Asi & Demir – Gelmez oldun

 

Firtinanin siddeti ne olursa olsun Marti sevdigi denizden asla vazgecmez…

249 Yanıt to “Asi & Demir – Gelmez oldun”

  1. sevim Says:

    iste meralim bak bu daha güzel bence :)tellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :)esim konusuyor ama bana verecek gibi duruyor :)kardesim.

  2. günes Says:

    iyi gecelerrrrr canlarimmm 😀

  3. cemre Says:

    sevimmmm adamii hastaa etmeee sakalli resmi buyduu isteeeeeeeeeeee 🙂

  4. günes Says:

    ne örüyonuz bakimmmm 😀

  5. cemre Says:

    sanadaa sanadaa canimin iciii canimmm öpüyomm aylammm nasilsinnn bacimm ne örüyonnn giiiii 🙂

  6. günes Says:

    beraber örelimmmm 😀

  7. cemre Says:

    gencerrr evett bu celik botlardan bizimkisi bir ara firmada calisirken vermislerdi dayanakli ve cok saglam dedigin gibi celikk 🙂

  8. evet bu botu iş için giyiyom.patron aldı hepimize.evet ağır biraz bende 2 kilo olarak hesap ediyom yani onları düşersek 87 küşür olur 😀

    napalım yüce guru abla tartı imalathanede ,ne yani botu çıkarıptamı tartıyamı çıkayım 😀 zaten her tarafta kamera dolu 😀

  9. bEN GERİDE KALDM OYUN OYNARKEN :d

  10. cemre Says:

    ne örelimm aylamm harosee örüyozzzz arada türkan soray kiprigiden serpistiriyozzz 😀

  11. cemre Says:

    iyi iyi bak patronun girdi gözüme dermisimm 😀 ama iyi demek iscilerinin can güvenligini ve rahatligini düsünüyorrr 🙂 yaaaa imajimmm dedimmmmmm ses verin daaa sevimmmm haklimiiii siz ne diyonuzzzzz 😀

  12. günes Says:

    bende sizi öpüyommmmmm 😀
    harosee ne giiiiii 😀

  13. hoşgeldim pamık abla.nerelerdesin ya .görüşemiyoz kaç gündür.kuzucukların nasıllar?

    bu arada benim güç kaynağı sinyal vermeye başladı yani elektrik zayıfladı yine 😕 anlıycağınız her an pc kapanabilir.vizesiz çıkarsam anlarsınız artıkın.

  14. cemre Says:

    aylammmmmmmmmm sensinnn dimiiiiiii niyee gii cok kisaa cevaplarr veriyonnnnn kac gündürr yoktunnnn bumudurr yaniii lütfen yorumlarii dolu dolu görelimm 😀

  15. günes Says:

    niye deyistiriyon iyidi senin imajinnnnn 😀

  16. cemre Says:

    yokk sen ayla degilsin 🙂 bana bir parola söyle bakalimm 🙂

  17. cemre Says:

    gencerr sonunda senin su elektirik tellerinide bir ucan tekme göndercemm belki voltaji yükselir 🙂 tmm ustamm eyer sorun artarsa cik sen sorun olmasin…

  18. ben imaj konusunda yorum yapmak istemiyom belki allah alah ya zorlamı yorum yaptırcan 😀

    evet bizim patron bize iş elbiseside yaptırmıştı .her bir kişiye 2şer adet.yani evet önem veriyo böle şeylere.mesela benim ayaklarım büyük diye merdivenlerden inerken kayıyom bazen 😀 basamak ayağımı sığmıyo ::D 😀 hatta bir kez tam düştüm ama allahtan hiçbi şeyim olmadı.diğerleride kayıyodu tabi önceden, ama benim kadar değil.o da baktı böle olmıycak gitti korkuluk taktırdı merdivenlere 😀

  19. günes Says:

    hosbuldum Gencer evet görüsemiyozz gelemiyorumda ondan kizcelerimin biri iyidir diyeri üzgündürrrrrr denizin turnavasindan geldik ve deniz kaybetti onun icin üzgünn
    pastalar yarisiyor sayfamiz hayirli olsunnnn ne güzel siralamisinizzz ellerinize saglik pastalarimiz hepsi biri birinden güzelll 😀 hele benimkiiii 😀 😀

  20. 😀 vayyy imaja gelmıs herkez resmlere bak beeeeeee 😀 hasta olaram

  21. cemre Says:

    hmmmmmm demekkk düstünnnnn ins iyiki birsey olmadiii bencede iyi yapmiss taktirmaklaaa bence merdivenleride degissin komple uzun yapsin 🙂 gecmis olsun pasammm…

  22. günes Says:

    iyimi gii uzun yazdim isteeeeee 😀
    evet giii benim kim olcak baskaaaaaaa 😀 😀

  23. cemre Says:

    aylaaaa hanimmmm dün seninle ne konusmustukk bacim bir sey de bakalim 🙂

  24. günes Says:

    ilknurum kuzucum sen nasilsinnn iyisin insallah 😀

    Gencer aman dikkatli ol kardesimmm bastin yere iyi bak

  25. günes Says:

    melos biz sende dün gercekten konustukmu bacimmm sen iyimisinnn 😀 hehehe hadi deyilim konustukkk barim sen söyle giiii ben unutmusummmm 😀 😀

  26. cemre Says:

    aylaaa giii sen ustamaaa dikkatsizmi demek istiyonn 😆 bakarr oooo hem merdivenler demekkk boyu kisaymis ustamin ayaklarina sigmamis 😆

  27. cemre Says:

    ha tmm sen aylasinnnn 🙂 yok giii dün konusmadikk sadece sana ufak bir sinav yaptimm ne bilimm giii bana hic ayla gibi gelmedin bastaaa iyisinnn dimiii 🙂

  28. günes Says:

    hehehehe ne haddime giiiii 😀

  29. cemre Says:

    aylamm demek deniz kaybetti saglikk olsunn bacimm hem kazanacak degilyaa olur arada kaybetmek cani sag olsun ins bir dahaki sefereee…

  30. günes Says:

    muhahahahahah giii sendende hic birsey kacmiyorrrrr hemen anladinnnn evet korka korka geliyommm sende senmisin diye soruyon bacimmmm bana firca cekceneee sen senmisin diyonnn hadiii fircani cek bekliyommmm heo sevosumami cekecen birazda bana cek bak kiskaniyommmm 😆

  31. cemre Says:

    aylamm bu resim nasill bacimm genbclerden bana faydaa yokkk baksana kendimm söylüyom kendim isitiyommm sana baska bir resim daha göstercemm sevimin hosuna bu gitmis ama sanki sevim imajimi baltaliyor gibime geldi 🙂

  32. günes Says:

    evet dimii bacimmm bende öyle dedim hep senmi kazanacan birak baskalarida sevinsinnn 😀 insallah haftaya sevinir denizimmm giii melommm haftaya sizin orda dövüscek Galasi var denizinnn hafisler asilmistir görmedinmi bacimmm yollarda denizin resmide var hafisin üzerindee

  33. iyiyim allaha sukur ayla abla sen nasılsın 🙂

  34. günes Says:

    hehehehehe tamam bi bakalim bacimmm ben sevim gibi baltalamammm 😀

  35. günes Says:

    sagol kuzucumm bende iyimmm

  36. olsun ablam.söyle yegenime olur böle şeyler üzülmesin.başka maçları alır artık.biz ona güveniyoz.benim yigenim aslan parçası bee 😀

  37. ALLAH İİLİK VERSN ABLAM

  38. cemre Says:

    ha tmm cekeyimm 🙂 oooooooooo aylaaa hanim sizz buranin yolunu bilirmiydinizz nerdesinnn giiii sennn iyice bosladin burayii bir daha olmasinnn lütfen bak benim yakinda misafilerim geliyorr annem ve halamlar ekstralarda olcakkk ben simdiki devamli ha dedigim zaman giremem ama mutlaka her gün gelirimm ama ha dedigim zaman olmazz ama bir burlari bos birakinn ablami yalniz birakinn bak ne oluyorrr 😆 ( nasildi ama fircam 🙂 )

  39. pamık abla hafis değil o, afiş.sen afis desende olur 😀

  40. cemre Says:

    sevimmmm tl daldiiiiii simdi en az 1 saat konusurrr 🙂

  41. cemre Says:

    hehehehehe ayy durunn ya ben bir gülümmmm hahahahahahahahahah

  42. günes Says:

    ne güzel dedin aslan parcasii 😀

    sende iyi fircaladin bacikommmm ayni dis fircalar gibi olduuu 😀

    sagol kuzucummm insallah … okul nasil gidiyooo 😀

  43. cemre Says:

    aylammm nasilimmm bacimmm 🙂 bu aradaa yok bacim dikkat etmedim yani bizim bu kasabadamiii giiii neyse dikkat ederim bir dahaki sefereee 😀

  44. İyi gidiyor abla işte sınavlar 🙂 feln

  45. günes Says:

    hehehehehehehehehehe bir yanlislik oldunu tahmin etmistimmmmm 😀 demek afis 😀
    afisi ariyorum eyer bulursam buraya getircemm 😀 sizlerde görünn

  46. canlar elektrik düzeldi.ama bu seferde benim devrelere akım az gelmeye başladı 😀 başım ağrımaya başladı.yarın iş yok dolayısıyla erken uyanmamı gerektiren bi durumda yok ama çok uykum var.sanırım yorgunluk çöktü.hadi bana müsade,iyi geceler,her birinizede ayrı ayrı tatlı rüyalardan birer demet 😀 görüşürük.kib.bye

  47. sevim Says:

    geldimm.biraz uzun sürdü :)gelinlé konusunca 🙂

Bir Cevap Yazın

