Sevgi yüklü mutlu yıllara…

Hazırlayan: Genç

305 Yanıt to “Sevgi yüklü mutlu yıllara…”

  1. cemre Says:

    tlllll

  2. günes Says:

    ha melos bi ara sinemaya gitsek bacimm 5 minareli filim interesant sankiiii ne diyonnn 😀

    hehehe simdi der bacim aaaa iyi bu geldi beni halletti bi sinemasi kusurduuu 😀 ama napyim bacim yanniz gitmek istemiyommm

  3. günes Says:

    sevosum senlede sinemaya gitmek isterdim bacikom sizin oralardada güzel sinemalar vardirrrrr eminimm 😀 belki birgün olur ne dersinnnn üc gaci giderikkkk tabiki filmi sen secebilirsinnnn
    adeee ben gercek kactimmmm 😀

  4. antika Says:

    evet kardesim klibini simdi izledim ve hüngür hüngür aglattin beni halen sokundayim cok güzel bir klip olmus fakat senin sesini duyunca sanki kardesimi yanimda hissettim cok asiri sekilde duygulandim evet sitenin acildigi demekki iki yil olmus bizim tanistigimizda hemen hemen 3 yil kadar olmustur vay be zaman ne cabuk geciyor fakat bunu bilinki birtek ben varim aranizda sizlerle tanisamiyan ama okadar cok tanismak istiyorumki tarif edemem sizleri gercekten kardes ablalarim gibi seviyorum sizler benim hayatimdan birer parcasiniz cok duygu yüklü bir an yasattin bana kardesim bende sana tesekkür ediyorum bu günler ve dünler icin aslinda asi dizisi sayesinde bu kadar büyük bir aile olduk hepinizi cok seviyorum aeo. allah senin yolunu acik etsin gencer kardesim hersey gönlünce olsun yazmak la olmuyor duygularimi ifade etmekte bile zorlaniyorum biraz sakinlesmem lazim…..

Bir Cevap Yazın

