Asi & Demir – Aldatildim

218 Yanıt to “Asi & Demir – Aldatildim”

  1. cemre Says:

    heheheheh sevimm neysee bacimm senn fazla yorum yapma konustukca batiyon cünkü 🙂 birselin annesi geldi gitti bile 🙂 nazlimin neden gelemediginide yorumlari okurkenn anlarsinn evett kaldi yine sanirim 40 yarim saat tam hatirlamiyorum 🙂

  2. sevim Says:

    ama bak gelmistir dedim :Ppacayi biraz kurtardim :)gittiginden haberim yokmus o kadar :)o zamann nerde bu komsuuuuuuuuuuuuu 👿

  3. cemre Says:

    heheheh bakk bacimm sen cok seyy kaciriyorsunn yorum okumamaklaa gecen emrah olayinida ustam ile masaya yatirdikkk ama hic ic acici yorumlar yoktuu 😛 emrah hakkinda 😀

  4. sevim Says:

    ya kala kala bizmi kaldik bacim :(hadi eskisi gibi kalabalik olmasakta aksam yinede 4-5 kisi olurduk.hani yazda bitti :(herkesin birdenmi isi cikar 😦

  5. sevim Says:

    heheh yok gi emrahi istediginiz gibi gönlünüzce aranizda parcalayabilirsiniz :Partik o mazide kaldi heheheheeh 🙂

  6. cemre Says:

    sevimm bacimm assolistin gelecegi yok bacimm beni uyku bastii hadi uykuyuu idare ederdim ama furkanda leptobu istiyorr sükür pc verdik tamiree ins yapilirsa bundanda yirtarim 🙂 ben o yüzden yavastan yaylanayimm bacimm seniii cokkk öpüyorumm sana iyi gecelerr bol sanatcili kaliteli rüyalar arada devlet adamlarinida gör mesela obama 😀 nasilsa sen normal insanlari görmüyonn kaliteli bacimm benimmm 😀 hadi öptümm ben kactimm tutmaa byeeeeee 😀

  7. sevim Says:

    http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/16461820.asp?rdr=1
    bak yine ortaköye gitmisler :)zate´n benim olmadigim zamanalr takilirlar gittgim yere 😛

  8. cemre Says:

    cikiyorr demekk bacimmmm neyseee ben gittimmm byeeeee

  9. sevim Says:

    heheheheh tmm bacim görürüm obamayi :)malum ünlülerden gecilmiyor rüyam heheheh 🙂
    seni cok öpüyorum bacim.aeo.hayirli geceler tatli rüyalar.bye

  10. emel Says:

    ii geceler ben geldimmmmmmmmmm

  11. emel Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1 dakka arayla nasıl kaçırım sizi sevim mewrallll dönün arkanıza bakınnnnnnnnn

  12. sevim Says:

    ay inanmiyorum.merallllllllllllllllllllllllllllllllllll assolist geldi gi arkana bak :)yok artik furkan vermez 😦
    emelim bacim hayirli geceelr.ya seni bekleye bekleye bir hal olduk meralle :)sonunda bako kapiyi kapadi sen arkasindan girdin :)nasilsin bacim?

  13. sevim Says:

    giiiiiiiiiiiiiiiiiiii assolist ben burdayim :Pgiden meral bacindi 🙂

  14. emel Says:

    ayyyyy şansıma tüküreyimmmmmmm bacılarımıda özlemiştim kaç gündür sohbet edemmemiştikkkkkkkkkk üüüüüüüüüüüüüüüüüü sevim meral duyun sesimiiiiiiiiiii kimse duymuyomu beniiiiii

  15. sevim Says:

    http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/16450242.asp?rdr=1
    ne oldum degil ne olacagim demeli insan 😛

  16. sevim Says:

    gi iri kemiklerimle dimdik karsindayim ya :Phem ne bagiriyon öyle kulakalrim sagir oldu :Pgel otur söyle biraz sakinles 😛

  17. emel Says:

    aaaaaaa sevimim balım burdamıydın gı yorumlara göz atıyodum bende nereye gidsiyon gelirim bacım arkandannnnnnnnn 🙂

Bir Cevap Yazın

