Asi & Demir – Aklim hep sende

227 Yanıt to “Asi & Demir – Aklim hep sende”

  1. suruclu Says:

    selam selam selam uzak diyarlardan geri döndüm wordpressim aç kollarını bana içimde biriken bu hasret dinsin artık

  2. suruclu Says:

    wordpres ailem geri döndüm size. çok özledim yağmurlu toprağımın kokusunu şükür kavuşturana mis gibi kokuyor mis eee kimseler yok anahtar her zamanki yerinde saksının altında

  3. suruclu Says:

    heryer tertemiz yine hamarat bu kızlar yav bari sobayı yakım çayları demlim pasta yapmasını bilmiyorum ama kızçelerimiz okuldan gelecek birazdan

  4. suruclu Says:

    aayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ne çok özlemişim ben ya allahım bir daha ayırmaz inşallah

  5. suruclu Says:

    BUYRUN

    Babamı dinliyorum gözlerim kapalı
    Önce bir yumruk hissediyorum hafiften
    Ardından tekmeler geliyor kafama
    Uçuyorum havalarda
    Uzaklarda, çok uzaklarda
    Annemin hiç durmayan çığlıkları
    Babamı dinliyorum gözlerim kapalı

    Bu dönem sınıfı geçeceğim derken
    Geliyor sürü sürü kırıklar
    Ahlar çekiyorum odamda
    Gözümün önüne geliyor müdürün bakışları
    Babamı dinliyorum gözlerim kapalı

    Seri eller dolaşıyor suratımda
    Cıvıl cıvıl kardeşlerim odada
    Hepsi almış takdiri teşekkürü
    Sırıtıyorum acı acı
    Babamı dinliyorum gözlerim kapalı

    bu şiirde minik öğrencilerimize

  6. suruclu Says:

    neyse kimseler yok ben şimdilik çıkayım fırsatım olursa gelirim yine şimdilik hoşçakalın

  7. gözde_nur Says:

    canlarım bwnim iyi akşamlar yiğite iğnesini yaptırdım hastahanede penisilin olduğu için sadece hastanede vuruyorlar annemi gönderdim yiğitle beraber benim işlerim vardı onları hallettim ,yiğit hala aynı evdeyim ama birazdan annemlere geçeceğim şöyle bir bakayım nasılsınız dedim ,herkes yuvaya teker teker dönmeye başladı 😀 biz hep buralardaydık sizlerinde tekrar burda olması harika çok seviniyorum ,hepimiz ayrılmaz bir bütünün parçasıyız bu bir kez daha belli oldu 😀 çok uykusuzum oruç açtım mayıştım uyumadan evden çıksam iyi olacak 😀 bu arada ben işe alındımmmmmmmmmmmmm perşembe günü iş başı yapıyorum inşallah hemde söylediğim yerde yani evime 5 dakika 😀 hatta cuma akşamı 5 yıldızlı prensess otelde açılış kokteyli varmış ben gidemeyeceğim müdür aradı gidemem dedim tüm çalışanlar davetliymiş ,istanbulun ve türkiyenin bir çok noktasında şubeleri olan kurumsal bir şirket ,mulakatta anadolu yakasının bölge sorumlusuyla görüştüm yani her önüne geleni almıyorlar ,hatta bana farklı ilçelerdeki yerler de olabilir dediler ben hayır ben Sancaktepe yni benim bulunduğum yeri istiyorum dedim özellikle ,mürecat eden diğer bayanları oralara yerleştirmişler şanslıyımki ben burda olacağım 😀 bakalım hakkımızda hayırılısı ,perşembe iş başı yapıyorum ama çalışacağım yer henüz yapım aşamasında 10 güne tamamlanacak bizde o sürede işle ilgili eğitim alacağız,yarın işe giriş evrakları için dolaşacağım işte böyle şimdi geç olmadan çıkayım paşam uyanmıştır ,hepinizi çok öpüyorum ve seviyorum canımsınızzzzzzzzzz

  8. karşıyakalı Says:

    AY AY AYYYYY ÇOK SEVİNDİM GÖZDEM.
    HAYIRLI UĞURLU OLSUN.İŞİN GÜCÜN BİRTANEM.
    BOL KAZANÇLAR DİLİYORUM.YİYİDİMEDE ALLAH ŞİFALAR VERSİN.
    TEKRAR TEKRAR TEBRİK EDİYORUM.HAYIRLI OLSUN.

  9. karşıyakalı Says:

    ALLAHIM NE GÜZEL KUŞLAR YUVAYA BİR BİR DÖNÜYOR.
    AYŞEGÜLÜM,NAZLIM GELMİŞLER.BUNDAN SONRA HEP BİZİMLE BERABERLER. GEÇEN GÜNDE MERVEM GELMİŞTİ.BİRDE FUNDAM
    VE ZONGULDAKTAKİ DUYGUM GELSE SÜPER OLACAK KANIMCA. 😀

  10. karşıyakalı Says:

    meralim alışverişlerini yaptınmı.
    işlerini kolayladınmı.ne güzel en tatlı misafir annen geliyor.
    benim aneyde burnumda tüttü.ALLAH sağlık versin annelerimize.
    hepimizin annesi hayatta biliyorum.hepsine uzun ömürler versin RABBİM.

  11. karşıyakalı Says:

    EEEEEE hani yine kimseler yok.
    paşam sende yoksun kaç zamandır.
    fatoşumuda göremiyorum.çok özledim sizi beyaaaaaa
    müjgan ve gülnar sizide görmüyorum.gelin güzel kızçelerim.
    ve aylam pambıhımhele sen son zamanlarda hiç gelmiyorsun.
    emoşumuda dün cepten aradım duymadı vede açmadı.
    onu bu akşamda evden arayayım.ALLAH kavuştursun diyecem bacıma.
    bu gün sabah beni konyadan duygum aradı konuştuk.
    canım çok mutlu oldum.kara gözlüm sıcak ve sevgi dolu.yerim seni ben.

  12. karşıyakalı Says:

    kimseler yok ben biraz nette sörf yapayım.paslandım.

  13. Gulu Says:

    Iyi geceler.nasilsiniz?dizi bitti ay bi garip bolumdu hele sonu 😦 Savasim agladi hep…

  14. cemre Says:

    hmm ben gelemedim ama aksamda gelen olmamis 😕 aysegül ve nazlim sizleri gördügüme sevindim canlarim ins hep birlikte oluruz. gözdecim yeni isin hayirli olsun. ablam sende gelmis gitmissin. bende bugün baya bir yogundum birde arkadasla stuttgarta gittik hava cok soguktu biraz yollarda yürüdük ondanmi sogukmu vurdu neysee aksam eve geldim basima agri girdi gözlerimi acamadim tansiyonumu ölctüm iyiydii sonra uyumusumm az önce kalktim ama hala agirlik varr bir bakayim dedimm tekrar gidip yatacam bitkinlik var üzerimde sanirsam soguk hava vurdu haber vereyim dedim merak etmeyin bu gecelik mazur görün benii ins yarin aksam akslik cikmassa burdayim zaten sonra artik firsat buldukca gelirimm sizleri cok öptümm iyii gecelerr tatli rüyalarr kibb byeee

  15. Gulu Says:

    Gozde abla Yigitime gecmis olsun daha yeni hastalanmamismiydi?tebrik ederim ise basliyosun..Hatice abla face’de resimleri gordum bir omur oyle mutlu olurlar Insallah.yorumlara bakamadim sadece arada bunlari gordum.benim uyku vaktim opdum hepinizi bye

  16. Gulu Says:

    ablam gecmis olsun iyi bak kendine hoscakal

  17. asi merve Says:

    Bennnnnnnnnnnnnn geldimmmmmmmmmmmmmmm 🙂

  18. asi merve Says:

    Ablammmmmmmmm gecmiş olsun Dikkat et Kendine
    Gözdem Seninde hayırlı olsun işin Tebrikler
    Haticemmm Bnm Cnmm öpüyorum senide Çokçane 🙂
    Aylam nerde yaa
    Onuda özledimm
    Genc abimde Yok epeydir bi denk gelsekte konussak
    🙂 Yigidimmmmmmmmm Paşam Bnmm öpüyorum o pambık yanakLarındann uuuuuuuuuuu 🙂
    Hatice abLa ben resimleri göremedim Malesef Face yok dondurdum da Çokta merak ediyorum Haa
    Allah Daim Kılsın Aminn 🙂

  19. asi merve Says:

    MeraLim Bacım dikkat et kendine 🙂

  20. karşıyakalı Says:

    iyi geceler ve hayırlı sabahlar olsun hepimize.
    diyeceksinizki bu kadının bu satte burda ne işi var he he hee
    özledim sizleri.bakayım sitemiz yerinde duruyormu didimmmmm.
    canlarım sahura kalktım.bir dilim ekmekle peynir ve bir bardak çay içtim.
    niyetlendim.çarşamba ,perşembe ve cuma oruç tutacam .
    aşüre günü yarın.aşüre günü oruç tutmak biz müslümanlara olmuyormuş.ya aşürenin bir gün öncesi ve aşüre günü,yada aşüre günü ve bir gün sonrası tutulması gerekiyormuş.sadece aşüre günü oruç yahudiler tutarmış.biz onlardan ayrılmamız için ya bir gün öncesi yada bir gün sonrası oruç tutulurmuş tabi isteyenler için.muharrem ayında oruç tutmak çok sevapmış.bu ayda oruç tutmak bütün bir yıl oruç tutmuş gibi sevapmış.tabi ben büyüklerimizden ve annemden duyduklarımı yazdım.ama okumuştumda muharrem ayında oruç tutmak isteyenler için böyle yaplması gerekiyormuş.
    bende niyetlendim.ALLAHIM kabul etsin inşallah. amin.

  21. karşıyakalı Says:

    meralim canım gül koklum kendine dikkat et birtanem.
    gülnarım çok teşekkür ederimsağol kuzumm.
    mervem canımın içi sağol birtanem .çok teşekkür ederim.faceni dondurmuşsun açtığın zaman söyle senide ekliyeyim olurmu.
    öptüm hepinizi canlarım.sizi seviyoreeeee

  22. karşıyakalı Says:

    hepinize ALLAH rahatlık versin.
    tatlı ruyalar.görüşmek üzere. bye bye.

  23. ada Says:

    O benim olmadı, olmasın
    Unuturum adımı bile anmasa önemi yok
    O beni sormadı, sormasın
    Yolumu bulmadı, kimse karışmasın
    Dönüşü yok

  24. ada Says:

    Kaldım şehirlerde sen bana kızma
    Hep haber veremezsem moralini bozma
    Bilmiyom ne zaman geri gelcem
    Alcam o şehirlerden sana mor yazma

  25. Gulu Says:

    Slm guzel sitem.nasilsiniz?aksam Hatice ablayla Merve gelmis.iyisiniz umarim.Fatosum muzik dinliyodun galiba.bu gun vakit bulursam ariycam seni,once mesaj yazacam uygunmusun diye

Bir Cevap Yazın

