Asi & Demir – Bir Ask Öyküsünün Vedasi

276 Yanıt to “Asi & Demir – Bir Ask Öyküsünün Vedasi”

  1. sevim Says:

    İkiz Kulelerdeki Türkler
    Terörist saldırıda çöken ikiz kulelerde çalışanların büyük bir bölümü öldü. Kulelerde çalışan Türklerin büyük bölümüyse hayatta… Basına yansıyan hikâyelere göre Türklerin kurtuluş sırları şöyle :

    # En kötüsünü düşündüler : Bina sarsılınca Türklerin akıllarına iki olasılık geldi : Ya uçak çarptı, ya deprem oldu. ABD’lilerse sistemlerde patlama oldu diye düşündü. Türk ‘Nasıl kurtulurum’u planlarken ABD’li masasında çalışıyordu.

    # Anonsları dinlemediler : Resmi emirleri ciddiye almayan Türkler, izdihamı engellemek için hoparlörden yayılan “Binayı terk etmeyin” uyarılarına aldırmayıp hemen merdivenlere yöneldi.

    # Cepler hep açık : Tam bu sırada en ciddi toplantıda bile kapamadıkları, tuvalette dahi yanlarında bulundurdukları cep telefonları çaldı, dostları “çabuk kaç, binaya uçak çarptı” diye uyardı.

    # Emniyet şeridini ihlal : Binadan kurtulan bir Türk’e kulak verelim: Amerikalılar merdivenin sağından tek sıra halinde iniyordu. Polise “Neden solu kullandırmıyorsun?” dedim. “Yukarı çıkanlara ayırdık” dedi. Gülüp tek başıma soldan jet gibi indim. 2 dakika sonra bina çöktü.

    # İleriyi gördüler : Kurtulan bir Türk kızı anlatıyor : “Binadan çıkınca hemen uzaklaştım. Çünkü depremde binalar sallantıdan 15-20 dakika sonra çökmüştü. ABD’lilerse binanın önünde telefonla ‘Kurtuldum’ diye müjde veriyorlardı. Kuleler çökerken sanırım altında kaldılar

  2. cemre Says:

    aslindaa bendee bu sefer düsünmüyorumm ama bir taraftan sevimin haybetinden korkuyorum tarazinin bir tarafina sevimi bir tarafina yazmamayi koyuyorumm sevim her zamanki gibi agirrrrrr geliyorrr 😀

  3. edi budu şakir dudu:(

  4. şeker Says:

    neyseeeeeeeeeeeee benn kaçayımmmmmmmm karargahımaaaaaaaaaa 🙂 byyyyyyyyyyyyyyyyy

  5. sevim Says:

    SENI COKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVIYORUM MERALIMMMMM 🙂

  6. en son yarışmada kim kazandı?

  7. cemre Says:

    bendenizzzzzzzzzz fundam ilk defaaaaa 1 oldumm bende sastumm 😀

  8. sevim Says:

    cemre Diyor ki:

    03/11/2010 21:15
    olsunn ne güzell istee bacimm uykularini benim icin bölcnn ah ne güzell birr duyguuu benim icin yatamicenn beni düsüncemmm

    SENI DÜSÜNMEKTEN HICBIR GECE GÖZÜME UYKU GIRMIYORKI :PBARIM BU SEFER BENI AZADA ETSEN KALBIMIN CIGERI 🙂

  9. kaçma güzelim allahın emri ile git.

  10. ada Says:

    ne acısı ne çalışması. Genç abi sormuş hangi konuda oldumuzu.

  11. cemre Says:

    tmm mügümmm öpüyorumm senii kuzummm iyi gecelerrrrr kendine iyi bakk arv byeee

  12. sevim Says:

    sekerim seni cok öptüm ablasi.bol basarilar derslerinde.aeo.tatli rüylar.niye sasiriyon meralim artik aliskanlik yaptin gerisi gelir iplik sökügü gibi 🙂

  13. abla ben yazmazsam beni sevmekten vazmi geçeceksin.

  14. ada Says:

    hoşgeldin güle güle mügü abla

  15. karar ver gittinmi burdamisin toto.

  16. cemre Says:

    aa bir durunn sayfa cikmiss fundam zorlanmasin ben bir sayfa acayimm

  17. bende kaçar öptüm hepinizi

  18. sevim Says:

    yazma o zaman ablasi.seni sevmekten vazgecermiyim.umarim digerleride ayni yolu kullanmaz 😦

  19. zorlanmam abla .1000e kadar yolu var:)

  20. sevim Says:

    san sayfa aciliyor fundam nereye?hemde ani cikis yaptin :(neyse öptüm ablasi.aeo.seni ve cici bebisimizi cok öptüm.hayirli geceler.

  21. ada Says:

    gitmemi istiyosan gidiyim 🙂 çıkıyorum demek için geldim lafa daldım misafir oldunuda biliyosun 🙂

  22. sağol birtanesin sen.demez onlar yazarlar döktürürler istemediğin kadar:)

  23. ohhh bee dünya varmış.netim düzeldi nihayet.şimdi tekrar aradım ve şu an için oldu gibi görünüyo.yani artık prüz çıkaracağını sanmıyorum.ohh beeee 😀 allah senden razı olsun yalçın beg 😀
    yalçın kimmi,netimi tamir eden şahıs.yani ttnet teknik destek uzmanı 😀

Bir Cevap Yazın

