Asi & Demir – Su gibi gecerdi zaman

278 Yanıt to “Asi & Demir – Su gibi gecerdi zaman”

  1. bu da fatoma gelsinnnnnnnnn….

  2. çaymı? tek başınamı içiyon çayı.hmm bana bi bardak verirsen.bnde çekirdeğimden sana verebilirim 😀 biliyosun ben anlayışlı olduğum kadar paylaşımcı bi gardaşımdır 😀

  3. bu da gözdeme gelsinnnnnnnnnnnnn

  4. ayıp ettin be abla 😀 sana her yıl hatayın kurtuluş yıl dönümünde geleneksel olarak yapılan onlarca metre künefeler feda olsun.en son 71 metre yapmışlardı heral 😀

  5. istediğinn çay olsunn abalcımmm…
    buyurrrrrrrrrrrrrr

    http://wolkanca.com/ben-tekirdagli-bir-cay-bardagiyim/

  6. ulaaaa ağzımınn sularıı aktıı..çenemm aşayaa düştüü… 😀

  7. bu da gülnarıma gelsinnn…

  8. ayıp sana ayıp bide abla olcaksın.topla şu salyalarını hemen.rezil ettin güzelim siteyi,batırdın her tarafı 😀

  9. bu da şekerimm mügümee gelsinnnnnnnnnnn

  10. valal bana tatlıı dimicenn o zamann…sitedee batar her yerr batarrr… 😀
    durr bi sileyim de geleyimm… 😀

  11. tmm anladık çayda dudak payı bırakılırda bu kadarı fazla değilmi 😀 benim dudağım o kadar büyük değil.bi bardak çayı bile çok görüyon gardaşına.ben paylaşımdan bahsediyom sen kalk bana yarım bardak çay doldur.üstüne üstelik altlık plastik olsun.sanki cam olursa kırcam ben.kristal takımını yiycez sanki hamfendinin 😀 o kadar sakar değilim ben taammı 😀

  12. bu da ilknurumaa gelsinnnn…

  13. aa dur bi bakemmm yaa yalnıoşş çayımıı verdimm sanaa… 😀

  14. ayrıcana insan yanında iki şeker koyar en az.çay dediğinde berrak olur böle bukaşık suyu gibi değil 😀 o kadar cimri olduğunu bilmiyodum pes doğrusu pess 😀

  15. ulaa benmii cimriyimmmmmm 😀 bir dilmm kek yollmayanna da bakk hele.. 😀

    tekk tekk yollayamadımm pc yee noluyoo anlamadımm..all istediğinn bardapğıı seççççççççççç 😀

  16. cemre Says:

    ne yapmissinizz burayii her taraf 56 ya dönmüss 🙂

  17. akşammm gecee yarılarınna sohbett edenn sitee ahalisii daha görüntüü vermedii.. 😀
    nerdeeee buu insancıklarrrrrrrrrrrrr 😀

  18. abla sorması ayıp bunlardan hangisi benim çayım acaba? 😀

  19. ahandaa biriduyduu sesimizz gencerimmmmmmmmmm

    ee bizz dağıtıyozz meralimmmm…sizz toplarsınızz artıkk…gencerimlee müzik dinliyozz bi de çay içiipp çekirdekk çitliyozzz…vallaa müzikkk dinlerkenn kendimizdenn geçtikkk…o yüzdenn dağılmışş olabilirrrr.. 😀

  20. paşamm all birinii iştee kesme bardakk kalmadıı..tabağıı varrr.. 😀

    yetmezmii ????????????

  21. geliyommm hemenn

  22. cemre Says:

    yaaa ben diger tarada yazamiyoru sizdede öylemii

  23. cemre Says:

    actigimm sayfayaa ne olduuu aloo gencerrrr sen nere gittinnnn

  24. bende giremşiyomm meralimmm…

  25. meralllllllllllllllllllll gell bacımmm gencerr açtıııııııııııı

Bir Cevap Yazın

