ASI&DEMIR_PUF

220 Yanıt to “ASI&DEMIR_PUF”

  1. cemre Says:

    hmmmmm bencede biraz batil inanc gibi buna benzerr cok varr batil inanclarr akliam su an gelmiyorr bende pek inanmam bencee yani o görenlerde ya tesadüsftürr

  2. bende izlemedimki zaten hiç birini 😀 zaten işimde olmaz.her ne kadar çok güzel diye övülsede izlemeye niyetim yok 😀 çünkü sevmiyom o adamı 😀 çocukken severdim oda galatasaraylı olduğunu öğrendiğim için 😀 ama artık sevmiyom 😀

  3. cemre Says:

    hehehehehehe bende pek sevmem hatta onu ilk tanimamda tuhaf bir anisi varr 😀 gerci bazi türkülerini severek dinledigim olmustur ama ne bilim dizlerde sanki oklava yutmus gibi oynuyorrr 😀

  4. cemre Says:

    bizim zamanimizda emrah vardi dimiii sevoooooooooooo 😀 ayy allahim simdi düsünüyomda ne delilikmisss emrahla oturup kalkardik her filimine aglardikk kitap ciltlerimde bile onun resmi vardiii düsündükce gülüyom simdiii 😀

  5. küçük emrahımı diyon? sende varya yani en sevmediğim tipleri sayıyon.en nefret ettiğim sanatçıların önce gidenidir kendisi 😀

  6. ada Says:

    selaaaammm

  7. cemre Says:

    evettt güccük emrahh ama simdi degill laaa öncedenn simdi sevmiyon kendini beyenmiss ne olcakk yazikk akittigim göz yaslarima 😀 sevimm bacimm sen okumaa bunuuu 😛 😛

  8. cemre Says:

    vayy fatomm slmm kuzuu slmm nasilsinn kuzuuu öpüyomm ne yapan iyimisenn hasmisannn 😀

  9. ada Says:

    ben o filme gidemedim malesef. Ama merak etmiştim, sağlık olsun. Daha ne var ne yok?

  10. cemre Says:

    öylemiii gidemedinmii giii hayiridir gidecektinn dimii hmmmmm neyse dedigin gibi saglik olsunnn artikk

  11. ada Says:

    iyiyim ablacan sen necesen?

  12. cemre Says:

    bende iyiyemm fatommm günün nasildi yaxsiydii ins sinavlarin ne durumdaaa

  13. slm totocan hoşgelsin nassın?

    ıyy o adamın filmleri resmen midemi bulandırıyodu,biri çevirirse değiştirebilirsem muhahkak değiştiriyodum kanalı 😀 çünkü öğle böle değil acayip alerjim var o adamaın filmlerine 😀

  14. ada Says:

    h.buldum aga iyim sen nasılsın?
    Meral abla iyiyim sağolasın sınavlar sağ ben selamat yaşayıp gidiyoruz işte

  15. cemre Says:

    ulaa adamin filimlerimi kaldiii tarihe gömüldü güccük emrahh 🙂 dedigin gibi yetiskin caglarindaki filimlerini bazen denk gelseydim sinir olurdum iste bizde cocuktukk bir o birde ceylan hayraniydikk 😀 ama simdiii tamamen ayirdik yollarimiziii 😀

  16. cemre Says:

    anladimm fatomm allah yardimcinn olsunn kuzuuuu seninle bareber bütün kizcelerimizinn 🙂

  17. cemre Says:

    eee sustunuzzzzz

  18. sağol aga bende iyiyim.ee ne var ne yok.sınavlar haricinde ne dokuyon?

Bir Cevap Yazın

