Ögretmenler Günü Kutlu Olsun

150 Yanıt to “Ögretmenler Günü Kutlu Olsun”

  1. karşıyakalı Says:

    fatoşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

  2. karşıyakalı Says:

    müjgannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  3. karşıyakalı Says:

    gülnarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  4. karşıyakalı Says:

    gençerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  5. karşıyakalı Says:

    melisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  6. karşıyakalı Says:

    birselllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  7. karşıyakalı Says:

    duyguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  8. karşıyakalı Says:

    Bizimle birlikte yaşamak, hoş geçinmek istersen, başındaki o kuruntuları at, şu kavgayı bırak. Vaktiyle her ikimiz birlikte iken sen ve ben nasıl kaynaştı isek, bugün de öylece kaynaşmış ve birleşmiş olalım.”
    Mevlana

  9. karşıyakalı Says:

    BUGüN
    Mutlu, sağlıklı ve bütün olmayı seçiyorum.
    BUGÜN
    İyileşme vakti.

    …BUGÜN

    Bedenimin mesajlarini sevgiyle dinliyorum.

    BUGÜN

    Bedenim, ruhum ve kafam sağlıklı bir takım.

    BUGÜN

    Kalbimi acıyorum ve şifa yeteneğimin akmasına izin veriyorum.

    BUGÜN

    Bedenim içinde yaşamak için muhteşem bir yer.

    BUGÜN

    Bedenimdeki her hucre aklimdan gecen her dusunceye cevap veriyor, bu nedenle dusuncelerim olumlu, huzur dolu, sevgi dolu.

    BUGÜN

    Gun boyunca derin bir nefes alip bedenimi ve zihnimi derinden gevsetmeyi unutmuyorum.

    BUGÜN

    Kalbimden gelen sevginin bedenimin her parcasini ve duygularimi temizleyip sifalandirmasina izin veriyorum.

    BUGÜN

    BUGÜN ve her gun bedenimin dogal arzusu sağlıklı ve bütün olmak.

    BUGÜN

    İcimde muhtesem, dinamik bir enerji hissediyorum.

    BUGÜN

    BUGÜN ve her gun sagligim durmadan daha iyiye gidiyor.

    BUGÜN

    Zihnim ve bedenim kusursuz bir dengede. Sağlıklı ve uyumluyum.

    BUGÜN

    Bedenimin olaganustu, akil almaz bir makine oldugunun farkindayim ve bu bedenin icinde yasamanin bir ayricalik oldugunu hissediyorum.

    BUGÜN

    Degerli hayat nefesini icime cekiyorum ve bedenimin, zihnimin ve duygularimin gevsemesine izin veriyorum.

    BUGÜN

    Sahane gorunuyorum ve kendimi sahane hissediyorum.

    BUGÜN

    Kendime sevgiyle sefkat gostermek bana keyif veriyor.

    BUGÜN

    Bedenimi tam bu haliyle onayliyorum.

    BUGÜN

    Kusursuz, canli, piril piril sagligim icin mutesekkirim.

    BUGÜN

    Guc ve butünlük bedenime geri donuyor.

    BUGÜN

    Bedenimi dinliyorum ve ihtiyaclarına sevgiyle cevap veriyorum.

    BUGÜN

    Sifaya deger oldugumu biliyorum.

    BUGÜN

    Doktorumla aramda iyi, sevgi dolu bir iliski var.

    BUGÜN

    Kendimi kabullenerek bütünluge ve sağlığa yerlesiyorum.

    BUGÜN

    Bedenimdeki her hucre zihnimdeki olumlu imgelere olumlu tepki veriyor.

    BUGÜN

    Saglik yanımdan hic ayrılmayan yol arkadasim.

    BUGÜN

    Tamamen iyilesmek icin ihtiyacim olan her insani, yeri ve nesneyi hayatima getiriyorum.
    BUGÜN

    Bedenim nasıl sağlıklı olacağını biliyor.

    BUGÜN

    Bedenimdeki her organ, kas, eklem ve hucre seviliyor ve onaylaniyor.

    BUGÜN

    Sağlıklı dünyamda her sey yolunda.

  10. karşıyakalı Says:

    Çalışmak için zaman ayır ; Bu başarının bedelidir..

    Düşünmek için zaman ayır ; Bu kudret ve kuvvetin kaynağıdır..

    Eğlenmek için zaman ayır ; Bu genç kalmanın sırrıdır..

    Okumak için zaman ayır ; Bu bilginin temelidir..

    İbadet için zaman ayır ; Bu yücelmenin yolu, gözlerden ve ruhtan dünyevi kirlerin yıkanması ve arınmasıdır..

    Başkalarına yardım ve arkadaşlarınla sohbet için zaman ayır ; Bu saadetin kaynağıdır..

    Sevmek için zaman ayır ; Bu hayatın kudsiyetlerinden biridir..

    Hayal için zaman ayır ; Bu ruhu yıldızlara eriştirir..

    Gülmek için zaman ayır ; Bu hayatın yükünü hafifleten bir özelliktir..

    Plan için zaman ayır ; Bu ilk dokuz şeyi yapabilmek için lüzumlu zamana sahip olmanın sırrıdır…

  11. karşıyakalı Says:

    sonra görüşürüz canlarım.bye bye.

  12. ben bu aralar çok yoğunum.kimya mühendisi danışmanımız geldide onunla ilgileniyom.eve hep geç geliyom.o yüzden kusura bakmayın yani ondan akşam siteye geç geliyom veya gelemiyom.

  13. bugün bi tek haççe abla gelmiş doğru düzgün,oda hepimizin adını sayıklamış durmuş 🙂 ama duyan olmamış tabi.evet ablam haklısın buralar ustamsız çok sessiz çok ıssız.oda anca pazartesiye gelebilir en erken.çünkü modem bekliyor ve cumartesi ile pazar tatil olduğu için bugünlerde modemi getiremiyomuş bağlamış olduğu internet şirketi.anca pazartesiye artık.inşallah en kısa zamanda aramızda olur.bakalım onsuz bi hafta sonu nası olcak çok 😕

  14. neyse benim uyku saatim geldi.hadi herkese iyi geceler.görüşürük.bye

  15. ada Says:

    benimde benimde 😛 hatcem biriciksim yanında olmayı dilerdim o sıra dersanede olmasaydım eğer. Abi sanada kolay gelsin yoğunluk zor. Ustam renk vermemiş. Neyse bye

  16. karşıyakalı Says:

    günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    gününüz aydın olsun.gönlünüz aydın olsun.

  17. karşıyakalı Says:

    paşam işlerin çok yoğunmuş.ALLAH kolaylık versin.
    fatoşum sanada derslerinde kolaylıklar diliyorum.
    hepinizin işeri rast gitsin.şansınız bol olsun.
    güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle hoşçakalın.

  18. şeker Says:

    bennnnnnnnnnnn geldimmmmmmmm

  19. şeker Says:

    ustammmmmmmmm yaaaaaaaa çağırmışınnnnnnnn beniiiiiiiiiiiiiiiiii bendee özledimm seniiiiiiiii çokkkkkkkkkkk

  20. şeker Says:

    ancakk gelebildimmmmmm okull varyaaaaaaaaa kapılarıdaa açmışınnnnnnnn iyiiiiiiiiiii günlerr diliyomm ustamm sanaaaaaaaa 🙂

  21. şeker Says:

    meralllllllllll ablamm yokkkkkkkk dmeekkkkkkk ablammmmmm çabukk gellllllllllllllllll

  22. şeker Says:

    hımm aylaa ablamala merall ablammmmmmm buluşmuşş emell ablaylaa kameree göüşmesiiiiiiiiiii olmuşş oh hohhhhhh nee güzellllllll

  23. şeker Says:

    gencerr abii yoğumuşunn kolayy gelsinnnnnnnnnnnnnn

  24. şeker Says:

    fatmacımmmmmmmmmm sanada kolayy gelsinn canommmmmm

  25. ela_nur Says:

    ben geldim ablam bağırmış sesini duydum ama şimdide kendisi yok :S yiğiti yeni uyuttum ama odasına değil hemen pc başına kuruldum 😀 benim odaya uyuttum çünkü istikbaleden beşiğine bakmaları için servis çağırdım ,yatağında bir sorun var gelirlerse rahat uyuyamaz diye düşünerek benim odaya yatırdım ,bende böyle sizler nasılsınız ablam nişan var sanırım hadi hayırlısı çok sevindim,öyle detaylı okumadım yorumlarıı

  26. ada Says:

    lanet olsun here comes the rain again 😦

  27. hops iyi akşamlar eve daha yeni ayak bastım.bu danışman kimya mühendisi gidene kadar bana nefes almak bile haram anlaşılan 😕 yarında işe gidecem malesef 😕 neyseki pazartesi günü gidiyo adam.gerçi bugün gitceki bilet bulamayınca yarına erteledi şimdide pazartesi sabahına erteledi.

  28. neyse benim biraz başım ağrıyor.yatsam iyi olcak, hepinize iyi geceler iyi hafta sonları…

    sensiz olmuyor ustammmmmmmmmmmm 😕

  29. emel Says:

    iii gecelerrrrrrrrrrr kimse yokmuuuuuuuuuuuuuuu

  30. emel Says:

    nerde bu millet nerde bu devlet bu saate bana şimdi yorum okutcanız demiiiiiiiiiiiii 🙂

  31. tuba_asi Says:

    iyi gecelerrr

  32. emel Says:

    ay biraz baktım yorumlara meralim neti gitmiş demekkkkkkkkk gözdem şekrim gelmi genç garadşım gelmiş bu akşam ablam nişanizmız var galiba hadi ahyırlısııııı sevimin hala misafirleri gitmedimi hala acaba adaşımda yok ortalardaaa fatoşumda yok galiba tmm bakamadım yorumlara amaaaa

  33. emel Says:

    ii gecele tugba asi h.g. nasılsınnnnnnn

  34. emel Says:

    ayalm sende gelmemeişin bu akşam bacım uyudun demiiiii 🙂

  35. emel Says:

    tugba asi nereye kayboldun ii akşamlar dedin daha ses yokkkkk 🙂

  36. emel Says:

    neyse ozaman bende kaçar biliyonuz ben tek başaına duramma korkarım herkese ii geecelrrrr by görüşürzzzzzzzzzzz

  37. tuba_asi Says:

    burdayım selam vereyim dedim ama bende uyucam birasdan 🙂

  38. karşıyakalı Says:

    günaydın canlarım.iyi pazarlar.
    karşıyakadan kucak dolusu selamlar sevgiler.

  39. şeker Says:

    sayfaa yorumdannn taşmışşşşşş 🙂 niyee kimselerr yokkkkkkkk bii ustacımmmmmmmm gelmişşşşşşşş

  40. günes Says:

    canlarim iyi pazarlar 😀

  41. günes Says:

    hmmm anlasilan melosun interneti halen gelmemisssssss
    ay canim bacimm napti acepppp

  42. günes Says:

    bende gelemedimmmm ve yarismayada katilamadimmmmm 😦

  43. günes Says:

    canim abamm isyan etmis yanniz basinaaaaaa kiyamammmmm abamaaa ben

  44. günes Says:

    neyse yine gelirimmm gece belki gec olabilir bugün kizlarla harry potter in yeni filmine gircezz 😀
    bye

  45. karşıyakalı Says:

    selam canlarım.iyi akşamlar.
    aylam gelmiş,birde benim güzel çırağım uğramış.
    evet ya sitemiz çok ıssız kaldı.kaç gündür sayfamız değişmedi.
    yorum olmadığı için dolmuyor tabikide.

  46. karşıyakalı Says:

    iyi seyirler pambıhım.iyi eğlenceler.

  47. karşıyakalı Says:

    görüşürük bidenelerim.

  48. sevim Says:

    burdan devam edelim canlarim:)

Bir Yanıt Bırakın

