Asi & Demir – Hoscakal

 

185 Yanıt to “Asi & Demir – Hoscakal”

  1. cemre Says:

    Seni her düşündüğümde içimde bir sızı çağırır beni derinlere …Seni beklemek değilde,her uzaklaştığında özlemek zor geliyor;

  2. sevim Says:

    ya bende yalan yok :)bende örrerdim ama daha yarisinda bikardim heheheh :)o elimde artik sürünüp giderdi.ama etamine bayilirdim :)dantelde yapmisimdir ama öyle meralimsenin gibi degil :)yani eger iyi görüyorsam bugün gözlerimi su nakis dikis örgü denilen seylerden korudugum icindir 🙂

  3. hmm bende diyom şu ören bayan yumaklarındaki kadını gözüm bi yerden ısırıyo diğe ,demek o sensin ha vay bee 🙂

  4. cemre Says:

    hmm ben 6 ay nakis kursunuda gittimm yani elim cok yatkindii her tür elisiyee ama ne dolduysaa sogudumm gitti öyleee

  5. cemre Says:

    hehehe evett bendim objektiflere poz veren 😛

  6. ee haççe abla çayları getirmezse soğursun tabi 😀 senin çaylarda içilmez zaten buz gibi 😀

  7. sevim Says:

    ben su fenerin gollerine bakip geliyom 🙂

  8. cemre Says:

    Sαklαmα yeteneği yüksek olαn, güçlü biriyim. Hαttα gözlerimden yαşlαr düştüğünde bile şu iki kelimeyi söylerim: ‘Ben iyiyim’.

  9. cemre Says:

    yaaa nasillllllll ararrr oldunn dimi beyenmedgimm cayimiiii yaa istee ele olurrrrr 😀

  10. sevim Says:

    ya birde meralim belkide su dantellerin modasi kalktigi icinde sogumus olabilirsin.ben evlendikten sonra hatta bir 5 yil daha cikar :Pelime almamisim 🙂

  11. tmm ama gecikme çünkü atkı bana soğuklar tam bastırmadan lazım 🙂

  12. cemre Diyor ki:

    07/11/2010 23:38
    yaaa nasillllllll ararrr oldunn dimi beyenmedgimm cayimiiii yaa istee ele olurrrrr
    ———-
    buda nerden çıktı şimdi la ben öle bişeymi dedim

  13. cemre Says:

    yokk giii bir dantel degill kazakta cok yapardimm ne kazaklarr ördüm corapp patik türüüü ama ne olduu serkana hamililelegimde bir sogudum o oldu furkanin hamileleginde 4 takimm yatak takimi yaptimm ufaklardan hariccc 🙂

  14. sevim Says:

    ooo kardes sen bu kismi istiyon :Po zaman ben müsadenizi isteyem,kisa görüsürüz :)anca yetistirebilirim 😛

  15. cemre Says:

    Genç Diyor ki:
    07/11/2010 23:35 e

    ee haççe abla çayları getirmezse soğursun tabi 😀 senin çaylarda içilmez zaten buz gibi 😀

    pardonn yannis anamisimm yorumuunuuu soryy 😀

  16. sevim Says:

    masallah baccim.ben senin yanina bu konuda eline su dökemem :)4 takim yatak takimi.tütütütüttütütütütü :Psen o zaman su atkiyida yapiver kis baslamadan diyor kardes 🙂

  17. tmm la dur tmm acelesi yok 😀 gelecek kışta olur.şimdilik bi atkım var idare ederim onunla

  18. cemre Says:

    ben ne diyommm giiiii valla kusura bamyaaa bacimm ben anca 10 hirkayi yaparimm bir atki söz verdin onuda kiviriyonn beeee 🙂

  19. benim anamda her telden örer 🙂 daha öncede demiştim.hep derdim ona banada öğret diye bi türlü öğretmedi 🙂

  20. cemre Says:

    ne güzell keskee ögretseymiss cok erkek varr örgü bilenn hemdeee elleri cok güzel geliyorrr bazi kadinin bile elleri öyle güzel düsürmüyor

  21. sevim Says:

    ohhhhhh rahatladim :)iyi o zaman madem acelesi yok diyon kardes :)burdayim o zaman 😛

  22. cemre Says:

    bende anneme cekmisimm hatta benim annem daha hamaratir annem kendiliginden dikisde dikerdi hemde annemein ufakliktan kaza gecirmis bir gözü görmüyorr 😦 ama bir gözlee ne el isleri ne dikislerr diktii…

  23. ee abla hanendekiler nasılllar.ne var ne yok daha daha?

  24. sevim Says:

    ben az yapardim ama güzel cikardi örgüler danteller ellerimde 🙂

  25. benim anemde uzun zamandır dikmiyo.dediğiniz gibi modası geçti bu işlerin, artık alan bile gidip güpür alıyo.

  26. cemre Says:

    kimin hanesii ustaaa burda iki ablann varrr 🙂 benim hanemm iyiler sükürrr 🙂

  27. sevim Says:

    hangimize sordun soruyu genc kardes 🙂
    bana sorduysan iyiler cok sükür.su kamera sayesinde özlemimizi baya gideriyoruz.seninkiler nasil ablasi?

  28. cemre Says:

    yani modasida gectiii benimde cokk varr ama hic birini sermiyorumm hatta hazir bile sermiyorum sade daha cok hosumaa gidiyorrr 😀

  29. sevim Says:

    evet genc kardes.artik gidip satin aliyorlar.hic o zahmete girmiyorlar.

  30. sevim Says:

    benim teyzeminde eli yatkindi.en cokta örrgü konusunda.ne hirkalar yelekelr heleki patikler örmüstür.ceyimizi patiklerle doldurmustu.halende giyerim..ALLAH rahmet eylesin gecen yil vefat etti :(mekani cennet olsun.cok severdim teyzemi ben 😦

  31. emel Says:

    herkeseee ii akşamlarrrrrrrrrr

  32. sevim Says:

    meralim bende kaldirdim hemen hemen.yatak odamda vardi onuda atinca ordakileride dolaba kaldirdim 🙂

  33. sevim Says:

    genc kardes sayfa acilmiyor.bir baksan.
    emelim assolistim h.g.nasilsin bacim?

Bir Yanıt Bırakın

