Asi & Demir – Bir Asi Ask

285 Yanıt to “Asi & Demir – Bir Asi Ask”

  1. sağol varol kardeşim,iyiki varsınız bee.seninde bayramın kutlu olsun.demek sende gezmeler gitcen.iyi tatiller şimdiden.

    neyse bende kaçayım artıkın geç oldu.hadiyin görüşürük iyi geceler byeee

  2. cemre Says:

    tesekkürlerr selmacimm seninde simdiden bayramin mubarekk olsun sevdiklerinle nice huzurlu saglikli bayramlaraa öpüyorum canimm…

  3. cemre Says:

    haticeee ablammm h.g sultanimm öpüyorummm nasilsinn ablamm ne yapiyorsunnn aksaminn hayirlii olsunnn 🙂

  4. hoşgeldin abla.ama geç geldin 😦 ben artık çıkmalıyım.yarın görüşürük inşallah.allaha emanet ol.iyi geceler bye.

  5. karşıyakalı Says:

    selmacım seninde bayramın kutlu olsun canım.
    sınavların inşallah iyi geçmiştir .bizde seni seviyoruz.

  6. cemre Says:

    tmm ustamm sanadaa iyi gecelerr tatli rüyalarrr allah rahatlik versin kibb byeeee

  7. karşıyakalı Says:

    tamam gençerim git dinlen canım.
    ALLAH rahatlık versin.yarın görüşürüz.

    hoşbulduk meralim.iyiyim canım.sen nasılsın.
    seninde akşamın hayır olsun.gönülçeleni izledim.çok hoşuma gitti bu bölümü.
    güzeldi.

  8. cemre Says:

    bende iyiyim ablamm ne olsun aynii… bende ara ara baktimm cocuklar arada baska dizilere gectiler hep izliyemedimm asret ve murat fendi baristimi yoksaa 🙂

  9. karşıyakalı Says:

    fatoşum bu gün formundaymış yine .hem okudum hemde güldüm.
    nerden buluyor bu kadar sözü.böcüğümü seviyorum kız.
    ama bir öğreneyim üşenmezsem her gün profil resmini yenilerim. 😀
    meralim bu gün facede senin resimlerinin arasında tubanın bir resmi var.
    onu çok beğendim.sevimin resmine benziyor ama bu daha güzel sanki.
    o resmide birisi koysun.profiline.çok hoş.çok güzel bence.

  10. karşıyakalı Says:

    asret ablasının düğününde şarkı söyledi.
    bir elmanın yarısını.muratta gitti piyanoda ona eşlik etti.
    asretinde hoşuna gitti. murat sonunda fransaya gidiyor.birisiyle konuştu.uzun süreliğine fransaya gidecek.öğle dedi.

  11. cemre Says:

    evett abla dimi o resim benimde cok hosuma gitti emos istersee veririm koysunn 🙂

  12. karşıyakalı Says:

    ilknurcum demek bayram tatilini konyada geçireceksiniz.
    güle güle gidin yavrum.kazasız belasız.aferin çok güzel not almışsın.
    inşallah bütün derslerinden aynı notları alırsın.
    canım size iyi tatiller .öptüm kuzum seni.annenede çok selam söyle.

  13. cemre Says:

    ha yani aciklik getireyimm emoss dedim cünküü aylami biliyorum o murat resmini ariyordu o yüzden aylaya murat resmi buldumm emosunda biliyorum tuba resim istedigini yoksa benim icin fark etmezz 🙂

  14. karşıyakalı Says:

    bencede emoş o resmi koysun.veya aylam koysun.
    hangisi isterse.

  15. cemre Says:

    evet abla izledim orayiii asret sok oldu murati orda görmeyince ondan sonrasinida flim koptuu 😀

  16. cemre Says:

    emosaa bir gösteririm istersee bencede güzell olurrr 🙂

  17. karşıyakalı Says:

    ben bu akşam size güzel bir haber vermek içinde gelmiştim.dedimki bacılarım şimdi burdadırlar.ama gelmediler.yani belki işleri çıktı.
    o zaman ben sana söyliyeyim meralim.

  18. cemre Says:

    ayy hayirdirrr ablammm ner haberiii yoksaaa emre kardesimin dügünü yaklasiyorrrrrrrrrr 😀

  19. sevim Says:

    banada söyle hatcem :)bende burdayim heheheh :)slm bu arada

  20. cemre Says:

    yoksaa torunmuuu geliyorrrrrrrr 😀

  21. sevim Says:

    yani imajimla da parliyom :lol:tütütütüttütü nazar degmesin :)ne söylecen hatcem?nasilsiniz?

  22. sevim Says:

    yada 2 numaran evleniyor 😛

  23. cemre Says:

    ooooo sevimm hanim h.gg nasilsinizz efendimm bakisinizla actinizz burayiiii 🙂 öpüyorum bacimm nasilsinn ne yapiyorsunn

  24. sevim Says:

    ne o meralim demirin gözlerinimi buldun hehehehehe 😛

  25. cemre Says:

    evett bacimm buldummm 🙂 dedimm tubam yalniz bosluga bakmasin demirinn gözlerini bulayimda cennete baksinnn 😛 😛

  26. sevim Says:

    iyiyim meralim hasretime baktim :)ay muratim ya ne sekerdi :Pnasilda piyanoinun basina gecti :Pay oralar cok güzeldi :Picim bir hos oldu :)leventte donakaldi hahahahahaha :)sen nasilsin bacim?günün nasildi?yusufum nasil oldu?

  27. sevim Says:

    iyi yapmissin bacim karsilikli bakissinlar :)ama yinede tubam gibi buralari acarmi bilmem hehehehehehe 😛

  28. cemre Says:

    bende iyiyimm bacim ne olsun yusufta daha iyi teyzesii bugünn ancaa evde esti durdu sükürrr 🙂

  29. cemre Says:

    sen merak etmee acar acarrr 😀

  30. karşıyakalı Says:

    emrenin kız arkadaşı var.bir senedir konuşuyorlar.
    bana anne seçili nasıl buluyorsunuz.sevdinizmi.beğendinizmi.
    bizde babasıyla kendi aramızda konuşuyorduk.bu seçil iyi kız temiz aile kızı.konuşması ,oturup kalkması kibar ve nazik güler yüzlü bunlar evlenseler ne iyi olur diyorduk. eğer bir itirazınız yoksa biz evlenmeye karar verdik dediler sizin onayınızı alalım dediler. bizde çok sevindik tabiki.
    bayramdan sonra kızın ailesiyle tanışmaya gidecez.sonra konuşalım bir veya iki hafta sonra yüzük takmaya gideriz.
    kızımızda çalışıyor.milli eğitimde memur.işletme mezunu.kps sınavına girip kazanıyor.devlet memur olarak milli eğitime atamasını yapıyor.
    işindende memnunmuş.garanti devlette çalışıyor.
    ikisi de işte evlenince geçinip giderler.
    ya işte böyle ben ikinciye kaynana oluyorum.

  31. tuba_asi Says:

    musadenizle ben uyuyabilirmiyim.hepinize iyi gecelerrr kokulu öpücükler 🙂

  32. karşıyakalı Says:

    sevoşum ana draliçem hoş geldin.
    nasılsın.iyi tahmin ettiniz.emreyi nişanlıyacam. he he heeeeee

  33. karşıyakalı Says:

    güle güle selmacım.ALLAH rahatlık versin.bende seni öptüm canım.

  34. cemre Says:

    ayyyy ablammm benimm cok sevindimm inanki yazinni okurken size bir haberrim dediginde ilk icime dogan hilserim emree evleniyorr olduuu demek bu aksamki hislerimee kulak vereyimmm 😀 cokk sevindimmm ayy hayirlisiii olsunn allahim bir ömürr boyu mutlu mesutt etsinn en basta mutlulukkkk 🙂 cokkk sevindimm ablamm bu günleride gördükk sükürr eee bizimm hayeldeee yaklasiyor desenee emre kardesimin dügününde toplanacaktikkk 😀

Bir Cevap Yazın

