Kurban Bayraminiz Kutlu Olsun

Reklamlar

248 Yanıt to “Kurban Bayraminiz Kutlu Olsun”

  1. ada Says:

    bu klibe sayfa rica ediyorum. unutamayacağım ilk bölümler ve unutamayacağım muhteşem bir şarkı

  2. ada Says:

    bu klibe sayfa rica ediyorum. unutamayacağım ilk bölümler ve unutamayacağım muhteşem bir şarkı

  3. ada Says:

    evet gördüğünüz gibi çok güzel oyun oynuyoruz

  4. cemre Says:

    sorunn degill fatomm dert etme kendinee öpüyorum seni tekrar senin ve ailenin bayamini kutluyorum nice bayramlara

  5. cemre Says:

    hmm evett biliyorum cokk güzell sahneleri var asinin ilk bölümlerindenn

  6. ada Says:

    sen ışığını arayan güzel güne bakan
    ben tozuna dumanına hasret bir enkaz

  7. ada Says:

    teşekkürler abla bende sizlerin bayramını kutluyorum nice bayramlara .)

  8. cemre Says:

    vayy fatoo vayy artik sende bendensinn 🙂

  9. ada Says:

    bunuda hastasıyım

  10. cemre Says:

    ayyyyyyyyyyyyyyyyy cok sevdigimmm sarkiiiiii bu sarkiyii ve kilibi dinliyerek izliyerek ne sabahlamarim olduuuu agladigim bile oldu sezan finalindeykenn 😦

  11. cemre Says:

    ama ben bundan sayfa acmistimmm biliyorumm yanlis hatirlamiyorsam

  12. ada Says:

    huylanma şarkı sözü o 🙂 bunuda istiyorum bunuda

  13. kim hasta geçmiş olsun.hoşgeldin toto.

  14. cemre Says:

  15. cemre Says:

    yaa bundaaa tavan yaptigimmm anlardiiiii o zamanlarr sizde yoktunuzzzzz bütün gecemm klileri izlemektiii ahh ahhh derdimi yarami acmayinnnnnn püffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  16. cemre Says:

    hastamii kim hastaa anlamdimmm

  17. tmm ulem yeter,sayfaları açınca onların sayfalarında efkarlanırsınız.durun hele.

  18. ada Says:

  19. cemre Says:

    fatooooo erkeksenn tekerrr tekerr gelll ne ooo benimi öldürcennnn 🙂

  20. ada Says:

    bende bunu izlediğimde ağlama güdüm tavan yapmıştı

  21. ne bilim toto hastasıyım dedi,neysee ee bayramınız nası geçiyo bakıyım.

  22. cemre Says:

    valla fatoo hastami degilmi ama sanirim bu gidisleee beni hasta edecekkkk 😛 baksana pespese ates adiyorr kalbimin tam ortasina geliyor kursunlarrr 🙂

  23. ada Says:

    ne hastası la kötülere bişey olmaz ben klibin hasatasıyım 🙂 naber aga

  24. cemre Says:

    ee fatooo senin günün nasildii hafta sonu demek sinemaya gidiyorsun simdiden iyi seyirlerr 🙂 bu arada ben hafta sonu yokumm frankfuta gidiyorum 1 gece kalcam yani cumartesi sabah gidip pazar dönnecem nasipse

  25. soruma cevap gelmediğine göre,yanlış bi sual sordum demek.sorumu geri alıyorum o zaman.

  26. sevim Says:

    hepinize yorgun bir bayram aksamindan merhaba :)galiba genc kardesim,meralim ve ciragim var :)nasilsiniz?ilk gününüz nasildi?

  27. cemre Says:

    laaa ben cevapladimyaa yukardaaa yani ilk geldigimde 🙂 bir seferr cevap yeterlii zannimca 😛

  28. ada Says:

    teşekkürler abla demek sende franfurta gidiyosun hayırlı yolculukler iyi eğlenceler umarım güzel zaman geçirirsin

  29. cemre Says:

    slmm yorgunn bacimmm öpüyorumm seniii nasilsin tekrar iyi bayramlarrr valla bacim ben cevabimi yazdim yukardaa nasil gectigini 🙂 nasil olcakk buranin bayramii hemm 🙂

  30. sevim Says:

    birde bende gözüken beyaz seyler var :)galiba ciragimin getirdigi klipler :)neyse belki yarin görünür.meralim emosum msj aldim ama geri yazamadim.ama yarin hepinize canli baglanacam sesimle :)cok tsklr.
    cirak klibi izlemissin begenmene sevindim:)fon müzigine gelince yorumlarimda bu konuya cok degindim.koymayi istedim ama beceremdim:)genc kardes bir ara bana anlatsa nasil yapabilecegimi cok memnun olurum:Pbirde birkac eksik daha vardi :Ponuda birdahaki sefere sunarimsizlere 🙂

  31. ada Says:

    bugün bayrammıymış 😛 yeterlimi bu cevap?
    hoşgeldin ustam nasılsınız?

  32. cemre Says:

    tesekkürlerr fatooo bayram ziyareti diyelimm 🙂

  33. ada Says:

    kaçtım ben aeo byee

  34. cemre Says:

    bende canli olark baglanacaktim ama bir kismina yarin baglancam 🙂

  35. cemre Says:

    tmm fatoo allahin izni ile gitsen daha iyi öptümm kib byee

  36. bayrammış öğle diyolar,neyse sende aeo bye

  37. sevim Says:

    oooooooooooo yarin aylamla meralim bulusuyorlar :Pcok sevindim ikiniz adina.ee artik bize yarinaksam beraber slm verirsiniz heheheh 😛
    benim cirak sinemaya gidecekmis hafta sonu.iyi seyirler dadlum :)hangi filme?mahsunun filminemi?
    genc kardes sen ne yaptin bayarimin ilk günü ablasi?ya anlatin türkiyedekiler bize bayrami.havayi buraya tasiyin 🙂

  38. sevim Says:

    benim cirak halhatrimi sorup jet hiziyla gitti :)tm cirak bende seni cok öptüm.aeo.byeeeee.

  39. cemre Says:

    ee bacimm sen nasilsin ne yapiyorsun misafirlerin gittimi

  40. sevim Says:

    misafirler gitti bacim.hatta onlari birazda yanliz birakmak zorunda kaldim.isede gittim o esnada :)iste onlar gitti ben etrafi toparlayip buraya geldim 🙂

  41. cemre Says:

    bu gece sanirim kimsee konusmakk istemiyor

  42. cemre Says:

    anladimm bacimm ne yapcann burda öyle yine herkes normal hayatina devam ediyorr

  43. sevim Says:

    yooooooooooooo ben istiyom bacim :Pzaten sen ben ve genc kardesim var 😛

  44. cemre Says:

    burdada sansaa havaa cok yagisliydi ve sogukk orasida öylemiydi

  45. sevim Says:

    meralim burda farketmiyon bile bayrammi degilmi diye.herkes calisiyor,tatil yok :)ne yapcan türkiyedekilerdende anlatin diyoz ama anlatan yok :Pbacim senin cevren genis biuldigim kadariyla,yani esinin tarafi falan.biraz hissetmissindir bayrami..

  46. sevim Says:

    burda yagmur yoktu bacim ama soguktu.sanki kar havasi gibiydi.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: