Asi & Demir – Bugün ayrilik, Dayan gönlüm

Reklamlar

230 Yanıt to “Asi & Demir – Bugün ayrilik, Dayan gönlüm”

  1. cemre Says:

    bu arada benim yorum yapin yazisinin altinda bir yazi olmusmus sanki bir degisim olmus sizdede varmi? mesela su yazi olmus
    Your email address will not be published. Required fields are marked *

  2. cemre Says:

    eeee daha daha gutmusnuzz aylammm yokk bu geceeee emeller ne durumdaa

  3. sevim Says:

    bendede var meralim.onu ustana sorcan :)emeller yok bilmiyom meralim.

  4. cemre Says:

    hmm sende ne zaman olustu sevim peki yenimi bende cuma gecesi olustu

  5. cemre Says:

    hmmm ne oldunuzz yavvv cok agirsinizzz yazinn daaaaaa

  6. sevim Says:

    bendede yeni olustu meralim.hatta ilk gördügümde dedim bir tuhaflik var bu sayfada ama neyse :)ha birde sayfada en altta gülen adam resmi var :)onuda bu aksam farkettim :)önce ssandim lekemi diye,ama degil.

  7. bendede var o yazı.ama bende bayağıdır var yani oluyo bi kaç gün.ve ne anlama geldiğini bende anlamıyom.

  8. cemre Says:

    tesekürlerr ustam pastamiz her ne kadar senin pastan gibi olmadiysa idare ederdi 🙂

  9. sevim Says:

    ya cok yahsi duruyor pasta :Phemde istah acici :)yerim ben yusufumuda :)meral gözleri senden bacim :)aylamda yakiyor ortaligi masallah 🙂
    hele ben ne zaman yapacam 🙂 :).
    süpriz bir sekilde amcamlarin gelecegini ögrendim simdi :)ya yarin yada öbürgün.acep yapsammi.becerebilirmiyim?

  10. evet gülen adam resmi siteyi açtığımız günden beri var ben taa o zamandan fark etmiştim onu 😀

  11. cemre Says:

    gülen adammi onu anlamadim nerdeeeee

  12. sevim Says:

    esime gösterdim yaziyi.diyor anlami su.senin email adresin kimseye gösterilmeyecek vede kimseye yollanmayacak.

  13. cemre Says:

    sevimm tavsiye ederimm hem cok hafif ve leziz oluyor hemde cok ugrastirmiyorr tavsiye ederim ustam sagolsun sayesinde bir pasta ögrendim devamini bekleriz ustamm 😀

  14. ayla ablamda yaptı pastayı 😀 dün bana fotosunu gösterdi 😀 artık o gelince fotoları ondan alır atarım onlarıda 🙂 çünkü gösterdiğinde kaydetmedim yani şuan bende yok.oda çok güzel yapmış.
    birde pasta yarışmasımı yapcak hehehe 😀 😀

  15. sevim Says:

    nasil resmi siteyi actigimizdan itibaren var :Pben aksam farkettim ama.diyom ozan kalemle gülen adammi yapmis ekrana.aaa baktim yok orda bana bakip gülüyor :)meralim en altta iyi bak görürsün 🙂

  16. sevim Says:

    öylemi?yetistirebilirsem yapacam o zaman bende :)genc kardes bende yollarim resimleri sana :)yaparsin pasta yarisamsi hahahahahaaha :)ama benimkisi engebeli olur ona göre hahahahaahah 🙂

  17. usta sayfanın en altında ortada küçücük bi gülücük var dikkat et görürsün.

  18. cemre Says:

    aaaaaaaaaaaaaa gercekdennnnnnn ama cok zorr fark ediliyorrrrr dedigini gibi leke gibiiii 🙂

  19. cemre Says:

    öylemiiii demek aylamdaaa yaptiii iyi yapmiss bacim bak merak ettim onunkisi nasil oldu acepp 🙂 evet ya birde haftalik pasta yapalimm resimlerni atalimm hangi pasta hoc gözüküyordaa o pastlariii kim yiyecek ben mal mal bakcammiii 😀

  20. tmm abla seninde fotoları bekliyom.onlarıda yayınlarız 😀

  21. emel Says:

    slmmmm herkese ii akşamlşar nasılsınızzzzzzzz

  22. tmm ya yemekteyize çevirmeyin burayı 😀 benimkisi masum bi espiriydi sadece cılkını çıkarmayın 😀

  23. emel Says:

    ben geldimmmmmmmmmmmm burdamısını meral sevim genç

  24. emel Says:

    ne oluyo ya yarışışmamaı varrrrr ne yarışması banda deyin heleee

  25. hoşgeldin sayın abla sanada iyi akşamlar,ben iyiyim çok şükran seni sormalı

    yavv siz ne biçim ablasınız yaa, saat kaç oldu hala beni yatağa yollayan yok 😀 ee haklısınız gerçi yarın sabahın köründen işe gidecem kaç saat uyumuşum ,uykumu almışmıyım umrunuzdamı? değil 😀

  26. günes Says:

    iyi geceler canlarimm 😀

  27. cemre Says:

    evett ustamm sen gidip yatmayi düsünmüyonmu sanirim bugün gec saate kadar keyif yaptinn uskunu aldinn ama bencede sen artik git yatt erkencisinn yavas yavas yataga dogru ilerlee senn 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: