ASI&DEMIR_nefes

230 Yanıt to “ASI&DEMIR_nefes”

  1. cemre Says:

    hehehehe yokk ablamm ben birsey yapmiyomm sanirimm sitemizz biraz rahatsiz üsüttümü ney bir nane limon kaynatip versekk cünkü ayni seyler bendede oluyor bende sizin resimleri göremiyorumm 🙂

  2. karşıyakalı Says:

    şöyle bilet alıp tek başıma anama gidemedim ona yanarım.

  3. karşıyakalı Says:

    yapalım meralim.nane limon iyi gelirmi.yanına ıhlamurda kaynatalım.

  4. cemre Says:

    evett ablam ne yapcann ben o yönden simddi iyiyimm ama önceden büyüklerr oldugundaa abovvvvv simdi olsamm düsünüyomm acaba kaldirirmiydimm 😀 1 haftaligana geliniyordu yatilii ekstralar cabasii valla gece yataga girdigimde vucudumm bayram ediyorduu 😀

  5. cemre Says:

    evett ablaa güzel olurduu aslindaa ama ne yapcan saglikk olsunn yine bir ara kacamak yap senn git gör pamuk annemizi eminim sanda iyi gelirrr 🙂

  6. karşıyakalı Says:

    acıları yavaş yavaş çıkıyor meralim.
    canımızın kıymetini hiç bilemedik.ben sende kendimi görüyorum.
    herkesin gönlü olsun diye hep fedakarlıkta biz bulunduk.
    şimdide ayağım ağrıyor.bedenim yorgun ,ruhum yorgun.

  7. cemre Says:

    yavv ablaa bak istee bir tuba resmii koydukk faceyee bovv ne arkadaslik teklifleri geliyorr 😀 😀 resmimi degismek istemiyorum durumumu evli yaptimm ama yinedeee arkadas olmak istiyen istiyene ne yapsam resmimi degissemmi 😀

  8. karşıyakalı Says:

    inşallah.şu yüzük takma işinide halledelim ondan sonra bir erzurum yapalım diyorum.düğündede gördüm annemi.oda soruyor.siz ne zaman geleceksiniz diye.

  9. karşıyakalı Says:

    he he heeee essahtanmı.
    o zaman birtanem sen yine yusufumun gül yüzünü koy.

  10. cemre Says:

    aynenn ablammm cikiyorkii öyle böyle degilll daha 17 yasinda degildim el kapisina geldigimde cocuk akliydim demekk her gelene basim üstüne dedikk hic aklimizda en ufak kötülük yokktu ezildikcee ezildikk ama simdi sabirr kalmadii dedigin gibi ruhumm cöktüü iyicee…

  11. hopsssssssssssss iyi akşamlarrr

    haççe sultan, abimi everiyomuşun 😀 çok sevindirik oldum,allah mutlu mesut bahtiyar etsin bir ömür boyu.seninde kucağına minicik toruncuklar versin 😀 ee senin gözün kızı tuttuysa sorun yok demek,kaynanası ile iyi anlaşcak ne şanslı gelin ama,senin gibi bi kaynası olcak daha ne istesin 😀 sizde oğlanı öğle ucuza vermeyin gari, garide gari 😀 (espirik yaptım tabikide 🙂 )

  12. cemre Says:

    evett ablamm bende öyle düsünüyom yusufumu koyayim 🙂 ins ablamm siz bir hayirlisi ile yüzügü takinn gider görürdünn anaciginii 🙂

  13. karşıyakalı Says:

    meralim işte bu resim süper.çok güzel harika.

  14. cemre Says:

    vayy h.gg ustamm sanda hayirlii gecelerrr nassin ne var ne cokk 🙂 evett dügünümüz varr heyecan bastii simdidenn hayeller diyarinda yürüyorumm 🙂 darisii basinaaaaa 😀

  15. karşıyakalı Says:

    canım kardeşim hoşgeldin sefalar getirdin.
    sağol ALLAH razı olsun birtanem.o senin güzel görüşün..
    inşallah yüzümüzün akıyla bu işten çıkarız gençerim.

  16. cemre Says:

    hangi resimm harikaa ablam anlamadimm 🙂

  17. cemre Says:

    ha tubaninmi diyorsunn evet abla fark edersenn az degisti cünkü resmi az kirptim sagindan yakin mesafe yaptimm emosaa attim baksin hosuna gidersee koysunn 🙂

  18. cemre Says:

    ya o degildee bizim aysegülün dügünü sanki kasim ortalarindaydi hic seside cikmadii acaba oldumu dügünüü…

  19. cemre Says:

    aloo ne oldunuzzz ustamm bir görüntü verdi yok olduu ablamm sen nerdesinn 🙂

  20. neyse canolar benim işim var çıkmam lazım.bi daha gelirmiyim bilmiyorum,ama gelsemde çok geç gelirim yani biraz zor.yarında işim var anca akşama görüşürük artıkın.tabi bugün gelemezsem.bi selam edeyim dedim.

    hadi iyi geceler,görüşürük byee

  21. cemre Says:

    tmm ustamm islerinn rast geleee kolay gelsinn iyi gecelerr kib byee

  22. karşıyakalı Says:

    meralim ayşegülün facede sayfasına baktım birde resimlerine baktım
    nişanlısıyla resmi var ama birde nikah resmi var.acaba nikahları oldumu .

  23. cemre Says:

    evett ablaa bende gördümm sanirsamm olmus nikahlari ama dügünleri oldumu bilmiyorum

  24. karşıyakalı Says:

    tamam gençerim ALLAH işini gücünü rast getirsin.
    iyi geceler paşam öptüm.görüşürüz.bye bye.

  25. karşıyakalı Says:

    belki düğün sonra olacatır.faceden bir selam verelim bakalım.

  26. cemre Says:

    evett ablaa haklisinn bu ara eminim dügünleri vardirr

  27. karşıyakalı Says:

    MERALİM SİZDE SÖZ YÜZÜĞÜ TAKILIRKEN NE YAPAR ERKEK TARAFI.

  28. karşıyakalı Says:

    ben akifte söz nişan ikisi bir oldu giderken gümüş tabak aldım.içine güzel çikolata yaptırdım.çok şık çiçek yaptırdık.üstü taşlı kalın bir bilezik yapmıştım.
    onuda ben taktım yüzükler takıldıktan sonra elimizi öperlerken ben taktım.
    bunları yapmıştım.şimdi bunada aynısını yapcam.öbürüne ne olduysa bunada aynısı olsun.iki elti bir araya gelince kaynanam bana bunu yaptı sana bunu yaptı diye beni çekiştirirler yoksa 😀

Bir Cevap Yazın

