ASI&DEMIR_Yanimda kal


269 Yanıt to “ASI&DEMIR_Yanimda kal”

  1. emel Says:

    bakk sevim sana dedi meral küçülsünde cebime girisin diyo ben demedim belki okummaışındır diye yazdım ben 🙂

  2. sevim Says:

    iyide benim baya bir bastirdi :)ne yapsam beklesemmi :Pyoksa anahtari size verip yatsammi 🙂

  3. emel Says:

    heheheheheh ben bilmeme meralim sana baglı yatalım dersen yatarız kalalım dersen kalırızz hehehehe 🙂

  4. sevim Says:

    MERALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL KÜCÜLSÜNDE CEBIME GIRSIN DERKEN BENIMI KASTETTIN :Phemen jet hiziyla cvp istiyom 🙂

  5. cemre Says:

    horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr himmmmmmmmmmmmmm pufffffffffffffffffffff pürrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 😀

  6. cemre Says:

    emel Diyor ki:
    03/12/2010 0:29
    yok bacım tabikide gençsin ben sana hiç yaşlısın derde buraları sallatırmıyım ben bi tek merale derim balım sen daha çiçegi burnuda gençceciksin balımmmmm

    evettt seinin icinnn dedimmmm emelinn buuu yorumunaaaa 😀

  7. emel Says:

    tmm sevim sen hatrın için beraber yatalım yoksa ben sabaha kadarda durudum ama seni kırmayalım şimdi ): demi meralim 🙂

  8. cemre Says:

    emelll gii sendee arayii kaynatiyonn bakiyommmmm 🙂

  9. sevim Says:

    hehehe tmm meralim horluyor odur :)o zaman cikalim :)melom,assolistim ikinizi cok öptüm.tatli rüylar.aeo.yarin görüsmek üzere.byeee

  10. emel Says:

    neyse siz aranızda halledin bu meseleyi ben ufaktan kaçayım benlik bişey yok nasılsıa 🙂

  11. cemre Says:

    dabii dabii emelimm eminim öyledirrrrr neysee ben önce cikayimm nede olsa gencimm sizdenn hadiii iyiii gecelerrr sizileriii cokk öptümm ve sefiommmm yarin görüsmekk üzereeeeee kibbb byeeeeeeeeeeeeeeeeee hörrrrrrrrrrrrrrr pürrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr küttttttttttttttttttttttt ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 😀

  12. sevim Says:

    iyide emel yazmis o yorumu :)ben degil.bak beni gencecik görüyor sana tas koymus :)ona desene bu sözü,benden ne istiyon giiiiiiiiiiiii 😛

  13. emel Says:

    tmmm ii geceler sevimim balım çok öptüm seni
    meralim bacıkom sen yata balım kıyammam horultuların buraya kadar geldi senide çok çok öpüyorum ii geceelrrrrrrrrrrr

  14. sevim Says:

    ben önce cikmistim sizden.bu ruhumdur kalmis burda :Phadi bay cok swefiyom sizi :)cirak özledim seni 😦

  15. emel Says:

    tmm bacılarım görüşürz ben kapattım kapıları camları suları kapıyıda kitliyorum ii geceelrrrrrrrrrrrrrr
    günaydın sabah şekerleriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  16. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN HAYIRLI SABAHLAR.

  17. karşıyakalı Says:

    cumanız mubarek olsun canlarım.
    ALLAHIM HASTALARA ŞİFA ,DERTLİLERE DEVA ,BORÇLULARA EDALAR NASİP ETSİN.KESELERİMİZ VE SOFRALARIMIZ BEREKETLİ OLSUN.
    BÜTÜN DİLEKLERİNİZ ,İSTEKLERİNİZ VE DUALARINIZ KABUL OLSUN.
    AMİN.AMİN.AMİN.

Bir Cevap Yazın

