Sitenin Bebegine Mutlu yillar

211 Yanıt to “Sitenin Bebegine Mutlu yillar”

  1. sevim Says:

    slm.meralim,hatcem,emosum gelmisler.hepside visssss ne issiz buralar deyip gitmis :)umarim iyisinizdir.
    bende iyiyim.hersey ayni.

  2. sevim Says:

    baska ne anlatayimki :(hicbirsey yok.neyse iyiyim.öptüm.bende cikam barim.
    BITTI…………

  3. karşıyakalı Says:

    canlarım bu günlük bu kadar.inşallah geldiğimde görüşürüz.
    hakkınızı helal edin.varsa benim de size helal olsun.
    hepinizi çok ama çok öpüyorum.sevgiyle muhabbetle kalın.
    bu türküyüde sizlere armağan ediyorum. bye bye.

    http://www.dailymotion.com/video/x57kl7_sevcan-orhan-te-gidiyorum-cemi-siya_music

  4. cemre Says:

    slmmm hayirlii günlerrr.. sabah acil evden ciktim anca geldimm ama sizleri kacirdim sanirimmm 😦

  5. cemre Says:

    ne hakki ablamm sen hakkini helal ett bizden yana varsada helal olsunn güle güle git gelll bidenemm dügününüz hayirli ugurlu olsun allah mutlu mesut etsin evlenecek ciftleri, sizede hayir yolculuklarr… ve güzell türküü icin cokk tesekürr ederimmm dinlerkennn alip götürüyorr insanii cok sagol ablacimm öpüyorumm seniii aeo kib byeee

  6. cemre Says:

    yaa sizleriii cok kisa araylaa kacirmisimm 😦 sevimimm ve emosumm sizleride öptümm sizlerrr nasilsinizz iyisinizz inss , sevimmm nasil oldunn bacimm ins gribin gecti heptenn öpüyorumm senii…. emosummm seninde annen ins daha iyidirr az daha erken gelsem yakalrdimmm sizii neyse saglik olsunn senidee öpüyorummm…

  7. emel Says:

    YİGİDİM PAŞAM DOGUM GÜNÜNÜN KUTLU OLUSUN BALIMSENİ KOCAMAN ÖPÜYORUM DAHA NİCE NİCE YILLARA ANNENLE BABANLA SEVDİKLERİNLE HEP BİRLİKTE OLSUN İNŞALALH GUZUMHAYATTA YOLUN HEP AÇIK OLSUN HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUNNNNNNNNNN
    PAŞAM EN GEÇ BEN KUTLADIUM GALİBA SEN EMEL TEYZESİNİ BİLİYOSUN TABİ PAŞAM BEN HERŞEYİ SONRADAN YAPIYORUM ASSOLİSTİM YA ONDAN OLUYO HERALDEEE 🙂

  8. emel Says:

    yorumlar okumadaım inşalalh herkes iyidir şimdi çıkacam çocukları almaya gidecem bi kaç gündür gelemedim dün günüm vardı hazırlık telaş filan derken gelemedimmmmmmmm herkese ii akşamalr görüşürüz byyyyyyyyy

  9. sevim Says:

    HATCEM SU AN TAHMINIMCE ANKARAYA DOGRU YOL ALIYORSUN :)ABLAM SITEMIZIN ASIL ANA GRALICESI YOLUN ACIK OLSUN.GÜZEL GÜNLER GECIRIRSIN INSALLAH AILEN VE AKRABALARINLA.NE HAKKI ABLAM ASIL BIZIM KUSURUMUZ OLMUSSA SEN HAKKINI HELAL ET BIZE:SENI COK ÖZLEYECEM HATCEMM;BIR AN EVVEL KAVUSMAK DILEGIYLE.COOKKKK ÖPTÜMM:

  10. sevim Says:

    emelim assolistim nihayet geldin :)senide coookk özledim bvacimmmm.demek gün hazirliklarin dolasiyla gelemedin.olsun sen iyi ol,varsin bu sebepten gelme :)senide cok öptüm bacim.
    bu arada meralimle telefonlastik.sagolsun merak edip beni aramis.cok tesskürler bacim.senide kocaman öpüyorummmmm :)gerci gelecen biliyom :)o zaman daha cok öpecem seni 🙂
    bende iyiyim.ciragimin hasretiyle kavruluyorum :(kimse sinirlerimi tepeme kaldirmiyor :(kimse neyseeeeee seni en kisa zamanda burda görmekdilegiyle dadlum.

    bende yarin sabah disciye gidiyorum.bir disimi yontacaklar lanet dr.2 implatant yaptirdim buna ragmen yontuyor geri nzekali.yarin tekrar konuscam yontmasin diye ama bakalim.gerci en arka disimi yontacak ama bu seferde dis sayisi arttigindan daha pahali oluyor :(neyse ben bir gidip gelem ayrintili sekilde anlatirim sizlere.

Bir Cevap Yazın

