Asi & Demir – Sebebim sensin

227 Yanıt to “Asi & Demir – Sebebim sensin”

  1. cemre Says:

    dabikii güzell geciyorrrr annem diziye bakmisken bende sizee bakayim dedim yarinda nikah varr annemi oraya götürcem kaynimin kizi nikahi yani dügün degill ama simdiden nikah yapiyorlarr yoksa kiz yine baba evinde olcakk 🙂

  2. cemre Says:

    ee ustamm senn nasilsinnn nelerr yapiyonnn 🙂

  3. cemre Says:

    Eskisi gibi olsa aşklar.. Kız, sevdiği erkeğin elini tutmaya utansa. Erkek sevdiğinin gözlerine bakmaya kıyamasa..

    kaldimii böylee asklarrr gercii bizim asi askimizda vardiii birrr 😕

  4. cemre Says:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    bumudurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  5. cemre Says:

    neysee ustammm hadii ben kactimm iyi gecelerrr sanaa tatli rüyalarr 🙂 sevoooooooooooooooo yoktunn bacimm emooooo sende yoktunn ins görüsürkkk hadii byenizzz 😀

  6. annadım hayırlı olsun şimdiden.bakıyom annanıda dizikolik yapmışın 😀 neyse ben çıkayım artık.iyi geceler bye

  7. ada Says:

    hık mık zık. günaydın. Ne berbat bi gün. Neyse sadece sizi seviyorum demeye gelmiştim 😛 küfrüm tövbeme karışsın ki seviyorum 😛 ah bu çalıntılar 😛

  8. karşıyakalı Says:

    günaydın .hayırlı sabahlar.

  9. karşıyakalı Says:

    günaydın fatoşum.nasıl oldun canısı.
    hık mık zık demişsin.hımmm demekki daha düzelmedin.
    peki guzum .kendine iyi bak.öptüm aşkitom.

  10. karşıyakalı Says:

    meralim nikahınız hayırlı uğurlu olsun.
    ALLAH tamamına erdirsin.sen yoksun kimsede gelmiyor.
    ben dün burdaydım.zurnanın son deliği benim.
    beni hiç kimse ciddiye almıyor. 😦 kimse gelmiyor.
    ne yapalım sağlık olsun.

  11. karşıyakalı Says:

    gençerim sanada hayırlı işler ablası.

  12. karşıyakalı Says:

    adamcağızım hasta olmuş.soğuk algınlığı.
    yayla çorbası yaptım.keşke fatoşumada gönderebilseydim.
    erkekler hasta olunca niye bu kadar mız mız oluyorlar anlamıyorum.
    neyse bidenelerim ben şu hastanın yanına gideyim.bakayım .
    öptüm hepinizi.hoşçakalın.bye bye.

  13. ada Says:

    hatceeeeeeeeeemmmmmmmmmm 😦

  14. cemre Says:

    ahhh canimmm ablammmm benimmm kiyamamm benn sanaaaa seni ciddiye almadiklarindan degill tenbeliklerinden gelmiyorlarr benide takmiyorlarrr ben oldugumda sen geliyonnn canimm benimm, bu arada gecmis olsun enistem hasta olmus allah sifa versin 😦 neyse kahvaltiyi hazir ettim oturucazz bakarim yinee bu aradaa tesekürlerr ablammm tebrigin icinn

  15. cemre Says:

    Genç Diyor ki:
    22/12/2010 23:07
    annadım hayırlı olsun şimdiden.bakıyom annanıda dizikolik yapmışın neyse ben çıkayım artık.iyi geceler bye

    ulaa ustaa anammm geldiginde zaten dizikoliktii 🙂 sen dua et banada dizikoliklik bulasmasin bende annem ile bakerken alisma olasigim var 🙂 ( gerci zorya ) gittim

  16. suruclu Says:

    merhaba yahşi ailem nasılsınız

  17. suruclu Says:

    fatom geçmiş olsun kuzu nasılsın

  18. suruclu Says:

    eee ne var ne yok herkes nasl bakım

  19. suruclu Says:

    beni soracaksanız iyiyim bu aralar dersler yok inanmayacaksınız ilk kez örgü örüyorum ya boş zamanımı değerlendirim dedim kendime atkı örüyorm isteyen varmı

  20. suruclu Says:

    “hayatın kuralı bu yeğen, ne kadar uzağa gidersen git başladığın yere dönersin sonunda “

  21. suruclu Says:

    VARLIĞINLA BAŞLAYAN BİR GÜNÜN YOKLUĞUNDA BİTMESİNE ALIŞAMADIM AKLIMDA OLDUĞUNUN YARASI KADAR YANIMDA OLSAYDIN HİÇ SENSİZ KALMAZDIM..

  22. suruclu Says:

    neyse şimdilik hoşçakalın yine gelirim fırsat bulursam

  23. sevim Says:

    slm.nazlimuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gittinmi? 😦

  24. sevim Says:

    neyse seni cok öptüm ablasi.
    hatcemm ne demek seni takmamak?ünce kendimi sonra digerlerini sallarim :)evet dün gelemdim yogundum.islerim vardi disarda.aksamda dizilere dalarken koltukta uyumusum :)esim kaldirdiginda saat 11 di.baktim leptopta kapali ben dogru yataga :)yoksam seni yanliz birakirmiyim ablam.
    gecmisolsun enistemiz rahatsizlanmis.insallah cabuk topalrar.senin ellerinden icecegi corbayla zatenn :)öptüm ablam.

  25. sevim Says:

    meralimmmmmm genc kardesim gelmisler aksam.neyse aksamaacisini cikaririm dün aksamin :)fatosum özlemis ve seviyor bizi :)ne güzelö :)neyse ben sayfa acayim 🙂

Bir Cevap Yazın

