ASI&DEMIR_ask bitti

212 Yanıt to “ASI&DEMIR_ask bitti”

  1. karşıyakalı Says:

    günaydın gülnarım çok teşekkür ederim birtanem.sağol kuzum.sanada ALLAHIMzihin açıklığı versin.kolay gelsin canım.
    evet bizdede kırk okuması yapılır.elliikisindede mevlit okutulur.
    babaannene ALLAH rahmet eylesin.

  2. karşıyakalı Says:

    ben bir yorumlara bakayım geleyim.

  3. karşıyakalı Says:

    ufff yorumları okudum.düz baktım ama gözlerim şaşı oldu.
    unutmadan yazayım emoşum şarkı armağan etmişsin bana.
    çok teşekkür ederim.yavuz bingölü severim .türküsüde çok güzeldi.ellerine gönlüne sağlık.kardeşin inşallah güzel bir yere çıkar askerliği.
    hayırlısıyla gitsin .hayırlısıyla gelsin inşallah.öptüm emoşum.
    güzel haberlerini getir bize.

  4. cemre Says:

    günaydinn hayirlii sabahlarrr günün güzelligi üzerinize dogsunn 🙂

  5. cemre Says:

    gülnarimm kapilari acmissin derslerinde basarilar kuzum allah zihin acikligi versin… babaannenenin kirki yapmissiniz allah kabul etsin… senide öpüyorum görüsürükk kuzummmm…

  6. cemre Says:

    aksamm benden sonra gelen olmamiss sevim bacim eminim annesi ile wepcamdan görüsüyordu 🙂 ha sevim annene sor bakim bu ara sizin orda bir ev yanmisss mutlakaa bilgisi vardir cünkü sizin mahalledee iste o ev bizimkinin halasinin evi yanmiss hatta star haberede verilmis ben görmedim yeni duydumm.bu aradaa annene saygilar, hürmetlerr öpüyorum teyzemiii 🙂

  7. cemre Says:

    ablamuuuu sanada günaydinn yorumlara dalmissin 🙂 o ses pes arada banada oluyorr 😛 iyisinn ablamuuu saatler kaldi heyecan basladiiii 🙂 allahim isinizi rast getirsinn bu arada eeee tanismaya önceden gidecektinizz gidebildinizmi bari dün sorcaktim ise gidecem diyee incelemedim 🙂 sen rahatsizdin sanirim gitmedin gitsen yazardin dimi ablamm yoksa gittinizmi ayy bakk sevimligim tuttu merak ettim simcikkk 😛 öpüyomm sultanimmm…

  8. şeker Says:

    günaydınnnnnnnnnnn yorumlara bakmadımm tekk farkettğimm merall abla yinee değişt,rmişinn resmininiiiiiii 🙂
    bugünn tarihh sınavımm varrrrrrrr buu haftaa hepp sınavımmmmmmmm varr daha doğruusuu bii dimm dedimmmm hadii öptümm sizlerii byyyyyyyyyy

  9. cemre Says:

    vayy mügümmm sagoll canimsinnn evet degistim yinee ama su daha hos oldu sanirsamm 🙂 demek sinavinn varr kuzumm allahim yardimcinn olsunn… ins en basarili sekilde gecerr sana bol sasn kuzumm öpüyomm senii mügümüü 😀

  10. cemre Says:

    bakimm saga sola hmmmm sanirim kimse yok genc iste sevimm dizimi bakiyor istemi bilmiyorum yok sanirim ben su raftaki sayfayi acip tozlanmadan 😛

Bir Cevap Yazın

