Asi&Demir- Rüyalar olmasa

235 Yanıt to “Asi&Demir- Rüyalar olmasa”

  1. cemre Says:

    emelimm gülee gülee bacimm bende öptümm senii enisteyi gönderr gell yinee 🙂 allahimm sen su kar bulutlarini almaa bursanin üzerindenn aminnnn 😀

  2. sevim Says:

    eeee fec sayfana baktim yok :(hatcem nirde resimler.ahanda ezelde basladi :)sen söyle yerini ben bulurum bir zahmet 🙂

  3. sevim Says:

    ben direk fecten girdim ablam.sana yollamistim arkadaslik.sen onayla ben görem heheheeh :)cünkü email adresimde sorun var giremiyorum 😦
    iyiyim bacim.gittim gldim :)kar yagisi ben isten ciktiktan sonra basladi :)simdiden yerler karla doldu.

  4. cemre Says:

    sevimmmm yeni face sayfalari degimiss bir tuhaf olmuss ablamin sayfasina gir yanda fotograflar yaziyorrr ordan girr bende önce sastim sonra buldum yolumu 😀

  5. cemre Says:

    neysee bendee geliyorum 10 dkk

  6. sevim Says:

    meralim önce hatice ablanin beni onaylamasi lazim :)bana yollamis arkadaslik ama email adresimde oldugu icin vede ben giremedigim icin onaylayamiyorum :)o yüzden ben yolladim fecten.bekleyeyimde hatcem gelip onaylasin.bende ezel reklama girsin gelirim 🙂

  7. cemre Says:

    anladimm bacimm bende sonradan aklima geldi emaile bakmak aslinda duvarima gelirdii niye gelmemis anlamadim

  8. sevim Says:

    amaninnnnnnnnn disariya simdi baktim heryer karla kapli :)ne cabuk doldu yollar.sicak evdende disariya bakmak cok güzel 🙂

  9. karşıyakalı Says:

    selam canlarım.
    sevimmm birtanem maillerime baktım.senden bir şey gelmemiş bana.ben sana arkadaş olarak ekledim.arkadaşlık bekliyor diye yazıyor facede
    sende meralim gibi mesaj kutuna bakarmısın.çünkü birkere gönderdim
    onay bekliyor.

  10. cemre Says:

    ablamm sevim simdii kendini ezele vermis durumdaa anca ezelden sonra kendini toparlar 🙂

  11. karşıyakalı Says:

    he he heeee baksın ezele bacım.olsun.ama faceye baktım.
    onaylamış beni.canlarım birtanelerim sinan beni bekliyor.pc yi devretmem lazım he he heeee .vereyim oda baksın biraz.meralim sevoşum
    ikinizide çok öptüm.ALLAH rahatlık versin.hayırlı ve huzurlu geceler.
    yarın görüşmek üzre hoşçakalın.sevgiyle kalın.bye bye.

  12. asi merve Says:

    Bennnnnnnnnnnn GeLdimmmmmmmmm 🙂

  13. asi merve Says:

    Haticeeeeee abLammmmmmmmmm
    Gittinmiiiiii
    MeraLimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Gitmediniz Dimi 🙂

  14. asi merve Says:

    Benim Yorum uçtu ya 😦 🙂

  15. asi merve Says:

    Gittiniz mi yaaaaaaaaa
    Kaçırdım mı MeRaLimiii Haticemi Puf 😦

  16. cemre Says:

    burdayimm mervemm h.g kuzumm öpüyorum nasilsinn canomm iyimsinn 🙂

  17. asi merve Says:

    Ühüüü 😦 Hatice abLamııı Çok az Hatta 0 Noktada Kaçırmısım 😦

  18. cemre Says:

    ablamm bendee senii öpüyorumm iyi gecelerrr tatli rüyalarr kibb byeeee 🙂

  19. asi merve Says:

    Ahaaaaaaaaa
    Oradan MeraLimiii görüyorum o burda gitmemiş hehehe 🙂
    Canımmmmmmmmmmmmmmmmmm Nasılsın 🙂
    Sevündürük oLdum Yaw vallaa 🙂

  20. cemre Says:

    mervemm getirdim yorumunuu 🙂 aglamam gii burdayizzz daha erkennn yatmadikkk kuzuuuu eee nasilsinn kusuumm ne yapannn

  21. cemre Says:

    iyiyimmmmmmmmmmmmmm caniimmmmmmmmmmm bende sevündürükk oldummm senii görüncee böylee gelinn canimi yiyinn 🙂 daha gidermiyikk gii gecee yenii baslirrrrrrrr 😀

  22. asi merve Says:

    Yorum Kurtaran Bacımmmm
    SaoLasin hihi 🙂

  23. cemre Says:

    recaa nii demekkk ben kim icin varimm sizin yoldann cikan yorumlainiziii kurtarmak icinn giii sizz bu yorumlari atarkenn niye terbiye etmiyonuzz heeeee 😀

  24. asi merve Says:

    Vayss Gece Kusummmmmmmm Benim Kurban oLurum senin Sevinmene uuuuuuuuuuuuuuu 🙂

  25. asi merve Says:

    Aha bitanede Kaçtı yorum 🙂

  26. cemre Says:

    haaa farkindayimmm kurtardimmmm 🙂

  27. cemre Says:

    ee mervemm anlatt kuzummmm nelerr yaptinn kurbann görüsmedigimiz zaman zarfindaaa azcik ucundan kenarindan anlatt 🙂

  28. asi merve Says:

    ucundan kenarından baslayım Cnm 🙂
    Valla ev kızı olduk çıktık Meralim bilirsin 🙂
    öle onun dısı yok bişe ev ev ev 🙂

  29. cemre Says:

    giii okaa ucundan dimekdikk azz iceri girrrr 😀

  30. asi merve Says:

    Şu sıraLar ev Takılıyorum 🙂

  31. cemre Says:

    neysee sen düsüne dur ben bir sayfa acayimm zor aciliyorr bekleee beniii

  32. asi merve Says:

    Ev işleri fln derken akşam oluyooo
    kısacası evin ikinci Anası oldum 🙂
    daha evlenmeden hehehe 🙂

  33. sevim Says:

    nihayetinde gördüm hatcem resimleri :)megersem ben yanlis sayfadymisim :)resimlerde süper cikmissin ve digerleride tabi :)ALLAH mesut etsin bir ömür daim etsin bacim.

Bir Cevap Yazın

