ASI&DEMIR_Gitme gülüm


63 Yanıt to “ASI&DEMIR_Gitme gülüm”

  1. emel Says:

    bu saaten sonrada zaten kimse gelmez meralim gelse gelir o da kesin uyuya kalırrrr 🙂
    sevimimde işe gitmiş bacım çok üşümüştür fatma gülü segrederken uyumuştur 🙂
    aylam zaten yok gelse gelese belki adaşım gelir 🙂

  2. emel Says:

    neyse ben bi tur atayım bakam

  3. sevim Says:

    slm.
    kimler var bakim parnak kaldirsin 🙂

  4. sevim Says:

    emelim turu birak bak ben geldim :)fatmagülde yatarmiyim bacim :)10 gözle bakiyom ben berenime :)yanliz öglen artik gec yattigindan oda leptopu alinca bende tv takilmaya devam ettim.nasilsin bacim?

  5. sevim Says:

    duygucum heheheheh getirdigin yazilar süper :)heleki gelin damat diyalogu :Psagolasin.sende kusura bakma ablasi gecikme sebebim yukardaki yorumumda yazili 🙂

  6. sevim Says:

    hahaahahhha kadin erkek duyasida cok güzelmis 🙂

  7. Çaresizim içime akar tüm gözyaşlarım
    Kıyılara vurmuşum
    Boşluğa savrulmuşum
    Kendime el olmuşum
    Dokunmayın ağlarım..

    Ben aşk mıyım günah mıyım
    Sevap mıyım
    İçim yanar bir garip
    Bir yangının külüyüm
    Dinmiyor ki böyle
    Sanki mahşer günüyüm
    Dokunmayın ağlarım..

    Kıyılara vurmuşum
    Boşluğa savrulmuşum
    Kendime el olmuşum
    Dokunmayın ağlarım..

  8. iyi geceler hayırlı cumalar.

  9. sevim Says:

    duygucum sagol ablasi zeka oyunlarini geitrdigin icin daha dogrusu sorularini :)ama birtanesine bir daldim cikmak bilemedim :)ne kadar cok soru soruyorlar öyle :)ilk testen normal ciktim :)yani gerizekali degilmisim hehehehehe 🙂

  10. sevim Says:

    genc kardes iyi aksamlar ablasi.nasilsin?

  11. sevim Says:

    hmm galiba kardes cüsss demis :(ya ben bugün birsey yapacakmiydim?

  12. sevim Says:

    hahahaaha genc kardes seninkilerde güzelmis :)10 cocuk olani vede günler :)ivet persembenin sucu ne demi yani hahahaah :)sende sagol kardes :)aklima geldi gibi ne yapacagim.yapayim barim kimse yapmiyor nedense 😛

Bir Yanıt Bırakın

