Asi & Demir – Bakmaya Doyamiyorum

Bazı insanlar hayalleriyle bazıları sevgileriyle yaşarlar, sevgileriyle ayakta kalabilenler ise umutlarıyla hayallerine ulaşır.

 

 

222 Yanıt to “Asi & Demir – Bakmaya Doyamiyorum”

  1. cemre Says:

    gönderecegin nedirkii bacimm ama gencerr yorumlari silinmemesi icin uyarida bulunmustu daha önceee istersen sen aksamm o burdaykenn konus yolla ekliyecegin seyiii olurmuu bacimm

  2. antika Says:

    cok üzücü haber aldim simdi of of

  3. cemre Says:

    hadiii ne olduuu bacim hayirdirrrrrr

  4. antika Says:

    hala olacaktimya bebis yok artik kalp hatasi oldugundan almislar bugün demek kismet olmucakmis hayirlisi allahtan

  5. antika Says:

    tl

  6. cemre Says:

    aaa gercekmiii bacimmm kac ayliktii pekiiii yani doktorlarmi aldilarrrr ayy ne denilirkii bu durumdaa bacimmm allahtan hayirlisiiii gencler yine yaparlardaa yanii eminlermiydikiii tühh yaaa

  7. antika Says:

    ilk bebisleriydi

  8. antika Says:

    9 haftalikti

  9. cemre Says:

    olsunn bacim yine olurrrr benimde ilk 2 tane oldu ama kismet olmadi bak sonradan 3 tane daha olduu sükür rabbimeee…

  10. antika Says:

    evet insan ne dicegini sasiriyor kardesimarayinca sok oldum

  11. cemre Says:

    aaa yazikk yaa 2 ayi gecmisss iyidee yanii tam eminlermiydii cünküü böyle cok duydumm yanii rahatlizlik varr ama sonradan dünyaya gelince öyle birsey olmadigii cikiyorr keskeee aldirmasalardi dicemm ama onlarin karari tabii

  12. antika Says:

    öylede gel bunlara anlat bacim nedesem bos

  13. antika Says:

    tl geldi

  14. antika Says:

    bilmiyorum bacim ne oldu simdi aradi

  15. cemre Says:

    neysee saglikk olsunn… bende yusuftaa hamileligimde röntgen filan cektirdigim icinn dr illa kontrol ettiler cocukta bir özür varmii diyee ama sükürkiii yoktuu ama allahim göstermesin olsa bilee aldirmayi düsünmüyordum cünküü rabbim ne layikk görüdyseee raziydimm elimizdeki saglikli cocuklarin yarin ne olaciginin garantisi varmii yanii bir cani sonladirmakk ne bilimm tabii yinede büyük konusmakta istemiyorumm ama isteee olmasaydi iyiydii saglik olsunnn…

  16. antika Says:

    ben bi kardesimi tekrar arayim sorayim

  17. cemre Says:

    tmm bacimm sen ara konuss bende cikayimm yemekk yapayim cocuklaraaa ve adama aksam burda olursan devam ederizz sohpetee üzülme bacim ne yapcann saglik olsun gecmiss olsunn senii cokk öptümm görüsmekk üzeree byee…

  18. antika Says:

    bacim ben cikiyorum üstümü giyip bi gideyim nasil giderim bilmiyorum arabamda yok sogukta cok ama neyse kismet degilmis muhabbet etmek aksam ugr<amaya calisirim seni cok öpüyorum

  19. antika Says:

    sag ol bende öptüm bye bye

  20. cemre Says:

    Hüzünlerimizi rahmetinin dokunuşuyla kar taneleri gibi erit.. Dostluklarımızı her bir kar tanesi gibi özel ve güzel eyle.. Bizi senin rızan yolunda uçuşan kar taneleri eyle.. Günahlarımızı gufranının karında yıka ve temizle… (amin)

Bir Cevap Yazın

