ASI&DEMIR_Cok Sevdim Ikimizi

247 Yanıt to “ASI&DEMIR_Cok Sevdim Ikimizi”

  1. karşıyakalı Says:

    sevoşum ikiside erkek. yağız ve yiğit adları.
    ablam yardım etmeye gitti.eniştem vefat etti.kocada olmayınca
    kızına yardım ediyor.beraber büyütüyorlar ikizleri.

  2. nası olcak sevim abla her zamanki gibi kapattım.

  3. sevim Says:

    hehehehehe bende sen anons yaparken o belediyeyi sallayacam hehehehehehe :)halini düsün derim bence heheheh 🙂

  4. karşıyakalı Says:

    he he he heeeeee hadi sen anons ettirecen ben daha biraz önce
    deneyeyim dedim yzdım üstteki yorumumda 😀

  5. sevim Says:

    ne güzel isimler koymuslar :)saglikli güzel ömürlü olsunlar.
    neyi kappattin genc kardes?anlamadim 😛

  6. tuba_asi Says:

    abla ne güzel çoğunu okuduysan.iyi geliyo banada kitap okumak.
    evet yarışma hayırlı olsun..

  7. sevim Says:

    heheheeh he ya hatcemmmm sen söyledin :)oysa duyuruda yazmistim :)seni ne yapam simdi :Pdiskalifiyemi etsem acep söyledin diye 😛

  8. sevim Diyor ki:

    26/12/2010 21:53 e

    cok sagol ablasi.iyide bende önce kapatabiliyordum.simdi olmadi.nereyi tikladin sen?oh beee rahatladim sayende
    hatcemmm ama yorumlarin arka arkaya degil heheheh benim gözler senin kacirmaz

    ——————
    Genç Diyor ki:

    26/12/2010 21:59 e

    nası olcak sevim abla her zamanki gibi kapattım.

    ———————

  9. sevim Says:

    bende yeni bir kitapa basladim.kitabin ismi IHANET NOKTASI.da vincinin sifresi adli kitabi yazan yazarin kitabi.DAN BROWN.yeni basladim ama konusu güzel heyecanli bir kitaba benziyor 🙂

  10. sevim Says:

    hmm iyide ablasi bende niye kapanmadi.bende herzamnki gibi yaptim:)en altta 2 tane yazi var.alt alta yazilmis.kutularin icide isretli.o isaretleri kaldirdigimda yorumlara kapali oluyordu.ama simdi olmadi.neyse baska zaman tekrar denerim 🙂

  11. tuba_asi Says:

    bnde başlıcam yeni klasiklerden aşk romanı uğultulu tepeler 🙂

  12. ada Says:

    yatıyorum ben iyi geceler

  13. abla ihanet noktasını bende okudum.davinciyi okuduktan sonra 😀 evet güzel kitap tavsiye ederim.ama davinci dahada güzel tabi.

    yorumları kapatma meselesine gelince o bahsettiğin en alttaki 2 işaret yorumları kapatmak için değil.onların dışında az yukarda iki tane daha işaret var onları kaldırman lazım sayfayı yorumlara kapatmak istiyorsan.

  14. iyi geceler fatoş

  15. sevim Says:

    iyide o bende yok iste :)o dedigin isaretler.önceden hemen yazilarimin altinda vardi.simdi daha asagida gördüm.sandim onlar 🙂
    demek sen okudun ihanet noktasini.evet daha yeni baslamama ragmen genc kardes belli etti kitap.davincinin sifresi zaten cok güzeldi :)soluksuz okdum :)ama dur bunuda okuyayim bakalim banada öyle gelecekmi 🙂

  16. karşıyakalı Says:

    sevoşum senden önce ben söyledim canım.sen sonra yazdın.okuyabilirsin.
    istersen diskalifiye et bacikom.sen bilirsin.
    emoşu aramıştım akşam üstü belki evde yakalarım diye.yoktu dedim kardeşindedir.sonra eve gelince benim aradığımı görüp o aradı emoşumla konuştum.canım benim .birazdan burda olur emoşum.öpüyorum seni

  17. sevim Says:

    cirak seni cok öptüm.gerci sohbetinde süperdi ama neyse :)hayirli geceler tatli rüyalar dadlum.

  18. karşıyakalı Says:

    güle güle fatoşum .iyi geceler.tatlı ruyalar.

  19. tuba_asi Says:

    bende çıkıyorum iyi geceler hepinize 🙂

  20. karşıyakalı Says:

    iyi geceler selmacım.tatlı ruyalar.

  21. SLMLARRRRRRRRRRRRRRR
    İYİ AKŞAMLARRRRRRRRRRRRRR

    EMOŞUNUZZ GELDİİİİ….

  22. sevim Says:

    heheheh canimsin sen hatceem :)ben ana sayfadaki duyuruda yazmistim :)ama olsun önemli degil :)hem ben o diskalifiyeyi saka dedim bacim :)espirik yaptim.ben ne haddimle seni cikaririm.ciddiye aldiysan yazimi hatcem özür dilerim..canimsin sen yabenim.

  23. selmam ve fatomm konya şekerimm çıkmışlarr..iyi gecelerr canlarımm..görüşmek üzereee…by byyy

  24. karşıyakalı Says:

    canlarım sinan geldi.bilgisayarı istiyor.
    sevoşum ve gençerim hayırlı geceler.yarın görüşmek üzere hoşçakalın.
    hepinizi seviyorum..bye bye.

  25. sevim Says:

    selmacim sana iyi geceler ablasi.tatli rüyalar.cok öptüm senide.aeo.bye

  26. abla o işaretleri görebilmen için TARTIŞMA yazan yerin sağındaki alt tarafa bakan oka tıklaman lazım.o zaman o sözünü ettiğimiz iki işareti görürsün.

    evet bende davincinin şifresini soluksuz okumuştum.2 günde bitirmiştim 🙂

  27. şiirr yarışmamızz başlamışş..hayırlıı uğurlu olsunn..umarımm başlığıı beyenmişsinizdirr..bide şiir yazanlarr söylemicekmişş..bu da işe biraz gizem katıyoo..bence çok güzel olurr… 😀 😀

  28. sevim Says:

    emosum canim bacim hosgeldin.nasilsin bacim?

  29. tamam hatcemm ablammm seni de çok öpüyorumm..görüşmek üzere…sesini duydumm daha iyi oldum ablacımm..iyi gecelerrr…

  30. karşıyakalı Says:

    yok yok yok sevoşum lütfen anladım şaka söylediğini.
    özür ne demek cancağızım.söyledim nasılolsa .he he he hee yazacam işte.
    emoşum hoşgeldinnnnnnn .öpüyorum herkesiiiiii 😀

  31. hoşgeldin sultan abla.evet kelime çok güzel yüreğine sağlık.ben ilk şiirimi bu kelimeyle yazmıştım.

    neyse bende çıkayım artık müsadenizle.

  32. sevim Says:

    ah genc kardes önceden bende 2 günde olmasa 4 günde kalin kitaplari bitrirdim :)ama simdi elimde eskiyorlar :)sebebide belli degilmi :)peki genc kardes sen melekler ve seytanlarida okudunmu?oda ayni yazarin kitabiydi.bak oda cok güzel heyecanliydi.okurken sanki sen olaylari yasiyorsun gibi hissediyor insan kendini.

  33. sevosumm gencerimmm h.b canalrımm..ben iyiyimm sizlerr nasılsınızz???
    eve geldimm yenii..ev teline baktımm..hatcemm aramışş..bendee hemen onu aradımm..sonra daa hemenn buraya koştumm 😀 😀

    ee ne var ne yokk bakemm…görüşmeyelii 😀

  34. sevim Says:

    hehehe evet söyledin :)hatceem seni cok öpüyorum.hayirli geceler tatli rüylar.insallah rüyamaen kisa sürede sende girersin :)aeo.bye

  35. yok abla onu okumadım malesef.yani elime geçiremedim bi türlü yoksa okumayı istiyodum 😀 bi arkadaştan istiyodum bu kitapları birini bitiriyodum başkasını getiriyodu.melek ve şeytanlar onda yokmuydu yoksa istedimde başkasınamı vermişti artık orasını hatırlamıyom. ama o sıralar arzu etmiştim okumayı.

  36. tamam hatcemm ablacımm..görüşürrzz sen keyfine bakk ablacımm..

    gencerimm okudumm yorumlarıı canımm..demekk çıkıyonn..tabii yarın işgünüü..sana da iyi gecelerr canımm..görüşürkk..by byyy
    müsade seninn ablacımm…

  37. sevim Says:

    genc kardes sendemi cikiyon ablasi?o zaman sanada hayirli geceler tatli rüyalar ablasi.aeo.güzel bir is günü diliyorum tüm hafta icin.bye

  38. oo ne güzell kitap muaabetii varr..bendee 6 aydırr kitap falan okuyamadımm..bende çok severimm kitap okumayıı..

  39. sevim Says:

    emosum ben iyiyim.bugün kayak yaptim giiiiii heheheeh :)aldim kalin cöp torbasini gittim parka :)orda yokus var ama dik yokus.üstüne oturdum kaydim heheheh :)insan cok rahatliyor valla kayinca :)ama fotograf makinasini götürmedigimden resim cekemedim :(hafta arasi yine gitmek istiyom :)foto cekerim sizlere gösterirrim heheheh 😛

  40. teşekkürler bacılar.hadi size bol muhabbetler,iyi geceler tatlı rüyalar.byee

    not: bu saatten sonra ıstam gelirse benden selam söyleyin ona

  41. evet okudum yorumlardaa sevosumm..karın tadını çıkarıyosunnuz ne güzell..amann bacımm kay ama dikkat et dee bi tarafını incitmee.. 😀

  42. sağoll gencerimm sana da iyi gecelerr ablacımm..
    ustan gelirse de a.s ..
    baksana meralimm bu ara hemm gezmelerdee hemdee misafirr ağırlamakla meşgull.. 😀 gelirsee söylerizz canımm..

  43. sevim Says:

    evet emosum kitap okumaya bayiliyorum.heleki söyle gerilöim türü,kitaplara.beni alip baska diyalrara götürüyorlar.gelip kitapligimi görsen heheheheheheh dersin sevim bu ne :)bak birkacini sayayim sana.
    KIZIL KAN,SEYTAN YEMINI,TILSIM;BUZ KAPANI;NESTER :)bunlar bi kaci 😛

  44. sevim Says:

    tmm genc kardes,ustan gelirse selamini iletiriz.tekrar cüsssssss 🙂
    yok emosum öyle ayakta kaymiyorum.torbanin üstüne oturuyom öyle kayiyorum :)ne yapalim madem kar bizi birakmiyor bizde keyfini sürelim demi yani 🙂

  45. sevosumm ben diyomm zatenn birazz sendee bu konudaa bi tuhaflıkk varr.. 😀 😀 gerilmm korkuu… 😀 benn hiçç sevmem.sen benimm kızkardeşim gibisinn..o da çok severr korkuu filmlerinii ve kitaplarınıı… 😀

    evet karın bu sene sizi bırakmaya niyetii yokk…tadınıı çıkarın bol bolll…

  46. sevosumm geliyomm birazdann

  47. sevim Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2010/12/26/asidemir_mevsimler/#comment-210063
    gel emosum gellll hehehehehehe ben senide alistiririm gerileme korkuya 😛

Bir Yanıt Bırakın

