Asi & Demir – 1.Bölüm Sahneleri

219 Yanıt to “Asi & Demir – 1.Bölüm Sahneleri”

  1. sevim Says:

    demek propolist arilarin ürettigi birsey.hmmm ilk defa duyuyorum.dur burda bir sordurayim.varsa bende alayim ablasi :)sagol bilgilerin icin :)Dankeschön 🙂

  2. emel Says:

    kesin benim gibi diiz izliyo bi taraftan bende unutulmazı izliyom 🙂

  3. sevim Says:

    muahahahahahha gi emle ne 30 35 45 dk diyon :)gittim dislerimi falan fircaldim :)malum güzellik uykusuna hazirladim kendimi hehehheeh 🙂

  4. cemre Says:

    hehehe dimii duygummm 😀 ulaa neyii konusyonuzz emell giii senin ciragin varyaa aylaaa daha duyguyu ne yapcann hem o usta olcakk durr onada bir cirak buluruz sen kendi ciragini sahiplenn anladinn dimi zor bir ciragin var ele geciremiyonn kendinee cirakk aramaa sen ustasinn artik ustaa sorumluluktan kacmaaa 😀 😀

  5. cemre Says:

    ayy sizin unutlmanizaaa hemii izleyin valla bende yatacam bugün yine yoruldum uyku bastiriyorr benii her an horlüyabilirimm 🙂 hörrrrrrrrrrrrrrrrrrrr püffffffff 🙂

  6. emel Says:

    heheeh ne yapayım meralim çıragı bul bulabilirsen gören olursa haber versin o benide solda sıfır bıraktı ben gine arda geliyom ):

  7. sevim Says:

    demek feribottan düsüyoz ikimizde hahahahaahahahah :)iyide madem uzun bu kadarmi hatriladin :)meselakurtuluyormuyuz sonradan :)ee ben sana diyom okadar yem bak senin yüzünden feribot benide atti üstünden :Pyoksam benim gibi narin vücut ölcüler 90-60-90 olan bir bayani atarmi 🙂

  8. duyguu 2 Says:

    vardır abla çünkü amcam zaman zaman hollandadan orjinalini gönderiyo buraya orda da mutlaka vardır biraz pahalı ama çok harika bişey

  9. sevim Says:

    ne unutulmaz merallllllllllllllllllllllll.ben i diziden nefret ediyom.birkez baktim ondada sadecee 5dakika :)o adami görünce midemekramplar giriyor giii 🙂

  10. emel Says:

    tellllll arkadaşım aradııııı

  11. cemre Says:

    aynenn sevimm giiii insan bir adama bu kaaa uyuz olurmuuu 🙂

  12. sevim Says:

    he sen git ciragin ayalayi zaptet :)ama benim cirak dünya tatlisi yaaa :)iyiki dadlumu ben kapmisim 🙂

  13. duyguu 2 Says:

    evet yaa beni de uyku bastı pc başında uyumadan yatsam iyi olur valla 🙂

  14. sevim Says:

    sendemi uyuz oluyon bacim :Pbak bir ortak yan daha :Pevet yaaa bir o adam birde hani kalp yarasimi ne bir dizi vardi,ordaki adam :Pesmer uzun boylu 🙂

  15. duyguu 2 Says:

    senin çırak dostlar başına sevim abla zaten onun hakkından bi tek sen gelebilirsin bi de gözde ablam

  16. cemre Says:

    neyseee canolarrr ben cikayimmm uykuu bastiriyorr sabah erkenn kalkarimm hava alanina gidecemm disarda cok kar yagiyor ins durur sabaha kadarrr yatayim benn sizleriii cokk öpüyorumm ve seviyorummm görüsmek üzeree merak etmeyin benden öyle koleyy kurtulamassiniz ben arada yine binerim tepenizeeee sabahin köründe gecenin ayazinda 🙂 hadiii güzellerimm öptümm sizii emelll bu saate arayann arkadas kesin 1 saat konusur bacimm sanadaa gecmiss olsunn hadii ben kactimm byeeeeeee

  17. cemre Says:

    aynenn aynenn bende onada uyuz oluyomm 🙂 benimde ustamm dünyaa tatlusu iyiki onuda ben kapmisimm 🙂 sevim yiterr gii polemige girmeyelim yatacamm 😛 hadi kactim iyi gecelerrrr öpüldünüzzz 😀

  18. duyguu 2 Says:

    güle güle meral ablam bende çıkıyorum yarın erken dersim var biraz vücudum dinlensin zaten oruçtan çıktım çıkalı uyuz gibiyim 🙂 iyi geceler hepinize sizleri seviyorum ve çok öpüyorum geceniz güzel olsun bidenelerimmmm….

Bir Yanıt Bırakın

