ASI&DEMIR_herkes yarali

233 Yanıt to “ASI&DEMIR_herkes yarali”

  1. duyguu 2 Says:

    bende gidiyodum az kalsın 😕

  2. cemre Says:

    vay duygummm burdayimm kuzumm burdayimm sükürr ben hala inanmiyorum burdaa oldugumaaa nasilsinn askimmmm iymisinn leptobun hayirlii olsunnn kuzummm cokk özledikkk seniiii 🙂

  3. cemre Says:

    yokkk giii gitmeee burdayimmm yorumlarii analizz ediyordummm 😛 sen nelerr yapann kuzummm evett yaa buraiz olmuyorrrr yaniii inanki kiziyom elinde net olupta nasil günlük gelemiyorlarr yanii benim elimde net olsun havada karada denizdeee heryerdenn girerimm herhalll 😀

  4. karşıyakalı Says:

    meralim nasılsın birtanem.
    ALLAHINA gurban.netin gelsin diye ALLAHA dua ettim.
    sonrada çarpılırmıyım dedim 😀

  5. duyguu 2 Says:

    sağol sblacım tşk. biliyorm burdan ayrı kalmanın ne demek olduğunu. sende hoşgeldin inan bende sizi çok özlediiimmmm hemde çooooooooookkkkkkkkkkk burdaki dostluğu hiçbi yerde bulabilirliğim yok kim tutabilir ki sizin yerinizi

  6. karşıyakalı Says:

    abbovvvvvv dıuygumda burdaymış.
    gelin sağkolum biriniz ,sol koluma biriniz.
    canlarım .muah muah ohhhhh pekte tatlılar be yaaa

  7. duyguu 2 Says:

    bildiğin gibi abla pek bi değişiklik yok. ooooooooo hatcem bitanesi ablaların ablası hg. canımmmm kocaman kucaklıyorum seni. 🙂

  8. cemre Says:

    ayyyyyy iyiyimmmm canimmmm ablammmm burda olurda kötü olurmuyummm ben sanaaa kurbannnn 🙂 heheheh cok tesekürlerrr sultanimmmm duan icin belki o duan ile burdayimm eyerrr illaki carpilacaksaaa ben carpilim senin yerineeee yavrimmmmmmmmmm 😀

  9. duyguu 2 Says:

    aşk olsun hatcem senden daha talı daha kaymak var mı? hele şu an o satırları bize yazarken o tek tek yazmanı düşünüyorum vee yemek lazım diye düşünüyorum seniii 😀

  10. cemre Says:

    iyi olmanaaa sevindimm duygumm sagligin ins daha iyidirrr kuzummmmmm bendee sizleri muccukluyorummmm 🙂 muha muha can hatice men sana kurban haticem

  11. cemre Says:

    yanii dimii duygummm balli kaymakk o sitemizinn gülüü diregiii bakk ben yokkennn buralari issiz komamisss canimmm abammm benimmmmm 🙂

  12. karşıyakalı Says:

    duygum bilgisayarını güle güle kullan birtanem.
    he he heeee he gızzzz yine tek tek basarak yazıyom.
    aman meralim ALLAH korusun canım ikimizde çarpılmayalım.

  13. duyguu 2 Says:

    sağlığım pek iyi sayılmaz. idare ediyorum ablacım. yukarda belittiğim gibi geldin kısa bi aradan sona mutlak surette bir şiir bekliyorum. hetice ablam senin şiirin de çok güzeldi. zaten senin yaptığın ve güzel olmayan bir şey daha var mı ki??? 🙂

  14. duyguu 2 Says:

    sağol hatice ablam canım benim. evet meral abla o direği sitenin.hatice ablam yoksa fato,o olmazsa hatice ablam mutlaka oluyor boş bırakmıyorlar sitemizi. Allah bu sitenin yokluğunu göstermesin bizlere.

  15. cemre Says:

    siirmiiii duygumm hmm ben daha yorumlari bitirmedimm neysee bitirinceee anlarimm kuzummm

  16. karşıyakalı Says:

    he burdaydım.kimse yoktu ama ben diyorumki
    herkesin işleri vardı.mesela duygum masa üstünden giremiyordu.
    gençerim yorgun geliyordu.herkesin ileri vardı.
    olmasaydı gelirlerdi meralim.

  17. duyguu 2 Says:

    yoo yorumlarla bi ilgisi yok ablam senden özel isteğim bu benim. ben senin paylaştığın yazı ve şiirleri çok beyeniyorum da nacizane bir istek sadece benimkisi 🙂

  18. cemre Says:

    neeee fatomuuuu hanii nerdee gii oda boslamiss siteyi bu araaa hadii sinavlarina vereyimm ama olsun yinedee ben yoktumm hic degilse benim yoklugumdaa ablamii yalniz birakmasalardii bir kac günn ne olcaktiii 🙂

  19. karşıyakalı Says:

    sağol dıuygum birtanem kara gözlüm.
    herkesin yokluğu belli oluyor.
    bütün canlarım bu sitenin demir başı.
    herkes bu siteye ayrı bir güzellik katıyor.
    hele fatoşum.yerim onu ben.onun yokluğu daha çok belli oluyor.

  20. duyguu 2 Says:

    onun zaten bi kulağı çekilecekte merak etmeyin onu da ben yapıcam kısmetse bu aralar. 🙂 şahsen ve bizzat yanına giderek çekeceğim kulağını 😀

  21. cemre Says:

    ablamm yerimm senii tmm ustamii biliyorum yukarda yazdimm o daha benim netim gitmeden aylada msn dedi bu ara gelmem zor yogunum diyeeee duygumuuu biliyorum zaten gelemediginii ama digerr bacilarrrrr cekecegi var bendenn kizcelrde az cokk nasipleceklerr yanii dua edeceklerr netim gitsin diyee 😛 😛

  22. karşıyakalı Says:

    ama meralim fatoşumun bu sene son senesi.birde dershane üniversiteye hazırlanıyor.ona fazla sitem etme ablası.eminim bizleri çok seviyor.fırsat bulduğu an burda kuzum.

  23. duyguu 2 Says:

    sevim ustası bi üstünden geçse kalmaz fatonun bişeyi 😀 neyse canlar ben kaçar. okuldan 18.30 da geldim. daha yemek yemedim. şimdi bir yemek yeyim. sonra yine görüşürüz. öpüyorum sizleri. hoşçkalın. 🙂

  24. karşıyakalı Says:

    he he he heeeee editöriçem korkutma bacılarımı.
    yazık kızzzzzz .kıyamam onlara bennnn.

  25. cemre Says:

    öylemii duygummm yanii fatocanla bulusmaa olasiligimi varr cok sevindimm cekkk kuzumm cek hatta okulun duvarlarina civile saygi durusunda bulusun karsindaa 😛 cok sevindimm kuzum kazan mubarekk olaaa 😀

  26. karşıyakalı Says:

    güle güle duygum.afiyet bal şeker olsun.
    git karnını doyur.görüşürüz birtanem.nasılsa artık bizlerlesin. 😀

  27. cemre Says:

    tmm duygummm afiyett bal sekerr olsunn kuzummm öptüm görüsürükkk 🙂 yokk abla yokk bence kiy sen bunlaraa bakk ben onlardann kavurma yapcam kadin budu köfte yapcammm bizde afiyetlee yerizzzz ablaaa 😀 😀

  28. karşıyakalı Says:

    meralim canım benim bende sofra hazırlıyayım.
    adamcağızım acıkmış.öptüm seni birtanem.
    ay iyiki burdasın beyaaa. 😀

  29. karşıyakalı Says:

    he he heeeeee öğlemi diyorsun. 😀

  30. cemre Says:

    tmm canimmm ablammmm kolayy gelsinn sanaaa öpüyomm seniii görüsrükkk ablamm sagolasinn beyaa ablamm allah razii olsunnn 😀

  31. cemre Says:

    hehehe evett ablamm aynenn öyle diyomm 🙂 öptümm kolayyy gelsinnn 🙂

Bir Cevap Yazın

