ASI&DEMIR_UZAGINA DÜSTÜM

320 Yanıt to “ASI&DEMIR_UZAGINA DÜSTÜM”

  1. abla ne demek görevimiz 🙂

    neyse ben izninizle yaylanıyım artıkın çok geç oldu.hadi iyi geceler.bayınız gariiiiiiiiiiiiiiiii

  2. günes Says:

    melommm evet bende öyle düsünüyordummm ama resim lazim arsivde yokkk 😀

  3. sevim Says:

    ya resme bakinca sanki tuba bize bakiyormus gibi duruyor :)gözleri bizim üstümüzde heheheheheh :)ay neyse havami biraz sönsürem 😛
    daha daha gutmusunuz 😛

  4. cemre Says:

    aylammmm gii ben sana bulurumm merak etmeee dur sennn bir konusan gözleriiii 🙂 aylamm gii ne oldu yarin sabah geliyonmuu banaa 🙂

  5. GENCERİMMMMMMMMM git yat ablacımm senn…benim acelemm yokk…sen ustana bakmaa..başkaa zamann hallerizz imaj işinii…
    iy gecelerr.tatlı rüyalarr..sabah da hayırlı işlerr ablacımmm…
    gecen hayıre kaşıı olsunn.. 😀

    hadii gariiii by byyyyyy… 😀

  6. sevim Says:

    kardesim sanada iyi geceler tatli rüyalar.hadi yataga gari gariii :)ninni söylemistim sana dün gördünmü :)istersen birdaha söyleyeyim 🙂

  7. cemre Says:

    tmm ustammm iyi gecelerrr tatli rüyalarrr gariii, allah kolaylikk vere kibb byeeee 🙂

  8. heheheheee ne o aylamm arşivdee resmii mii kalmadıı.. 😀
    aaaaaaaaa bendee doluu ama tubişimiiinnn.. 😀
    eeeeee anacımm tubişciyizzz bizzzzzzzzzzzzzz 😀

    ay bugünn balkondakii o danss sahnesiii süperdii yaaaaaaaaa 😀 anacımm yokk böylee gelmezz bi dizi dahaa… 😀

  9. sevim Says:

    heheheh evet aylam sende demirin konusan gözlerini koyda karsilikli bakissinlar 🙂

  10. cemre Says:

    emosss sakin bir yere gitmee birsey denicemm sen bakcann tabi diger bacilarim sizde ama önemli olan emossunn görmesi bekleyinn 😀

  11. evett sevosumm yaa sankii bana bakeyooooo 😀 tubişimm… 😀
    e ne de olsaa elektrikk alıyoo bendenn.. 😀 valla bu aralarrr zatenn voltajımm yüksekkkkkkkkkk 😀 koşturmakdann… 😀
    bence güzel seçimm…

  12. noluyoo gıııııııııııı 😀 ayy meraklandımm şimcikkkkkkkkkkkk 😀

  13. merall bi molaa alıpp gelcektimm…burdayımm canımmm…
    ayyyyyyyyyyyyy SÜPRÜZÜN MÜÜ VARRR BANA 😀

  14. sevim Says:

    demi bize baksin doya doya :)meralgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ne göstercen :)merak ettim 😛

  15. günes Says:

    ohh be dünya varmiss sonunda yatti cadiiiii 😀

    melomm yok yarin gelmiyomm allah kismet ederse carsamba sendeyim bacimmm bayram beraber oluruzz 😀

  16. sevim Says:

    ya canolar emel nirde?ciktimi?

  17. sevossssssssssssummm heçç heveslenmeeee…süprüzz bene… 😀

    bana bekk meralll eğerr bi yamuklukk yaparsaannn…valla seninn karizmadee kurtarmazz elimdennnn.. 😀 onaa göreeee… 😀

  18. burdayımmmmmmmmmmmmm bee görmüyonuz muuuuuuuu gariiii… 😀

  19. günes Says:

    hehehe bende merak ettim 😀

Bir Yanıt Bırakın

