ASI&DEMIR_Mevsimler

218 Yanıt to “ASI&DEMIR_Mevsimler”

  1. sevim Says:

    arayayim demi :Pdiziler baslamadan :)teyzemde benim gibi dizikolik o bakimdan 🙂

  2. sevim Says:

    giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii merallll telin niye mesgul :)kiminle konusuyon sen bakimm 🙂

  3. Gulu Says:

    slmm Azerice yazacam bundan sonra Sevim abla,anlamazsiniz deye yazmirdim,ama gorurem anlayirsiniz 🙂

  4. Gulu Says:

    he Meral abla sekillerin superdi

  5. Gulu Says:

    men cixdim opdum sizi bye

  6. cemre Says:

    cok teskürr gülnarimm o senin yahsiliginn öpüyorumm nasilsinn gülnarim iyisinn?

  7. cemre Says:

    cok tesekürlerr bacim idare ederik 🙂 arkadas aradi onunla konusuyordukk 🙂

  8. cemre Says:

    bende öptüm gülnarim senin savass var dimiii 🙂 kib byee

  9. sevim Says:

    azeri güzelim heheh tamam biz seni anliyoruz ablasi :)ama hemen cikmissin dadlum.öptüm seni bye 🙂
    bacim konusma bittimi 😛

  10. cemre Says:

    bitti bacimm bitti 🙂

  11. Gulu Says:

    geldim ayagima pansuman yaptim daa 5dak.ka.ablaa malesef bu gun Savas yoxdu 😦 1hefte gozlemeliyem.necesiniz ablalarim?

  12. Gulu Says:

    burdasiz?

  13. Gulu Says:

    men netde dolasim gelen olsa seslensin

  14. cemre Says:

    iyiceyiz gülnarim sevim ablam ile tl konusuyoruz

  15. ada Says:

    ayağına pansuman yaparken savaşa üzülen tek insan 🙂 hey alam ya 🙂 selam bu aralarda.

  16. sevim Says:

    slm

Bir Cevap Yazın

