Asi & Demir – 56. bölüm

209 Yanıt to “Asi & Demir – 56. bölüm”

  1. damam damam uyu gı gel seni evine kadar geçirim:)

  2. valla horoz ötüyor gı yuh okadar öldümu.erken öten horozun sonu kötü olurmus:-)

  3. yolun açık olsun.demek isterdim.boğazım düğümlü,sözlerim kayıp.bir daha ömrümce kimseyi sevmem,cunki bu bedende yüreğim kayıp.

  4. sen yap ben şarkı cigırip durum.

  5. hadi yap da nennen yapalım benim kepenklerde izdiham yaratıyor:)

  6. bitmedimi gı ben bittim

  7. uyudunmu abla pc başına sende genetik .

Bir Yanıt Bırakın

