Asi & Demir – Kalp kalbe karsi

39 Yanıt to “Asi & Demir – Kalp kalbe karsi”

  1. cemre Says:

    yeni sayfamizz hayirlii olsunn

  2. cemre Says:

    söz yüzükleri alinir kiza kiyafet kimi var erkek tarafi alir kimide kiz kendi alir yani o belli olmuyor ama güzel cicegini tatlisini gondol cikolata yapilir gidilir ama bir yüzük takilir ama kaynanaya kalmis icinden gelirse bir künye yada bir bilezik takilirr her yörenin farkli oluyor ablamm

  3. karşıyakalı Says:

    geldim canım.

  4. cemre Says:

    karşıyakalı Diyor ki:
    13/11/2010 22:04 e

    ben akifte söz nişan ikisi bir oldu giderken gümüş tabak aldım.içine güzel çikolata yaptırdım.çok şık çiçek yaptırdık.üstü taşlı kalın bir bilezik yapmıştım.
    onuda ben taktım yüzükler takıldıktan sonra elimizi öperlerken ben taktım.
    bunları yapmıştım.şimdi bunada aynısını yapcam.öbürüne ne olduysa bunada aynısı olsun.iki elti bir araya gelince kaynanam bana bunu yaptı sana bunu yaptı diye beni çekiştirirler yoksa 😀

  5. karşıyakalı Says:

    canım bende getirmeye gittim yazımı baktım sen almışsın.sağol canım.
    ellerine sağlık.yeni sayfamız hayırlı olsun.bu şarkıyıda çok severim.klipte güzel sağol birtanem.

  6. cemre Says:

    tmm istee ablamm aynen yine aynisini yap bizdede öylee aman ablaa bencede sonradan basin agirmamasi icinn aynisini yapp 🙂 annemm o yüzdenn cok arada kaliyorr ilk gelin ailesi bizden normal bir set istededi yani 24 ayar sett ama diger gelinin ailesi gercek pirlanta seti istedii 🙂 ee mecbur almak zorunda kalindii annenm hala acisinii cekiyorr 😀

  7. karşıyakalı Says:

    evet canım.emre dediki seçille kıyafet baktık.demek çocuk kendisi alacak.bende emreye dedim sende kendine takım elbise bak.diyorki ne gerek var .bir sürü pantolonum var üstünede bir gömlek giyerim olur biter.olmaz diyorum resmi bir toplantı olacak .sende şık olmalısın.
    ufff bunlara gerek varmı diyor.

  8. cemre Says:

    gerci büyük gelin türkiyeden geldigi icinn orda a dan z ye evini annem kurduu herseyi ilee mutfak esyasindan tut en ince ayrintiya kadar yani bir ev oldu diger gelin ingilterede oldugu icin o ceyizi yani esyasi ile geldi yani bizimkilere büyük esya düstüü ama gelki yinede bir kusur araniliyorr annem hala basi agrir bu yüzden

  9. cemre Says:

    hehehehe demekk gerek duymuyorr 🙂 peki nisan yaparmsiniz yoksa sadece sözmü yaparsiniz olmassa nisanda alir kiyafett. sende haklisinn bizler isteriz en iyi sekilde olsunn ama gencler az daha gevsek oluyorr bu konudaa 🙂

  10. karşıyakalı Says:

    evet bende düğünde esraya set takmıştım.
    ben düğünden önce gittik eşimle beğendik set ve hepimize takacak birer bilezik aldık.dedimki eşime setini beğenirse takar beğenmezse gider değiştirsin.ama esranın çok hoşuna gitti.anne çok zarif çok güzel beğendi çocuk.bunada gidip kendim beğenir alırım.
    beğenmezse gitsin değiştirsin.

  11. karşıyakalı Says:

    meralim bunuda nişan söz ikisi bir arada yapalım.
    bana göre birşey yok.nişanı kız tarafı yapar.sizdede öğle değilmi.
    isterlerse.ama nişan masrafı yapana kadar bir eksiklerini gidersinler.
    hayat şartları ağır.şimdiki gençler beş başı mamur evleniyorlar.hiç bir eksiklikleri yok.biz öğlemiydik.bir eşyamızı aldık ödedik diğerini aldık.
    şimdi herşey tam olsun diyorlar.

  12. cemre Says:

    gercii altinlari alirkenn gelinler baraber gitti beyenip aldilar yani hangisi beyendiyse o alinda ama iste digerinkisi pirlanta diye söz oldu ama kiz istiyince mecbur alinacak onada istenilseydi alinirdi, yada ilk geline pirlanta seti alinsaydi eminim 2. alinirdi hadi derdin ona alindi 2. ayrim edilmesin ama ilkinde pirlanta söz konusu degildi ama sanirim annem demis ileride sanda pirlanta bileklik alirim demiss artik annem ne yapar bilmiyorum 😀

  13. cemre Says:

    bencede en temizii öyle ablam söz nisan bir olsun evet kiz tarafi yapar bizdede öyleee haklisinn bu zamanda ev kolay kurulmuyor fazladan masrafa gerek yokk dedigin gibi masraflarini karsilarlarr, allahim yardimcilari olsun

  14. cemre Says:

    iste bunlar adett diyee ablam sanki hangi alinanlarr takiliyorr iste birikinti diyee bekliyor kösedee ama herseyden önce mutluluk, huzur geliyorr yoksaaa altin set hepsi boss önemli olan mutlululk ama iste adetler geregi gerekeni yapiyorsun

  15. karşıyakalı Says:

    amin birtanem.ya meralim yani ben onları götürüp haydi beğen diyemem.
    çünkü bunun için koymuş veya tahminen bir meblağ koyduk.ondan fazlasını isterse senin dediğin gibi pırlanta set al bir türlü alma birtürlü.
    onun istediğinin parasal değeri çok olursa altından kalkamam.sadece setle iş bitmiyorki.oğlanın yükü büyük.ev eşyası alırken hepsi büyük parasıda büyük.
    ALLAH çocuk evlendirene ,ev alana yardım edermiş.
    inşallah bizde altından kalkarız.
    oy oy oyyyy daha arkada bir tane daha var.

  16. karşıyakalı Says:

    bencede bunların hepsi görümlük.ALLAH ım mutluluk nasip etsin.
    ama işte alınmadanda olmuyor.

  17. cemre Says:

    amann yokk ablamm bence senin yaptigin dogruu haklisinn illkinde nasil yaptiysan aynisini yapp bencede yanii sen kendin all valla ben bizimkilerden tecruba sahibi oldumm sen ne yapsandaa kusur bulunuyorrr yanii mesela benimkinide ben gidip beyenip almadim onlar aldilarr. evett evv kolayy kurulmuyorrr bu islerde anlayis sart ama herzaman anlayisli insalr karsina cikmiyabilir bence sen kendi isini kendin görr yanii bence sen kendin beyen all hem senin zevkin güzeldirr bak büyük gelin beyendigine göre demek zevkinn güzell 🙂

  18. karşıyakalı Says:

    öğle yapayım değilmi meralim.
    ne eksik ne fazla.aynı şeyleri bir daha yapayım.

  19. cemre Says:

    ya aslinda su taki geleneklerini az daha hafifletseler özelikle bizim dogu tarafinda cok varr yokk kesir keserlerr niye keserler anlamam zaten erkek tarafi iclerinden ne gelirse gücleri neye yeterse yaparlarr altini fazla isterler erkegi borcun altina girer isin yoksa borc öde ha birdee süt hakki var süt hakkida ucuz degil en az 3 burma bilezikk ne geregi var annenin sütü ölcümürmüü ama istee hala var bizlerdee hic sevmem bu adetleri

  20. karşıyakalı Says:

    meralim eşim bitki çayı istiyor.
    gidip çay yapayım.seni bırakıyorum kusura bakma birtanem.
    öpüyorum güzel gözlerinden.hayırlı akşamlar.bacılarımdan kimse gelmedi.
    gelirler birazdan.görüşmek üzere hoşçakal canım benim.

  21. cemre Says:

    evett ablammm sen öylee yappp ahh canimm ablamm sen adaletlisinn eminimm herseyii en iyi sekilde yaparsin bence sen hic düsünme bunlarii hepsi olur bunlari bir sekilde sirasi gelince önemli olan genclerimiz bir ömür boyu mutlu olsun yeterr gerii ver bossss 😀 😀

  22. cemre Says:

    tmm bidenemmm bendee senin o gül kokan ellerinden gülyüzlü yüzünden öpüyorumm ablam enisteme saygilarr afiyet olsunnn iyi gecelerrr kibb byeeee 🙂

  23. karşıyakalı Says:

    şunuda yazayım gideyim.meralim zaten bizim oraların
    takı olayının altından hiç kalkınmaz.erzurum burma bileziklerini bilirsin.erkek tarafı kıza bir çift burma bileziğini mutlaka yapacak.olmazsa olmazlardan oğlan çoban bile olsa o bilezikler yapılacak.
    ay doğunu altın sevdası bir başka.aman ne gerek var bacım.bu süt hakkı dediğin kızamı yapılıyor anneyemi süt kakkı dedinya.

  24. karşıyakalı Says:

    sen yaz ben sonra okurum.öptüm canımıniçi bye bye.

  25. cemre Says:

    ne kiziii ablacimm anneye yapiliyorrrr 🙂 2-3 bilezikk bosverr sen bilme hic duymadinn görmedinn hatta ben sileyimm yazdigimiii 😀 😀

  26. cemre Says:

    eee bu gece bacilar görüntüü vermediii

  27. ben geldim ama kimsecikler kalmamış galba.

  28. cemre Says:

    Aynada gördüğüm yüzün, dudağı gam gözleri hüzün… Ben geceye hapsolmuşum, adı var kendi yok gündüzün….

  29. cemre Says:

    niyee laa bizz burdayikkkk 🙂 hosgeldinn bitirdinmi isleriniii 🙂

  30. neyse bende çıkayım o zaman iyi geceler

  31. cemre Says:

    bovvv görmedinmiii laaa koskoca ustayiii 🙂 neyse kesin yorgunsundurrr yat bakalimmm iyi gecelerrr tatli rüyalarr byeee :9

  32. cemre Says:

    neysee bende yatayimm kimsenin gelecegi yokk uykuu bastii 🙂 ustamda bizi görmediii leynn usta sorarim sana 😛 neysee hadinn iyi gecelerrrrr byeeeeeee

  33. antika Says:

    hayirli aksamlar worldpress ailem 🙂
    sizleri merakta biraktigim icin kusura bakmayin bilgisayarsizlik cok kötüymüs bu kadar uzun zaman hic bozulmamisti ikidir tamir deydi bir türlüyapamadilar neyseki geldi umarim herkesler iyidir gencer ve ruh ikizim cikmislar baska yorum okumadim direkman buraya dalis yaptim.beni ve kizlari merak eden lere ben ve kizlar hepimiz iyiyiz hic bir yaramazlik yok desemyeri var bu hafta cok yogunum malum önümüz bayram annemler bayraminikinci günü türkiyeden geliyorlar sizlerde mutlaka yogunsunuzdur umarim coluk cocuklarinizda iyilerdir sizleri gercekten cok özlemisim sayfa acilirken resmen heyecanlandim yaaaaa neyse sabah ugramaya calisirim hepinize hayirli geceler tatli ruyalar güzel ailem………………..aeo.

  34. antika Says:

    vay konunuz demekki nisan herkeste ayni olaylar yasaniyor desenize 🙂 bizde ayin 21.de yigenimi istemeye geliyorlar 27.dede söz kesiliyor bizde bayramdan sonra telasliyiz allah hepimizin yardimcisi olsun ne diyelim yeterki gencler mutlu mesut olsunlar insaallah.

  35. yiğeninde nişanlanıyo demek 🙂 alllah mesut etsin.nasılsın abla görüşmeyeli uzun zaman oldu.özlettin kendini bayağı.

  36. kusura bakma usta arkama bakmadan çıktım 🙂 normalde öğle yapmam biliyosun.abimi bekliyodum görüşcez demişti gecikince burya geldim.sonra gelmiycek sanıp tam kapatırken geldi.o yüzdende arkama bakma fırsatım olmadı özür.seni görseydim bırakmazdım öğle emin ol.

  37. antika ablam senidemi kaçırdım yoksa 😕 puffd ya ne şanssızım ya

  38. neyse o zaman napalım yarın akşam görüşmek dileğiyle herkese allah rahatlık versin iyi geceler.byee

    not:birsel abla müsait bi zamanda 8 kasımda açtığımız sayfayı bir ziyaret edip yorumunu yazarsan sevinirim 🙂

Bir Yanıt Bırakın

