10 Kasim Atamizi saygi ve rahmet’le aniyoruz…

230 Yanıt to “10 Kasim Atamizi saygi ve rahmet’le aniyoruz…”

  1. günes Says:

    sevim ne demek bacimmm yaaa negüzel agirladin bizi ben cok memnun kaldimmm saatimiz gelmeseydi hic gidicem yoktu bacikommmm

  2. sevim Says:

    pardon defettiler yazmisim defnettiler diyeceektim.

  3. sevim Says:

    yo bacim ben kendimden memnun degildim.dogru dürüst hazirlik yapamamistim.sabahta calisiyordum.ama bu sefer ayarlayacazki bende ise gitmeyeyim :)gelin giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kis bastirmadan 🙂

  4. günes Says:

    gercektenmi sevimm inanmiyorum yaaa peki nasil oldu hastanedemi vefat etti sevimim cok üzüldüm allah rahmet eylesin bacim ailesine yakinlarina sabir versinn

  5. günes Says:

    ben anladim nasil yazmak istedini bacimmm yazik cok yazik

    sevimmm giii bak iste bacimmmm bizde diyorduk kis kapida yetistiremeyiz en iyisi kistan sonra gidelimmmmm gerci otoban herzaman acik oluyor ama bu sene fena kis olcakmiss sürekli sifirin altinda 20 derece olcakmisssss amaninnnn napcazzz

  6. günes Says:

    evet bende cok üzülmüstüm o günü sabah calistin ve aksamda gitmen gerekti ve bide bacagin ameliyatliydi bide üüstüne biz geldik azdaha anacin gidiyorduuu ay ne gündü amaaaaaa yinede cooook eylendi az gülmedikkkk giiii önemli olan bir arada olmak sevimim yemesek icmesekte olur bacimmmm hele biz ikimiz 😀

  7. günes Says:

    sssssssstttttttttttttttt sarmanin icinemi düstün giiiiiii 😀 😀

  8. sevim Says:

    bacim iste hasnadede dr ümit vermemisleerdi.virüs beynee girdiginden zor diyorlardi.iste dediler evde bakamassiniz hospitste yatirilmasi lazim.bilirsin hani ümidi olmayan bakani olmayanlari oraya yatirirlar.son günlerini güzel gecirsin diye.ordada 2 hafta kaldi ve sonra öldü.ailesini hic yanliz birakmadik bacim.halende birakmiyoruz.cok iyi biriydi.koyu fenerliydi benim gibi.onalra her gidisimde yeri cok belli oluyor.ama ne yapacaksin ömrü o kadarmis 😦

  9. sevim Says:

    evet bacim bende öyle duydum.cok soguk yapacakmis.zaten gecn yolda -10 ile-15 derecee arasi gecmisti kis.ama bu yildahada cok soguk gececekmis.arkadas bugün diyor sevim haftaya kar geliyor diye 😛

  10. günes Says:

    öyle bir yer oldunu bilmiyordum simdi senden duyuyorum bacimmm ailesi var evdede bakarlardi gerciii yoksa yannizmi yasiyorduuu

  11. sevim Says:

    giiiiiiiiiiiiiiiiiiii sarma bitti :)ben sana cvp yazmakkla mesguldüm :)sen neler yapiyon bacim.calisiyonmu sen?merale ne zaman gidecen?

  12. günes Says:

    hadi yaa karmi yagcak giiii
    ay ben tam zamaninda arabayi deyistirmisimm ne yapardim yastik yorganla gidiyorduk gideceyimiz yereee 😀

  13. sevim Says:

    aylam esi isteedi eve almayi.ama abinin durumu cok farkliydi.görmüyordu,yürüyemiyordu.esi teek basina bakamazdi bacim.hemsirede gelse tüm gün kalmayacakti.gelip gideccekti.yani evde bakilacak durumda degildi.istemeye istemeye götürdük oraya.orasi yani hosbits tedavisi yoksa hastanin vede bakimi zorsa özel bakim yeridir bacim.ama bir görsen bir ilgileniyorlar.herseyleri özel.odasinda yok yoktu abinin.gerci görmüyordu.ordaki görevli diyordu herseyi yapiyoruz brda kalan ne istiyorsa yerine getiriyoruz diye.ama yinede aci yaa.düsünsene bir nevi ölümü bekliyon.

  14. sevim Says:

    nasil yastik yorganla gidiyordun bacim :)anlamadim.hele bir anlat 😛

  15. günes Says:

    dün aksamda savas oglusuna dandini dandini dastana diye ninni söylüyorduuuu ama oglusu uyumadi cilveler yapti babasina 😀

    hmmm belli deyil bacimm belki cuma sabah giderim aslinda aksam üzeri gitmeyi terci ederim ama bu aralar babamizdan hayir yok is gezisine gitti yok bütün hafta evde ama haftaya belki bayram ikinci günü aksam giderim daha belli deyil babamizla anlasmam lazimmm bayramda bacimi görmüs olurummm insallah kismet bakalimm

  16. günes Says:

    evet cok eci birsey sevimimmm kendi icinde ailesi icinde

    ya hani ben gecen sene arabamda kaneriferler calismiyordu ya giii yastik yorganla oturuyorduk coluk cocukk hele ben bir elin direksiyonda diyer elim ön cami kaziyorrrrr 😀

  17. sevim Says:

    demek babaniz is gezisinde :)desene ev sana kaldi :)ne güzeel bak bir tasla iki kus vurmus oluyorsun böylelikle :)hem bayram ziyaretini hemde saci bir arada cikarcan 🙂
    evet savasta ogluna söylüyordu :)ama bacim bak gördünmü ciciegin babasinin yaptigini.de sen nerden bildin yaseminin orda oturdugunu?uzaktan nisancida bulmus.sencce ne olur bacim?

  18. günes Says:

    hatta bir gün sinemaya gitmistik ay o günü hic unutmuyorum avatar bakmistik gec saat oynamisti eee benim abtallim kaneriferler calismiyor diye cami acik birakmam lazim araba kullanirken hava gelsin cam buhar tutmasin diye eeee iste sinemaya geldik arabadan ciktik ki cami kapatmaya unutmusum bide sinemadan ciksak aramanin icin buz tutmussssss valla nasil eve geldikk hic sorma bacimmmm 😀

  19. sevim Says:

    bana geldigin arabami öyleydi bacim?yoksa baska arabamiydi?evet öyle birsey hatirliyorum.heheeh hadi iyi yapmissiniz degistirmekle.bu arada arayip hayirli ugurlu olsun diyecemde bir türlü arayamadim :)güle güle kullanin bacim.hayirli ugurlu olsun.ama arayacam bekle 🙂

  20. sevim Says:

    hahahahaah ay gülüyom ama bir yandanda üzüldüm bacim :)allahtan sagsalimeve vardin.buda sana güzel bir ani olarak kalmis oldu 🙂

  21. günes Says:

    hmmm bence o besir aga dir yaptirannnn insallah kimseye birsey olmazzz tam orada üc kisi gösterdiler ahmet aga besir aga ve cicegin abisii ama oda olmaz cünkü o mustafayi hallediyordu kafasini karistiriyorduuu ya ahmet aga ama sanmiyorum bence besir aga cünkü savas hapisten cikarken oda orda bakiyorduuu

  22. günes Says:

    sana geldim araba babamizin is arabasi sevimim bedava benzin diye onun arabasini alip geldim bacimmm hatta bana tek arabasini silip süpürürsem veririm dedi bende silip sürdüm öyle geldik bacimla sanaaaa ozaman iste yeni almistik araba bana kücük bana ve kizlara kadar sagol sevimimmm ara bak sana anlatacaklarim varr araba nekadar cok ugurlu geldi anlatirim bacikommm bende seni ararimmm bacikomm ille sen araman sart deyill 😀

  23. sevim Says:

    bildigim silahli adamin yaninda ahmet aganin olmasi.ben ara ara öbür diuiye bakiyordum.birde cicegin abisi niye öyle yapiyor.dedim ya bak buda cicek gibi iyi.ama bakiyomda icten cökertiyor aileyi.birde cicek bacim o niye o kadar kati olduki.diyor gururum var.yani asklarini kiskandi.amazaten savasin karisi degildiki.aldatilan es konumuna düssün demi?

  24. günes Says:

    benim arabam eski BMW Caprio cok seviyordum yazin kizlarla üstünü acip geziyorduk cok özledim bu yaz ama napacaksin yaslandikca sorunu bitmiyorduu

  25. sevim Says:

    ben seni arari bacim.yarin ararim.ama saat veremiyom.yarin sabah discide terminim var.belki geldigim gibi arayabilirim.sen calismiyon demi sabahlari?

  26. günes Says:

    evet savas ona taa basindan dedi iza etti ama sahnur ana hep ciceyi bozdu kafasini doldurdu simdi cicek kötü olduu bende bu yeni ciceyi sevmedim bide bosanmak istemiyor artikk

    ben bugün diyer diziye internetten baktim öyle bir gecer zamanki bu cok güzel bir dizi hele o osman bayiliyorum ben osmana kuzum benimm cok tatli ama ne babalar var beeee beh behh

  27. sevim Says:

    vayyyyyyyyyyyy BMW capriyo vavvvvvvvvvvvvvvvvv :)sevilmezmi öyle bir araba :)öyle bacim cok yaslanmadan vermek lazimm.ama insan vermeyede kiyamiyor nedense.mesela benimkisi BMW olmasada :)opel.esim diyor verelim bir yeni model alalim.diyorum yok benim arabam daha iyi.masrafa ne gerek var.hem cok seviyom diyom arabami :)ama zamani gelince vermek lazim bacim onuda biliyom :)yanliz burdsa cok ucuza aliyorlar bacim.arabam 2003 model,belki simdi 3000 euro versinler.o parayada arabayi vermek deymiyor.

  28. günes Says:

    yok bu hafta is yok evdeyim zaten cok saatim olmus ondan iste yok bende evde kaldim bu hafta ara bacim evdeyim bende sabah kizlari okula birakir Lidl le gider gelirimmm CD ucuzlamis yasede aksam yatinca ille CD dinler yarim saat öyle uyur iki üc CD alip gelirimm cünkü hemen davranmassan bitiveriyorrr ucuz oldu icinn

  29. günes Says:

    evet haklisin sevimim aynen benimkine tam 3000 bin verdiler oda onlardan araba aldik diyeee simdi Peugeot aldik cok memnunum kücük olmasina baya bi alismam lazimdiiii 😀

Bir Cevap Yazın

