ASI&DEMIR_Rüyalar gercek olsa

246 Yanıt to “ASI&DEMIR_Rüyalar gercek olsa”

  1. sevim Says:

    ha ne bileyim bacim dün sen ve aylam sanki iyi degilmissiniz gibi geldi bana.hal hatir soruldugunda hep hem kötü dediginiz icin…mademki hersey yolunda sevindim.
    meral ben sordum dün mehtapa yangini.diyor abla gece cikmis.ben duymamisim.annemler duymus ama yangin oldugunu bilememisler.ama aziz amca görmüs yangini ve gimisler hemen.ben dedim meralin esinin halasinin evi diye.aaaaaa dedi öylemi.dedim evet.evide tarif etti.dedim binayi biliyorum ama icindekileri tanimiyorum.mehtapta dedi bende tanimiyorum ama babam taniyor.hatta dedi su kisinin binasi diye :)iste dedi dün icin cuvallarla birseyler indiriyorlardi asagiya.ama ne oldugunu bilmiyom.dedim esya falan indiriyorlardir.dedi olabilir.

  2. sevim Says:

    cirakk sende görüntü yapmissin dadlum :)seni burda görmek cok güzel.ya yanlis anlamada anaannen ne zaman gidecek :lol:hani bulusma alanimiza girmis ya o bakimdan :)insallah sende iyisindir,seni cok öpüyommmmm.

  3. sevim Says:

    emelimassolistim bakiyom sabahlari sahne almaya baslamissin :)bacikom barim aksamlarida gelde bizede sarki cigirrr :Pbak bugün erken cikacam erken gel 🙂

  4. cemre Says:

    hehe yok bacim iyiyiz merak etme 🙂 demek öyleee evett insaata baslamislar üst kati yeniden yapacaklarmis ama bende binanin tam kimee ait oldugunu bilmiyorum 🙂 halasi ve halasinin cocuklari oturuyor kendi daireleri alt katlar kirami yoksa baskalrininmi onuda bilmiyorum gerci 3-4 kisiler kizlari ogullari bir binayi kaplarr sanirim 🙂 neyseki can kaybi yok cana gelecegine mala gelsin.

  5. sevim Says:

    meralim sende mesgulsün galiba :)ben kac yorum yaptim ama sen yoksun daha 🙂

  6. cemre Says:

    yokk bacimm ne mesguluu anca yaziyomm sen bu gece dinamiksinn bakiyorum yoksa erken cikcan diye cabuk cabukmu yaziyon 🙂

  7. sevim Says:

    evet bacim cana gelecegine mala gelsin….verileceek sadakalari varmis bacim.ya ogullari kalkmasaydi?elektrik kontagindan cikan yangin en tehlikeli olaniymis.neyse kayipsiz atlatildiya önemli olan o.

  8. sevim Says:

    muhahahahahah yok bacim ondan degil :)okudugum yorumlari unutmadan yazmak icin cabuk yaziyom heehehehh :)malum araya laflar karisinca yorumlari yanlis cvp liyom heheheeheh 🙂

  9. cemre Says:

    ee bacim seninde yarin misafirlerin geliyorr nürnbergten bende belki annem gelirse oraya götürebilirimm bizim ordada akrabalar var annemin hala cocuklari orda oturuyorr belki bende o tarafa dogru giderim 🙂

  10. cemre Says:

    tmm anladim aman karistirma yorumlari 🙂

  11. cemre Says:

    sevimm yorumlarami daldin yada uzun yorum yazacak malzeme buldun 🙂

  12. sevim Says:

    hatceem ceyizler ortaya ddökülmüs :)hadi hayirli ugurlu olsun bacim :)kolay gelsin sana 🙂
    gözdemyigime herseyi uyguluyormussun :)o zaman arsizligindan yapiyordur.meralim bu konuda birsey demis sana :)bencede uygula.yigidim gece yatakta oturdugu zamanda bacim kalkip yanina gitme.kapa gözlerini seni uyurken görsün.seni öyle görünce biraz yataginda saga sola bakip koyar kafayi yine yastiga.sallamayida birak artik bence :Pkolay gelsin sanada bacim.cok öptüm.

  13. cemre Says:

    sevimmm giii ne oldunn roman yazardinn simdiyee kadarrr 🙂

  14. sevim Says:

    evet meralim yarin geliyor misafirlerim.bacim gelenler nürnbergtee oturmuyorlar.ama ona yakin bir sehirde oturuyorlar.belki duymussundur bambergten geliyorlar.iste öglen yola cikacaklar aksama burda olurlar.demek sizinde akrabalariniz var nürnbergte :)bizimde var bacim.tanidiklar.

  15. emel Says:

    ben geldimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  16. sevim Says:

    hahahahahahahah demi roman yazan kadar süre ayiriyom her yorumuma heheheh 🙂

  17. cemre Says:

    anladim bacimm yani ben daha hic gitmedim gidersem ilk defa gitmis olcam yani oralari tanimiyorum artik naviye adresi verip gideirz eyer gidecek olursak

  18. sevim Says:

    oooooooooooooooooon bak kimler gelmis kimler :)emelim h.g. nasilsin bacim?oh be iste böyle gel kiiii yakala bizi 😛

  19. emel Says:

    siz beni çagırısınızda ben gelmmi hiç bacıkolarımm öpüyorum sizi ballarım bacılarım canlarım yagcı assolistiniz geldi kızmayın diye yag çekiyom gündüzleri bilem geliyom 🙂

  20. cemre Says:

    vayyy emelimmm h.g bacimm öpüyorumm sonunda karsilastikk nasilsinn bacimm ne yapiyonn ya birgünde erken gell bir yerinmi eksilir 🙂 neyse hadi yatalim bacimm iyi gecelrrr sen demeden ben diyeyim 😛

  21. emel Says:

    h.b. bacım h.b. siz yaklamak için attım kendimi buraya özledim gı sizii :)nasılsınız iyimisiniz yorumları okumadım da herzamanki gibi :)okuyacam ama

  22. cemre Says:

    ne sevim erkenmiki böyle gel diyon 🙂 yagcilarda inecek varrr hangi yag buu kalicimi gecicimi 😀

  23. cemre Says:

    ayyyy sevimmm ne diyorr bakk özlemisss biziii inansakmiiii 😛 😛

  24. emel Says:

    ne yatması gııııı meralim gece daha yeni başlıyoooo uykucu bacım benim :)ben iyim allaha şükür sizi nasılsınız

  25. sevim Says:

    gidersen bacim yolun acikm olsun.havlarda malum berbat.dikkatli gidip gel olurmu benim kalbimin cigeri 🙂

  26. emel Says:

    ne yagsı ben ben sizi gerçekten çok seviyorum özlüyorum niyekine inanmıyonuz sevim bana destek ver bacım arkana geçeyimmi meralim beni yemeye başladı 🙂

  27. emel Says:

    nereye gidiyonuz gı kim geliyo kim gidiyo banada diyin ögrenmesem çatlarım 🙂

  28. cemre Says:

    ne bilimm emelimm senin gelme ile gitmen bir oluyorda o yüzden sey ettim 🙂 bizde iyiyizzz cok sükürr ne olsunn ayniii. tesekürlerr sevimim bakalim bacim belki o zamana kadar havalar düzelirr daha annem gelcek yani gidecek olursak ocagin baslarinda filan anca gideriz yani bir dahaki seneye hehe

  29. sevim Says:

    bilmemki meralim inansakmi :Pya ben erken derken baksana gelis saatinden bir 5 yada 10 dakika erken geldigi icin dedim 🙂
    oo meral bak birde sana diyor gece yeni basliyor diye heheheheh :)ama ilk cikalimdiyende kendisi olur :)emelim iyiyim bacim :)sahnemizde dolunca daha iyi oldum 🙂

  30. emel Says:

    aaaaaa aşk olsun meral sen kal de ben sabahlarım balım 🙂
    demi sevimim gıııı sen niye geç yazıyon

  31. cemre Says:

    ee bendee sizii gercektenn seviyorummm özlüyorumm ama bakk burdayim her zaman 😀 emelimmmm ben gidiyorumm bir zamann aranizda olmucammm ne zamannn dönerim bilinmiyorrrr yanii bacim istedegin kadar kaytarinnn bakk kader arkadasin yokk 😀

  32. sevim Says:

    muhahahahahahah ay meral emel bacim yine arkama gecmeye karar verdi :)bak ucan tekmeni iyi nisanla benim narin yüzüme gelmesin 🙂

  33. cemre Says:

    yaniii dimiii giii gece yeni basliyormusss pehhh bir yeni basliyor diyenden korkucan birde erken gidecem diyenden korkucan 😛 😛

  34. emel Says:

    evet sahneye hep bura saatiyle 12 de çıkyodum bu gece 6 dakka eken çıktım sırf sizin içinnnnn hehehehe benimi diyom yatalım diye siz görürüsünüz siz arken kalkıyonuz diye size kıyamıuom ondan diyom ben 10 a kadar dana gibi yatıyom ssiiz bundan sonra yatırmıyacam 🙂

  35. sevim Says:

    bende sizi cokkkkk sefioym :)meralim annen gelsede bacim sen bir yolunu bulursun :Pbizleri yanliz birakmassin :)ha bacim bir sayfa acsan iyi olur :)simdiden tsklr 🙂

  36. cemre Says:

    heheheh sen merak etmeee bacimm ben nisani tam hedefledimm güzel elma yanagina kiyamam anlindan nisan aldimm 😀

  37. sevim Says:

    heheheheeh demi ben erken gidiyom demistim :)ama ne yapayim bu artamida birakip gidemiyom :)neyse birrazcikta durayim öyle giderim:)

  38. cemre Says:

    bakalimm bacimm durumlarr ne gösterirrr hem giii annemden dolayi degilkiii ne cabukk unuttunn bacim yazdimyaaa yorumda ben bir zamannnn gelememm annem gitsedeeee 🙂

  39. emel Says:

    nereye gidiyon meralim anneemi bacım sende baya gezmeye başladın he kimden ögrendin böyle gezmeyiii 🙂
    meralim sen gidince ben siteyei beklerim bacım hiç merak etme sen aylaya cezada verebilirmiyim 🙂
    sevim gı geçmeyimmi arkada sen benim dag gibi bacımsın ancak sen kurtarısrsın beni 🙂

  40. sevim Says:

    simdi sen elma yanak derken emelin yanagini kastettin demi meralim :Pnisanida emelin alnina hedef aldin :)dogru anlamismiyim 🙂
    emelim heheheheh masalah bacim 10 kadar yatiyon demek :)ben 6.30 kalkiyom.ozan beyin zili caldigi gibi ilk is beni uyandirmak oluoyrda ondan :)ama zor kalkiyomya bacilarim.kis ayinda ytakatan cikmak cok zor 🙂

  41. emel Says:

    a ne oluyo gı şifreli konuşmayın niye gelemiyon bak bu akşam msnede tek ben varım siz yoksunuz bi tuturamıyom sizi zaten msnede annen ne z<aman geliyo meralim niye bi zaman gelemezsin açıkla
    sevimim sen niye erken çıkıyon bacım bu akşam güzzellik uyku saatine daha varr

  42. sevim Says:

    nasil annemden dolayi degil derken?ya ne zaman yazddin sen?hem jiye gelmeyeceksinki?bak simdi meraklandim iste.
    heheheh ay emel yiyecem seni :)hemende aylaya ceza vermeye kalkar :Pdemek meral gelmedigi zamanlar sen burda olacan öylemi :)iyi hadi bakalim görecez :)ama bak meral sabah öglen,ikindi,aksam,yatsi,hep burda ona göre heheheheeh 😛

  43. sevim Says:

    heheh demi daha var bacim :)ama baktim herkes öne aldi uyku saatini :)dedim sevim sende biraz öne al 🙂

Bir Cevap Yazın

