ASI&DEMIR_galiba sen

211 Yanıt to “ASI&DEMIR_galiba sen”

  1. cemre Says:

    öylemiii hadi hayirlisiii bakalimm 🙂 ins sende veririsnn bacikommm 🙂 gut gut gidagizzz ne olsun gidak gidakk yasiyoruzzzz 😀

  2. sevim Says:

    yine neylen ugrasiyor bakim benim cirak :)bak ustasi gelmis hemen kalkip bana yer verdimi :P.cayimi koydumu önüme :Pdedimiki ustam dur birde omuz masaji yapayim yorulmussundur diye :Pah ulennn ah birtürlü kendi kivamima getiremedim ciragi 😛

  3. cemre Says:

    hmmmm sevimmm seninn cirakkk ne diyorr bacimm aciklaaa 🙂

  4. sevim Says:

    genc kardes bende senin cumhuriyet bayramini kutluyom ablasi.peki iptal edersen netini tekrar gelmen ne kadar sürer?

  5. cemre Says:

    yaaa fatooo evett ustann hakliii bakk ben ustamaa 5 dkk baklava getirdimm yaa yaaa 😀

  6. cemre Says:

    hmm biz simdii biribirimizi kutlucazz dimiii 😛 ustamm senindee cumhuriyet bayramin kutluu olsun simdidennn 🙂

  7. sevim Says:

    son yorumunumu aciklayayim :)nemli hal dedigi yagmurda islanmis hali :Peve gelince ve ailesi islak görünce kendilerini,onun aciklamasini yapmis :)yürümüs yaa yagmurdaaaa :Promantik ciragim benim 🙂

  8. sevim Says:

    gerci 1 saat dayansan orda kutlasak :)yoksam ben genc kardes icin acayimmi sayfayi?ne diyorsunuz

  9. cemre Says:

    hmmm sevimmm bakiyorumm sendee bayaa bir alismissinn ustanin dilineee bir ben alismadim sanirimm 😀

  10. cemre Says:

    yanii bencee olurr ama sizlerr icinn birsey diyemcemm sizz bilirsinizz

  11. sevim Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2010/10/28/cumhuriyet-bayramimiz-kutlu-olsun/#comment-199665
    o zaman gelin burdan :)genc kardes senin icin actim erken 🙂

Bir Yanıt Bırakın

