ASI&DEMIR_YAZIK

222 Yanıt to “ASI&DEMIR_YAZIK”

  1. cemre Says:

    bendee ne yapamm gün neyi getiriyorsa ayak uydurmaya calisiyoruzz demek monotonn gidiyonn ne güzell ne güzell 🙂

  2. benim ekranda ufacık görünüyorsun:)

  3. aman ne güzeli gı o eski halimden eser yok şimdi:)yazmaya başladınmi şiiri:)

  4. cemre Says:

    yorumlara azar azar göz atiyorumdaa aylamm ne güzell valla imrendimm sanaa keskee benimde basimi alip kacacagim bir siginagim olsaaa doga ile ic iceee cokmu sey istiyorumm üzerimdeki yükü bosaltmam icinn bir siginagim bile yok 😦

  5. cemre Says:

    eee tabikidee eser olmazz eser üstüne eser kattin saheser oldun simdiii 🙂 yokk daha baslamadimm bugünn gel git akilliydim o yüzdenn hic düsünmedim bile 🙂

  6. gözde cicisin kuzuşu iyileştimi acep çok hasta yazmış faceye.

  7. cemre Says:

    hmm aylam ile gülnarra sohett etmislerrr… emosumm cok gecmis olsun bacim demek anneannen hastanedee acil sifalar diliyorum bacim kayin validen icinde cok gecmis olsunn allah sanda kolaylik versinn bacikommmm

  8. cemre Says:

    evett emirim hastaydii ins düzelmistirrr daha iyi olmusturr haberim yok gözdede kac gündür gelemedi yigitle ugrasiyordur ins toplarlarr pasam bir an önceee

  9. ben düşünmedim bilem ..

  10. cemre Says:

    hmm düsünmedim demekk bilmem artik iri kemiginn salarsa seni belki beyin hücrelerin canlanir düsünmeye baslarrr 🙂

  11. cemre Says:

    haticeeee ablamm getirdiginn güzell yazii icin cok tesekürlerr yüregine saglikk sultanimmm

  12. ben yorumlari okumiyorum yazılar çok küçük olurken kafam almıyor.

  13. cemre Says:

    ustaa cirak sohpett etmislerrr saclar boyanmiss filann sözde aylamda yarin gelipp beniboyayacakti ama bu haftada ekti benii 🙂 neyse saglik olsun haftaya artikk aylam kafasini bir dagitsin öyle yapsin yoksa o kafa ile basimda sac koymazdi 🙂

  14. :-):-) ben onu ayarlarım rüşvet teklif ederim:):)duygusal moda girecemde,şiir yazacamda ohooh .valla ben o modu terkedeli bi hayli zaman geçti.bidahada bulamam.

  15. cemre Says:

    evett fundamm yaa cok kücük yazilarr fato, gülnar onlarr baya bir zorluk cekiyoalrdirr bovvv ben bundan sonra uzunca yazi getirmiyeyim en iysimi 🙂

  16. cemre Says:

    hmm valla bilmemm ne rüsvet teklif etmene bagli 🙂 niyee duygularinimi aldirdinn istersen bulursun arayan bulur mevlasinida duygusunuda 🙂

  17. cemre Says:

    bu aradaa sabahlari daha dogrusu öglene dogruu asi oynuyorr starda izliyonmuu demirr bugün asinin ihsan beyin kizi oldugunu ögrendii ne kötü olduu 🙂

  18. cemre Says:

    alooo ne oldunnnnnnn giiii

  19. cemre Says:

    26 Ekim 2007’de Başladı Hiç Bitmeyecek! Asi’yi Tersine Akıtan Demir’i.. Demir’i Eriten Asi’yi Çok Özledik! Türk Televizyon Tarihinin En Uyumlu İkilisi ve En Asi Çiftini Unutmadık,Unutmayacağız! 26 Ekimden Sonsuza!…. ….

  20. Gulu Says:

    Slmmmmm.Nasilsiniz?Emel abla annene ve kocanin annesine(ne diyorlar turkce bi turlu oyrenemedim) gecmis olsunn cok

Bir Yanıt Bırakın

