Asi&Demir – O mare e tu

246 Yanıt to “Asi&Demir – O mare e tu”

  1. ada Says:

    hosbuldum asilim mucuks. Ben iyiyim. ya sen?
    H.bulduk ustam iyiyim sen nasılsın?

  2. cemre Says:

    emosumm az daha zorlasak akraba cikcaz zatenn hehehehe

  3. cemre Says:

    tmm ustam iyi gecelerrr tatli rüyalarr kib byee 🙂

  4. canlarım size doyum olmaz ama bende çıkayım yavaş yavaş..
    sizlerii çok öpüyorumm..sağlıcakla kalın..aeo.kib.

    bu ara gelemessem anlayınn annemlerde olurumm..beni merak etmeyinn.. biraz kardeşimm gitmedenn vakitt geçircezz..bi de oylata gitme durumumuz var bi kaç günlüğinee..

    hepinizz çokk seviyorummmmmmmmm…
    beni özleyinn..ben sizi çok özlücemm…

    HEPİNİZEE BİR ÖNCEKİ SAYFADA BİRER ŞARKI ARMAĞAN ETTİMM..UMARIM BEYENİRSİNİZZ..

    HADİ BEN GİTTİMM..

    BY BYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRRR

  5. cemre Says:

    tmm emosummm bende seniii cokk öptümm bacikommm simdidenn allah kavustursunn kardesin icin güle güle gitsin gelsin allahin izni ilee kolayy gelsinn bacimmm aeo kib byeee

  6. cemre Says:

    fatomm beni öpmedinn giiii 🙂

  7. bu da hepinizee gelsinnnnnnnnnnn..bu ara bu şarkıya takdımm..çokk hoşşş

  8. ada Says:

    omg 8) abim çıkmış hosbulub abi iyi geceler aeo
    Asilzadem sanada iyi geceler and and and aeo

  9. sevim Says:

    emosumsendemi cikiyon?tmm bacim seni cok öpyüom.aeo.tatli uykular.byeeeee.
    iyiyim cirak.günün nasildi?
    demek ögretmenin ismi merdandi.hmmm hatirlayamadim.ya ben ögretmenlerimin ismini biliyomda yanliz soyadlarini unutmusum :)birtanesi aklimda.oda ortaokuldaki matematik ögretmenim :)zatende en cok sevdigim ögretmenimdi :)bende bir fecten yazayim ismini :)belki cikar karsima heheeh 🙂

  10. sevim Says:

    heheeheh evet meralim istersen biz birazda dede zamanini arastiralim :)köylerde yakin birbirine 🙂

  11. ada Says:

    günüm nasıldı bilmem ki 😛 saç baş dalmışsınız ne ayak

  12. cemre Says:

    emosumm klip icin cok tesekürlerr bacikom sagolasin 🙂 ulaaa fatooo hic pass vermiyonn hayraa garsi gelee 🙂 arastiralim bacim kesin bir yerde köprüden gecerken birbirimize degeriz 😀

  13. sevim Says:

    hehehe kesin degeriz meralim 🙂
    demek gününün nasil oldugunu bilmiyon :)buda güzel bir cvp……. 🙂

  14. sevim Says:

    aylam görüntü vermedi.neden aceep?assolist yine yoklar :)ama dur daha yarim saati var :)o zamanda beni göremez 🙂

  15. ada Says:

    melorük hoşgeldin pankartı yeni ilisti gözüme. Sorry. Nasılsın?

  16. cemre Says:

    evett bacimm assolit isini biliyorr tam bizimm uyku bastigi an ortaya cikiyorr sonrada uykunuz varsa yatalimm bacilarim diyorrr 🙂

  17. sevim Says:

    ya emosum herkese parcami armagan etmis :)ben yorumlari böyle tane tane okurken farkettim.kesin benimisi öbür sayfada kaldi.dinleyem barim 🙂

  18. cemre Says:

    al iste simdidee melorük oldukkk 😀 neyse yakinidr melodi de oluruzz 🙂 iyiyimm kuzumm ne olsunn iki geri bir ileri gidip geliyozz 🙂

  19. ada Says:

    hatcemde burda olsa

  20. sevim Says:

    demi meralim heheheeh :)aslinda sen bilmiyon assolistimiz bizi yatirmaya geliyor heheheheh 🙂

  21. ada Says:

    doğru buna tesekkür etmeyi unutdum. Sağol sultan abla. Pc’ye geçersem dinlerim.
    Meloş gı istemezsen demem.

  22. cemre Says:

    evett burda olsa iyi olurdurr ama ablam rahatsizdi ins daha iyi olmusturr

  23. cemre Says:

    yokkk giii fatoooo ne istiyosan deee fark yapmazzz 🙂

  24. sevim Says:

    emsoummmm cok tsklr bacim sarki icin :)gertiigin tüm parcalarda cok güzel.-heleki gülayin parcasdi :)oda meralime gelmis :)ne kadar ince düsünceli bacimsin emosum :)cok öptüm.mersilerden bir demet yolluyom sana 🙂

  25. sevim Says:

    hatcem griopmi olmus yine :(bende ha bugün yha yarin arayacam diyom ama :(yarin arayayim barim.merak ettim hatcemi 😦

  26. sevim Says:

    künefelrden bahsedilmis diger sayfada :Pgenc kardes kesin sen yemekten bikmissindir künefeyi :)olurda yolum hataya düserse ilk yiyecegim sey künefe olur 😛

  27. cemre Says:

    evett sag olsunn emsummm güzell bir parca hediye etmisss tesekürlerr bacimaaa 🙂 fatooo nörönn giii sesin cikk az cikirrrrr 😀

  28. sevim Says:

    ya cirak iste arada görünttü veriyor :)kisa yorumlarla :)neyse alistik onunda böyle sohbetine 🙂

  29. tuba_asi Says:

    iyi geceler 🙂

  30. sevim Says:

    ben cisammi acep yavas yavas :Pselmacim hosgeldin ablasi.nasilsin?niye geciktin böyle bakim 🙂

  31. sevim Says:

    meralim sen nereye gittin :)sayfani ac bacim.nede olsa hazirda var.acta ondan sonra cikam…

  32. cemre Says:

    sevimmm giii ben uyukluyomm hayirdirr ins ciksakmii senin uykun yokmuuu 🙂 emelde glesin kendi calsin kendi oynasin gitsin 🙂 hörrrrrrrrr püffffffffff

  33. tuba_asi Says:

    anca fırsat bulabildim 🙂 uykum da geldi yarın okul var uyucam birasdan yinede bi slm vereyim dedim

  34. sevim Says:

    heheeh ayni anda yazmisiz bacim :)bende uyukluyom inan 🙂

  35. cemre Says:

    selmacim h.g kuzum öptüm nasilsin? acayimmi bacimm sayfa acmaya cekiniyom artikk sende acabilirsin hazirda varr allahaskina sen acc ben acmim 😀

  36. sevim Says:

    iyi yapmissin ablasi.zaten bizde yatacaz simdi :)bakana meral ablan horlamaya basladi :Pkimden kaptiysa heheheheh 😛

  37. sevim Says:

    ay yiyecem seni meralim :Pac bacim ac.getirmissin kapiya kadar,iceriyede al :)bekliyom.yeni sayfada iyi geceler diyelim 🙂

  38. cemre Says:

    olsunnn yokkk bacimm sen acc tmm istee ben hazir ettim senn accc 🙂 ac iste gii simdi sabaha kadar yok sen ac yok ben ac olayi olmasin hadi acc yatacamm giiii 🙂

  39. tuba_asi Says:

    kimden kaptı acep 🙂

  40. cemre Says:

    kimden olcakkk selmacimm sevimm ablandannn hehhehehehe cok horlarr gecelerii bizede bulasti 🙂

  41. sevim Says:

    muhahahahahahahahah hersey benden kapilir bu sitede ablasi 🙂

  42. cemre Says:

    horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr püfffffffffffffffffffffffffffffffff himmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm piffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  43. tuba_asi Says:

    evet oda doğru 🙂

  44. cemre Says:

    ulaaa sevimmm ne oldunn hepsi hazirr birr yayinlaya bass yatalimm giiii 😀

  45. ada Says:

    çırak az ve öz mayalanmış neye niyet neye kısmet. Çıkıcam ben. Kafam ağrıyo. Depresyon zamanım göründü 😛 ananem geliyo bi süre az gelirim ya da gelemem. Çünkü gündüz okulda dersanede akşam misafirlerle gecede ananeyle koyun koyunayız. Bye

Bir Cevap Yazın

