CUMHURIYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN


263 Yanıt to “CUMHURIYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN”

  1. tuba_asi Says:

    evet bitmesin güzellikler kalsın yaaa 🙂

  2. İlknur Says:

    😀 yap abla yorcan yane beni hee 😀 öyle olsun cıkalım baklaım

    Memnun oLdum abLa evet bende iLknur(siTenin en kucukLeri hehe yeRimi kmSe aLamıycak bu giDisLer vermemde zaten) nasıLsın (:

  3. İlknur Says:

    heheh hayaL kuruyormussun abla 😀 acaba asiyLe demir bir araya geLirLemi die 😀

  4. tuba_asi Says:

    iyiyim sen 🙂 verme yerini kimseye geleni kaçırırsın artık 🙂

  5. İlknur Says:

    🙂 iyyim tşk ederim hehehe 😀 bnden kucugu oLmaz zaten 🙂 oLsa biLe bisey oLmaz abLamLarn gözünde hep ayn kaLırım demi abla .p

  6. cemre Says:

    hehehe evett sitemizinn kücügüü dimii senmiydinn gii sitenin kücügüü vayy kuzumm daha cok körpeymissin :d

  7. İlknur Says:

    😀 heheh evet benim aaa unuttunmu yoksa :(:(:( heheh körpeym daha ne kadar güzel

  8. tuba_asi Says:

    tabikide benim gözümde çyle kalacaksın 🙂

  9. İlknur Says:

    😀 tşk ederm ablalarm benm hehehe sımarcam sonra 😀

  10. tuba_asi Says:

    pardon öyle dicektim 🙂

  11. İlknur Says:

    😀 anladm abla ben mrk etme 😀

Bir Cevap Yazın

