ASI&DEMIR_dayan….

199 Yanıt to “ASI&DEMIR_dayan….”

  1. sevim Says:

    evet bacim.insallah cocuklarimiz güzel yerlere gelirler.saglikli uzun ömürlüolurlar.aminn

  2. emel Says:

    yok bacım kar kaltı belli olmuyomu siteye gine geç gelmeye başladım ama gine geliyomuş buyursun gelsin ben sobamı kurdum sıcacık oturuyorum 🙂

  3. sevim Says:

    nasil uyuyamiyon gi :)rahat uyu bacim.kokrma.hem cocuklarda var.kapini bacni güzelkilitle ve uyu.senin esin sabaha dogru gelir anca.

  4. emel Says:

    amin bacım aminnnn
    demek benim çırak gien yok ortalarda ben onu elime bi geçireyim bak neler yapacm :)hiç usatsından bişe almamaış 🙂

  5. emel Says:

    öyle bacım tv bakarken nete bakarken iyce uykum geliyo vurup kafayı yatıyom sabah 9 da geliyo bacım eşimmmm hadi sevimim yat sne balımmmmm

  6. sevim Says:

    oh negüzell otur bacim otur :)sobanin keyfide bir baska.yanliz sen bu saatlerde halen yakiyonmu soba?tehlikeli degilmi?bacim aman dikkat et.

  7. sevim Says:

    hehehe evet hic ustasindan birsey almamis :)tmm bacim o zaman ben cikayim 🙂

  8. emel Says:

    tmm bacım seni çok öpüyorum ii geceler tatlı rüyalar a.e.o bacıkom byyyyyyyyyy

  9. sevim Says:

    emelimseni cok öpyüorum.aeo.hayirli geceler tatli rüyalar bacim sana.yarin görüsürüz artik.
    sabah sekerleri sizlerede kucak solusu günaydinlar.
    sevimu usulca gider.byeee
    ha kapilarikapatmaksana düstü emelim :)iyi kapa :)byeeeeeeeeeeeeeeeee

  10. emel Says:

    ok bacım benkapıları sıkıca kapatırım zaten alışkınım evde 10 kere bakıyom kitlimi diye :)siteyede bakarım ii geceelr sanaaaaaa
    günaydın sabah şekerleri heryeri kapadım kapıları ışıklaro suları gelen olursa dikkat etsin byyyyyyyyyyyy

  11. slmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    canlarımmmmmmm
    çiçeklerimmmmmm
    güzellerimmmmmm
    arkadaşlarımmmmm
    dostlarımmmmmmmm

    sizlerii çok özledimmm umarım sizde beni özlemişsinizdirrr…

  12. sevosumm ve adaşımı az farkla kaçırmışımm..şmd eve geldimm..ve hemen buraya koştumm..bi kaç gündürr evde değildimm..annemlerde kalıyordum..kardeşim askere gitti. 😦 hala alışamadıkk.. 😦 allah devlet düzgünlüğü versin ve de tüm askerlerimizi korusun..

  13. ben yokken baya bi sayfa açılmışş..okuyamadım umarımm bi yaramazlıkk yokturr..ve herkez iyidirr..

  14. hatcem ablamın nişanlarıı olmuşşturr herhaldee..yunus emre kardeşime bir ömür boyu mutluluklar dilerimm..ablacım beni aramışsın ben 2 gün sonra gördüm kusuruma bakma..sana dönemedimm..ilk fırsatta arıcam ablacımm..yeğen telle oynamışş..bende görmedimm senin aradını..

  15. sadece bu sayfaya öylesine baktımm..meralimin de anacığı gelmişş bugünn..meralimm gözün aydın bacım..anacınla güzell vakitt geçir canımm..snein adına çok sevindimm..

  16. sevosummm bacımm sende dişçiye gitmişsinn..iyisindri inş bacımm..geçmişş olsunn sana da..demkk kar daa yağıyoo..ayy ne güzell..bizim buralardaa çok soğukk..

    şu an bile oda nasıl soğukk..valla zor yazıyomm.pc nin bulunduğu yerde soba olmayıncaa.. 😦

  17. fatomdaa hastaymışş..geçmişş olsunn konya şekerimm…

  18. duygumm canım sende iyisin gördüğüm kadarıylaa..seni de mucukluyorum snein tabirinle canıkommm..

  19. adaşımm demk enesimde hastaydıı..oyy oyy kıyamam ben kuzumaa..geçmiş olsun canımm..sarma sardın hee 😀 hemde 4 tencere..bacımm insann bi tencereyii buraya yollar dıı..dimii ama.. 😀

  20. şekerimin de sınavıı varmışş..canım benimm başarılarr diliyorumm canımm benimm..

    gülnarımm sendee iyisinn çokk sevindimm canımm…

  21. gencerim ablası sen nasılsınn..uamrımm sende iyisndirr cnaım…

  22. unuttuğum kimsee yoktur inşş..yorumm okumayınca olaylara fransız kalıyomm… 😀

  23. adaşımm kapılarıı iyice kilitleyip kapamışş ama ben yedek anahtarla girdimm içerii.. 😀
    kimseler de olmayınca korktumm… 😀 o yüzdne bende çıkayımm…

    BİR MÜDDET ARA ARA GELİRİM..KUSURUMA BAKMAYIN..KARDEŞİM ASKERE GİTTİĞİ İÇİN ANNEMLERDE KALICAM..NET VAR AMA KARDEŞİM PC ÇÖKMÜŞŞ..O YÜZDEN ORDAN GİREMİYOMM…EVE GELDİM Mİİ BURDAYIMM..

    SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM..UNUTMAYINN..AKLIM VE KALBİMM BURDAA..

    görüşmek üzere..sağlıcakla kalın.aeo.kib.

    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrr

  24. karşıyakalı Says:

    hayırlı sabahlar.
    sahura kalktım.kahvaltı yaptım.güzel siteme merhaba diyeyim didimmm

  25. karşıyakalı Says:

    emoşummmmmm hoşgeldin canım.
    ALLAH kavuştursun kardeşimizi.hayırlı teskesereler.
    herkesi sağ salim yuvasına kavuştursun RABBİM.
    evet canım kardeşin pazar gitti.bende seni pazartesi cepten aradım.
    ALLA kavuştursun demek için.teli duymadın.
    birdaha fırsat bulamadım aramak için.evet canım nişanı yaptık.
    faceye resimleride koydum.keşke seninde facen olsaydı bakardın ordan.neyse birtanem sağlık olsun.öpüyorum emoşum.görüşmek üzere.

  26. karşıyakalı Says:

    duygucum birtanem sahura kalktım.dedim şimdi duygumda sahura
    kalkmıtır.öğle yazmıştınya.sen orda ben burda gönüllerimiz bir .
    öpüyorum cancağızım.ALLAH kabul etsin birtanem.

  27. karşıyakalı Says:

    fatoşum nasıl oldu.inşallah daha iyidir deli yüreğim.

  28. karşıyakalı Says:

    gözdem işe başladı perşembe günü.hayırlısı olsun.
    yiğidomda daha iyidir umarım.geçmiş olsun kuzuma.öpüyorum sizi şekerler.

  29. karşıyakalı Says:

    meralim ve annesi hasret gidermişlerdir ne güzel.
    sohbetiniz daimolsun inşallah.öpüyorum bacım.görüşmek üzere.

  30. karşıyakalı Says:

    bende gideyim ezanımıza yarım saat var.
    namazımı kılayım.çocukları kaldırayım sonra vurup kafayı yatayım.öğlende gelirim.öpüyorum hepinizi.
    sabah kapıları açanlara günaydın.

    HAYIRLI CUMALAR.CUMANIZ MUBAREK OLSUN.
    EVİNİZDEN VE KESENİZDEN BET BEREKET EKSİK OLMASIN.AMİN.

  31. cemre Says:

    günaydinnnnn hayirlii cumalarr cumaniz bereketli olsunnnn 🙂

  32. cemre Says:

    aksammm bacilarr sohpet etmislerde emelimm gii dün görüntü vermemissin aksam gec vakit vermisin ama gel biz senle varidye degisikliligi yapalim ben artik assolist olarak cikcamm sahneye sende gündzün benim yerime dev al bacim okeymi aslinda aksam gelecektim annem uyuyuduktan sonra ama bende sizmisim bundan sonra sizmamaya bakarim 🙂 sevimmm bacim senindee dis tedavin varmis yine bacimm allah kolaylik versinn. bizim burdada yine bir kar yagdii ama nasill dedim acep karlara gömülüp gitcekmiyiz 🙂 vede cok sogukk öptüm bacikomm

  33. cemre Says:

    emosumm seni gördügüme sevindim bacim kardesin askere gitti allah kavustursun hayirli teskereler bacim annenlerde kaliyorsun arada gel özletme öptümm senide bacikommm 🙂 duygumm ve ablamm sahura kalkmislarr allah kabul etsinn oruclarinizii. annemde muharreme girdi gireli tutuyormus dün bozduu yolculuk oldugu icin. ablam yatiyordur tatli uykularr ablammmm 🙂 öptümm sizleridee canlarimmm

  34. cemre Says:

    kizcelerimizde iyiler umarimm, ustamm aksam gelememis allah kolaylik versinn… neyse ben gittimm öptümm sizleri bidenelerim firsat buldukca gelirim emell artik ben gecici assoilistlige atandim haberin olaaa sende devamli gelirsin artik gelen gideni karsilaa hadi gittim byeee 🙂

  35. şeker Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnnnn
    sobayııı yaktımmmmmmm etfarmm sımcıcakk olduuuuuuuuuu 🙂 sevimm ablaaa haberinn olsunnnnnnnn 🙂

  36. şeker Says:

    oruçç tutan ustammmm vee duygu ablamm aallahhhhhh kabull etsinn oruçlarınızıı çokk sevapmışşşşş benndee istedimm ama tutamadımm yaaa
    merallllllllllllllllll ablammm gözünn aydınnnnnnnn anneciğinn gelmişşşşşşşşşş ablaa bakk nee diyomm annenlee bizii iyii idare ett hiçbirimizi boşlamaaaaa 🙂
    sevimm ablamm geçmişş olsunn dişşş tedavinn varmışşşşşşş
    emelllllll ablammmmmm özletmeee kendiniiiiii gellllllllll
    assolistimizzz nerdesinnnnnnnnn senlee rastlaşamadıkk hiççççç

  37. şeker Says:

    fatommaa nolduu yaa hastamıı olduuuuuu geçmişş olsunn canımmmm
    asi mervee senlede tanışmakk isterimmmm bii günnnnn
    tuba asiiiiiiiiii sanada başarılarrrrrrrrrrrrrrr
    gözdee ablammm işee başladımıydıı acabaaaaaa yaaaaaa

  38. şeker Says:

    ivettttt benimde sınavlarımm bittiiiiiiiiii dünn şebi aruzdu mevlananın ölüm yıldönümydü ama o ölümüünü bi kavuşma düğünn gecesi olarak kabulll ediyordu onunla ilgili bi programa gittimm çokk güzeldiii semazenlerrr filann vardıııı çokk harikaydııı

  39. şeker Says:

    gülnarrrımmmmm yahşii cazibemm sınavv sayılarınn artmışş kolayy geleeee canımmmmmm

  40. karşıyakalı Says:

    müjganımmmmm sevgili çırağımmm gelmiş.
    nasılsın anzer balım.belin ağrısı geçtimi.güzel kuzum .öpüyorum seni.ustan seni çok seviyor.

  41. karşıyakalı Says:

    sevgili editöriçelerimiz sayfa açarsanız eğer
    SEBEBİM SENSİN.adlı şarkıyla açarmısınız.asiyle demirim var .
    beğendim.ama dailymotion .youtub değil.

  42. karşıyakalı Says:

    ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN.GÖRÜŞMEK ÜZERE.BYE BYE.

  43. sevim Says:

    günaydinlarrrrrr canlarim.nasilsiniz?
    hatcemistegin basimin üzerine :)su an isleme basladim :)nasilsin bacim?

  44. sevim Says:

    sekerim sagolasin etraf sipsicacik :)oh caayda sobanin üstünde :)sinavlarinin bitmesine cok sevindim ablasi :)malum p.tesi büyük temizlik var sitede :)haaa hatceme müracaat etmeye baslayin.is bölümünü hatcem yapacaktir :)ee sitemizin büyügü olarak ona düser demi yani 🙂

  45. sevim Says:

    meralimmm annenle zaman nasil geciyor bacim :)demek dün aksam sende uyudun?olsun bacim bu gece acisini cikaririrz beraber :)bende seni cok öptüm bacim 🙂

  46. sevim Says:

    EMOSUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM CANIM BENIM SENI BURDA GÖRMEKNE GÜZEL :)BACIM DEMEK ANNENLERDE KALIYON.PEKI KARDESIN DÖNENE KADARMI ORDA KALACAN.BIRDE ANNEN ALMANYADAN DÖNDÜMÜ?AY BEN YINE SORRULARI SIRALADIM :)BACIM IYI OLMANA SEVINDIM.MERAK ICINDEYDIK HEPIMIZ.BENDE SENI COK SEVIYORUM VE ÖPÜYORUM BACIM.AEO .ARAYI UZATMA SIK SIK GEL 😛

  47. ada Says:

    Selamlar

  48. seLamLar (.

Bir Yanıt Bırakın

