Asi & Demir – Unutamam

289 Yanıt to “Asi & Demir – Unutamam”

  1. cemre Says:

    tmm yorumu hepten yok etmedik 🙂

  2. tuba_asi Says:

    abla burdaki değil msn adresim.

  3. ada Says:

    bu şimdi mi söylenir. Adres kısmını yok ediver işte. Bu nasıl bir karardır alasen. Bu zümre ne ara toplanıyoda bu tür kararlar alınıyo 🙂 istek ve şikayetlerimiz için hangı edite başvuruyoruz 🙂

  4. cemre Says:

    selmamm görmedinmi adresiii giii sildimm fatonun yorumunda yaziyordu

  5. tuba_asi Says:

    yok ya görmedim 😦

  6. cemre Says:

    selma bak adresi fatonun yorumuna ekliyorum yine ayni sekildee meloss yazann okeymii 🙂

  7. tuba_asi Says:

    okey 🙂

  8. cemre Says:

    selma fatonun 22:18 yorumunda yazili alinca tmm dee

  9. tuba_asi Says:

    tamam abla

  10. 🙂 wıyyyyyyyy verdinmi bn kacırdm msneyi 🙂

  11. cemre Says:

    ustam hepten uctuu

  12. ada Says:

    devlet sırrı değil ya gı 🙂 sanki bilmeyön 🙂

  13. hehehehehe oLsn burda görmek daha heyecanLı Oluordu pehhhhhh kacırdm ya noLcak smdicikm 😀

  14. cemre Says:

    yapcak birse yokk ilknurumm sende var nasilsaa fazladan görsen ne olcakk 🙂

  15. ada Says:

    yeşillik ekledim ama kapsama alanı dışındasın.

  16. tuba_asi Says:

    az daha bende kaçırıyodum ama yakaladım 🙂

  17. :D:D: hehehe evetttt bnce orjinaLi war görmeLi deiL konusmaLı :D:D:D

    Hehehehe Kapsama aLanı dısındaymıs:P

  18. cemre Says:

    fatomm sen yesil gibi durmuyonn kuzuuu

  19. Fatom Sen yesiL değiLde kırmızı oL sana kırmızı daha cok Yakısıor :):)

  20. tuba_asi Says:

    bugün uyuyamadım yorgunum biras uyuyunca dinlenmiş olurum artık.iyi gecelerrr 🙂

  21. Bn cıkıyorm grşrz ii geceler 🙂

  22. cemre Says:

    iyi gecelerr güzellerrrrr… bende cikayimm uyku bastiii yatayimm emelimmm bacimm bugün icin benden 10 puan aldin 🙂 sende yat dinlen bugün gidip gelmekten yoruldun 🙂 bende yatayimm sende yat bacim yarin cok islerim varrrr gelirsenn eyerr seniii cokk öptümm bacimm iyi gecelerrr… neyse herkesee iyi gecelerr ben ciktimm byee

  23. sevim Says:

    iyi aksamalr hepinize diyecemde herkes gitmis :(en son meralim cüsssss yapip cikmis.saglik olsun ne yapalim 😦
    ben gelmeyecem dedim ama geldim.niyemi cünkü misafir gelmedi,iptal etmnisler.ve ben bu haberi almanyxa saati ile aksam 18.35 aliyorum.
    ay cok sinirlendim ama tabi belli etmedim.isten gelddim kapidan iceri girdigim gibi tel caldi.konusma aynen söyle..
    -sevvim abla msj aldinmi?
    -hayir ne msj?
    -ben sana gelemeyecegime dair msj yolladim
    -iyide bana msj gelmediki
    -aaaaa öylemi!
    -evet
    -ya abla iptal ettim gelisimi.sana dün demistim esim rahatsizlandi diye.bugünde düzelmeyince öyle birakip gelemedim.kizmadin demi?cok özür dilerim
    -yok ablasi ama sen is görüsmesine gelecektin.is ne olacak simdi?
    -o isi yapmayacagim.
    -oldu.
    sonra bye deyip kapattik teeli.gülermisin aglarmisin :)koskoca gün evi temizle mutfaktan cikma is saatine kadar sonrada kosturarak ise git gel sonrada tel calsin gelmiyorum densin.yani kisaca misafir yok ben varim 🙂

  24. sevim Says:

    genc kardes gelmis,selmam,cirak,ilknur gelmisler.emeelim baya boy göstermis :)devamini bekleriz :)hatcem gelmis emeli rahat birakmami istemis :)aylam herzamnki gibi görüntü vermemis 👿
    emosumda acep kardesinimi ugurladi?ayin 12 gidecekti kardesi.acep yeri belli olmusmudur?gitmisse ALLAH kavustursun bacim.sagsalim gidip gelemyi nasip etsin.aminn.

  25. sevim Says:

    neyse bende cikayim o zaman.kimse gelemz.assolist erken sahne alip cikmis :)melomda yatiyordur simdi.hepinize iyi hafta sonlari diliyorum.hayirli geceler tatli rüyalar.

  26. slmmmmmmmlarrrr
    herkezee iyi gecelerrr…eve şmd geldimmm…hemenn buraya koştumm birilerini yakalarım diyee ama olmadıı..neysee sağlık olsunn..
    umarım herkezin keyfi yerindedirrr…bende iyi sayılırımm..sevosumuu az farklaa kaçırmışımm.. 😦 demekk misafirlerin gelmedii bacıkomm..olsunn sağlık olsunn ama yoruldun tebi misafir gelcekk diye…üzüldümm..

  27. canlarım kardeşimin gidiceği yer belli olduu..BURDUR a gidiyorr…akşamm saat yarım gibi öğrendik nettenn..sonra eşim hemen biletini ayarladıı..pazar sabahı 9.45 arabasıyla allah kısmet ederse yolcu.. 😦 merakk edersinizz gidyee haber vereyim dedimm..
    o değildee çok yakın arkadaşıı ANTAKYAYA gidiyoo..benn kardeşime demiştimm gidersen antakyaya ne güzell olur diyee..abla diyoo arkadaşş gidiyoo oraya diyee..yanii GENCERİMM maalesefff künefee yemekk bu seferr nasipp olmadıı ablasııı.. 😀

  28. canlarımm kimselerr yokk bende çıkıyorumm..hepinizi çokk özledimm ve seviyorumm..sağlıcakla kalınn…yarınn bursyaa gidicezz..kardeşimm ananemle helallaşmakk içinn gidelimm dedii..yarın akşamm orda kalırımm..sabah daa geçircezz zatenn..bi kaç günn annemlerdee kalırımm..eşim yola gidicekk..kızkardeşim yalnızz kalmasınn..haberinizz olaa…

    aeo.kib..

    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrr

  29. emel Says:

    evetttttt gecelerin assolisti geldiiiiiiiii bu saate kimse olmaz biliyorum ama ben ginede bi boy göstereyim dedim ama ne boy 1 57 göstermeye deymez :)şqaka bi yana valla erken gelcektim ama olmadı dizilerden frsat bulamadım 🙂

  30. emel Says:

    o bu akşam kızcelerimiz burdaymış oh n egüzel kızlar öptüm sizi fatoşum ilknurum selmacım başka varmıydı 🙂
    meralim 10 puan aldıysam ne mutlu bana ama yarın bu kadar gelemem yarın akşam çok misafirim varrrrr eşimin işyerinden arkadşalrı gelcek eşleriyle beraber bide görümcemin oglu burda üni okuyo ya arkadaşları hepsi bi tarafa gitmiş okumak için yarın bursada toplancak izmirde n balıkesiden bilecikten geliyomuş ee onlarda yarın hemen dönemiyecekleri için kızlar bende kalcaklar yatılı misafirimde var yani anlıyacanızzz
    ayyyy sevimim gı demek misafirlerin gelmedi ay en çok kızdıgım şey hazırlan sonra biz gelemiyoz demleri neyse saglık olsun yaptıklarını oturup bi güzel sen yaseydin bacım yada bana yolla yarın çok misafirim var 🙂
    adaşım demek kardeşin burdura gidiyo allahım hayırlı teskereler nasip etsin inşalahhh bütün mehmetçiklerimize seni çok öptüm bacım allah kavuştursun şimdiiden

  31. emel Says:

    neyse iki orta bi sade bana müsade hepinizi öptüm a.e.o. görüşürz byyyyyyyyyy kapıları ben kapatım merak eylemeyin 🙂
    günaydın sabah şekerleri hatice abla seni çok öptüm bak yorumlarımı okudun demi artık sevim beni kolay kolay arkasına almaz cezamı çekti akşam arık senin arkana saklancam haberin olsun 🙂
    emel Diyor ki:

    10/12/2010 18:58
    benden sonra hatice ablam gelmiş ablam öpüyorum seni balımmm bak hatice ablam sen gör bari bide bana siteye gelmiyo diyolar benden çok gelen olmuşmnu hiç siteyeeeee artık sevimin arkasına saklanamıyorum akşam saklandım sevim benim cezamı çeki daha beni zor alır arkasına artık senin arkana saklanabilirmiyim ablacım heheheh yok emelim ben almayım dermişin şimdi meral hanım görrrrrrrrr

    yorumum buydu bugün ablam gerçi sevimim bana kıymazda siniri geçene kadar 🙂

  32. karşıyakalı Says:

    günaydın canlarım hayırlı sabahlar.

  33. karşıyakalı Says:

    merhaba emelim sen hiç merak etme birtanem.
    ben seni korumaya aldım.dün bütün gün burdaydın.sitemizin bekçiliğini
    yaptın.ben şahidim.sayın editöriçelerimiz kraliçelerimiz izmir karşıyakadaki ablalarını severler biliyorum.bim sözümü dinlerler.yorumlarını okumuştum.hatta bir sözünnde çok hoşuma gitti.
    iki orta bir sade ,haydi bana müsade
    birtanem sana kimse kıyamaz ne sevoşum,nede meralim.
    öptüm canım seni görüşürüz.

  34. karşıyakalı Says:

    emoşumm kardeşin burdura gidiyormuş.
    sağ salim gitsin.sağ salim gelsin.hayırlı teskereler canım.
    sanada ve ailenede ALLAH kavuştursun şimdiden.
    vatan borcu namus borcu.ALLAH ım peygamber ocağındaki bütün askerleri yuvalarına kavuştursun.kardeşini yolcu ettikten sonra ararırım.
    öpüyorum birtanem.

  35. karşıyakalı Says:

    sevoşum bende hiç sevmem.
    misafir için yorul didin hazırlıklar yap sonra GELMESİNLER.
    UFFFF neyse bacım sende otur uzat ayacıklarını dinlen bacım.
    öpüyorum senide .

  36. karşıyakalı Says:

    bende şimdi gideyim.ara ara gelirim.öptüm hepiniziiiiii.

  37. karşıyakalı Says:

    Osmanlı padişahlarından Yavuz Sultan Selim çıkacağı seferleri hep gizli tutarmış. yine bir sefer hazırlığında bir veziri ısrarla nereye sefer yapılacağını sormuş. Hünkar vezirin kulağına eğilmiş. Sen sır tutmasını bilirmisin diye sormuş. Vezierde bir cevap alacağını umud ederek tabiki Padişahım bilirim dediğinde Hünkar bütün haşmetiyle şu susturucu karşılığı vermiş:

    BENDE BİLİRİM…..
    SIR TUTAMAZ GÖKLER
    ANLATIRLAR HERŞEYİ TEPELERE
    TEPELER MEYVE BAHÇELERİNE
    ONLAR DA NERGİSLERE

    Hayat okadar çapraşık ve içinden çıkılmaz bir hal alıyor ki bazan kime nasıl güveneceğinizi bilemiyorsunuz, çok güvendiğiniz, yıllarca tüm yüreğinizi açtığınız biri hiç beklemediğiniz anda sizi sırtınızdan hançerliyebiliyor ne yazıkki! Ama bazende hiç beklemediğiniz anda bir insan hayatınıza girip iyüreğinizdeki o kocaman boşluğu öylesine dostça, güvenle dolduruveriyorki siz bile şaşıp kalıyorsunuz. Size öyle güzel bir ayna tutuyorki kendinize itiraf edemediğiniz sırlarınızı, acılarınızı ortaya döküp korkularınızla yüzleşiyorsunuz. Ne harikulade bir durum değilmi? Darısı herkesin başına…

Bir Cevap Yazın

