ASI&DEMIR_Sebebim Sensin……


212 Yanıt to “ASI&DEMIR_Sebebim Sensin……”

  1. karşıyakalı Says:

    yani deli fişeğim ,insan iki tane mucuk der.
    neysse bunada şükür hiç mucuk demeyebilirdin.

  2. karşıyakalı Says:

    beyaz güvercinim hoşgeldin.
    arada bir buraya merhaba demeye gel olurmu.
    seni gördüğüme sevindim.öpüyorum seni canom.

  3. karşıyakalı Says:

    selmacım senide öpüyorum kuzum.
    hoşçakalın.sevgiyle kalın.iyi akşamlar.bye bye.

  4. Ben geldm 🙂

  5. duyguu 2 Says:

    selam sevgi kelebeklerim canım sitem anladığım kadarıyla in cin top oynuyor buralarda umarım haftasonunuz güzel geçmiştir yorumlara göz atayım geliyorumm….

  6. duyguu 2 Says:

    genel olarak bi yorumlara baktım herkesin keyfi yerinde çırak hanım iyileşmiş diller gene felfecir maaşallah …. 🙂 emel ablam sitede kimseler yokken erkenden gelmiş biz varken hiç geliyomusun ama? 😀 olmaz ki böle tezatlık 😀 sevoş abla hepimiz adına şiirler yamışsın bende benimkini çok beğendim çok mersi hayatım mucks 🙂 sitemizin annesi hatcem hep sitemizde zaten onun o güzel duaları hep üstümüzde hatcem çok seviyorum seni… melisim de gelmiş ama kısa kalmış 😦 bizde seni çok özledik meliscim keşke daha çok olabilsen bizimle.
    ve diğer sitemin güzel insanlarıı şimdi düşündüm de herkesi saymaya kalksam yorumlar almayacak 🙂 sizleri görebilmek gerçekten çok güzel iyiki varsınızzz
    bana gelince…. ben dün gelemedim çünkü dün aşure kaynattık apartmana eşe dosta dağıttık Allah kabul etsin inş. çok yorulmuştum uğrayamadım. zaten sizler de aralıklı görüntü vermişsiniz bidenelerim. kimsecikler olmadığı için şimdik çıkıyorum 😦 hepinizi öpüyorum pamuklarım by by

  7. karşıyakalı Says:

    geceniz hayra karşı.
    canlarım ben geldim.duygum gelmiş gitmiş.ilknurum bir ce yapmış.

    BU GECE ASSOLİST BENİMMMMMMMMMMMM

  8. karşıyakalı Says:

    EMELİM SENİN YERİNİ ALDIM BU GECE.ŞU SAHNE TOZUNU BİRDE BEN YUTAYIM BAKAYIM NASIL OLUYORMUŞ.
    EVET İSTEK ŞARKILARINIZI ALAYIMMMM 😀

  9. karşıyakalı Says:

    duygum balım kaymağım,ALLAH kabul etsin.
    kimbilir ne kadar güzel olmuştur.bir tabakta benim için yeseydin.
    bende üç gün oruç tuttum ama aşureyi yapamadım.
    muharrem ayı çıkmadan yapacam inşallah.
    öpüyorum kara gözlüm.hayırlı geceler ,güzel ruyalar.

  10. karşıyakalı Says:

    bu saatte gelen olmaz.kapıyı kitleyip çıkıyorum.
    anahtarıda demirin anahtarını koyduğu yere kapının üstüne koydum.
    gelen olursa ordan alır artıkım.ALLAH rahatlık versin.
    iyi geceler .asiyle demiri görün ruyanızda.ben sizleri görmek istiyorum.
    öpüyorum hepinizi.hoşçakalın.bye bye.

Bir Cevap Yazın

