Asi & Demir – Gönlüm Daglarda

137 Yanıt to “Asi & Demir – Gönlüm Daglarda”

  1. karşıyakalı Says:

    fatoşşşşşşşşş seherde öten bülbülüm nasılsın.

  2. karşıyakalı Says:

    canlarım dün çok yoğundum.
    emre nin bütün tahlilleri yapıldı.taramadanda geçti.
    yalnız sonuçların hepsi 11 ocakta alınacak ve konsultasyona girecek.
    yani bir kaç hoca bir araya gelip durum değerlendirmesi yapacaklar.
    buna canım sıkıldı.şu sonuçları bir an önce verseler ya.insanı
    bekletip duruyorlar.neyse sonuç güzel çıksında ,geç olsun güç olmasın.
    ama emremin durumu kendisi iyi maşallah.
    işte böyle birtanelerim.bu gün aşure yapıyorum.apartmana dağıtacam..
    öğle demiştim emrenin taraması bitsin öğle yapayım.
    muharrem ayı ocağın 4 ünde çıkıyor.yetiştim zaten. 😀

  3. karşıyakalı Says:

    bana yardıma gelin kızçeler.bu gün çok çalışmam lazım çoookkkkk
    öpüyorum hepinizi.hoşçakalın.bye bye.

  4. karşıyakalı Says:

    Genç Diyor ki:
    29/12/2010 22:38

    keske hayatı tersinden yaşasaydık önce yaşlansak sonra gençleşsek sonra çocuk olup kaybolsak. ne süper olurdu ama dımı?

    GENÇERİM BU YORUMUN ÇOK HOŞUMA GİTTİ.HE HE HEEEE
    HİÇ FENA OLMAZDI YANİ. 😀
    GENÇER PAŞA KARDEŞİMSANA FACEDEN ARKADAŞLIK GÖNDERDİM ONAYLA BENİİİİİİ. HADE ÖPTÜM.

  5. şeker Says:

    günaydınnnnn herkesee hayırlıı birr günn diliyorum 😀

  6. şeker Says:

    günlerr çok çabukk geçiyorr yaaa birr yılıı dahaa bitirdikkk üstümüzdee o kaca yılınn ağarlığınıda atarızz iş… insan koskoca 1 yılda neler yaşamıyoki bir gün oluyoo ki insannn saatlerr nasıı geçecekk diyoo amaa koskocaa bir yılıı bitiriyoruzz hiç farkına varmadan 🙂 hayatt çokk kısaa yaa benn geçenn seneyii hatırlıyorumda çokk stresliydimm yaa dersanesiydi okuluydu deneme sınavınydıı çartıydu çurtuydu 🙂 aslındaa bunlarr hayatın teferruatlarıı oluyoo ama geleceğinide belirlemiyoo değilllll

  7. şeker Says:

    ustammmmm emrindeyimmm tümm yardımlar bendennnnnn amaa sonraa aşurendennnnnnn bolcaa isterimmm 🙂

  8. şeker Says:

    SAÇMA BİŞEY AMA DENEYİNN 🙂
    İSMİNİZİ YAZIP ALTTAKÜ KUTUYA TIKLIYORSUNUZ RESMİNİZİ ÇİZİYOLAR HE HE 🙂
    http://www.sketchswap.com/

  9. ada Says:

    seyyar üyeden sevgilelerle…
    Hatcem öpüyorum kelebemm
    Mùjü abla tenks paylaşım için.

  10. şeker Says:

    yaa yorumlarıııııııı okuyaa okuyaa bitiremedimmmmmm 🙂
    fatocummm nee demek canımm seyyarr üyedee nerdenn çıktııııııı canımm 🙂

  11. ada Says:

    heryerden bağlantı kurabiliyorumda 😛 hoşgeldin abla nasılsın?

  12. cemre Says:

    herkesee slmm hayirlii günlerrr iyisinizz umarimm 🙂 ablammm ins allahin izni ile temiz cikar emrenin sonuclari SIKMA canini. kizcelerimiz ve ablam gelmisss 🙂

  13. cemre Says:

    bizde sabah kahvaltimizi yaptik annem ile sonra stuttgarta gittik alis veris merkezlerine 🙂 bir arkadasta geldi bizimle annem geldiginden beri ona manto ariyordukk cok sükür icine sinen bir manto bulduk aldik sevindik 🙂 sonra bir kac magazaya ugradik sonra bir seyler yemek icin bir yere oturdukk tam ben herseyi siparis ettim yemege basladimkii aklima annemin mantosu geldi cünkü torba benim elimdeydi 🙂 aaaaa dedim manto nerdee baktikk yok mantooo ben essekten düsmüs gibi oldumm dabiii 🙂 o yemegi nasil yedim anlamadimm annemlere dedim siz burda durun ben bir bakayim girdigimiz magzalara 🙂 kosa kosa gittim dabii birde kalabalik sokaklarr ve gittigimiz bir magazaya girdim orda bir gence sordum ben burda bir torbami unuttum haberiniz varmi diyee 🙂 sagolsun bulan kisi alip kasaya teslim etmis onlarda bana teslim etti 😀 ama baya bir stres yasadim sükürki mantoyu sag salimm eve getirdim 🙂

  14. cemre Says:

    neysee biriciklerim ben cikiyorum bir arkadasa davet etti oraya gidecez hazirlanayimm gelince bakarim yine simdilikk byee

  15. tuba_asi Says:

    yinemi kimse yok bende şans olsa zatennn 😦

  16. Ceeeeeeeeeeeeeeee (:

  17. iyi akşamlar wordpresss

  18. yarın herkes bi telaş içinde olcak diyerekten sizi bu yıl son kez şimdi görürüm diye şey etmiştim ama anlaşılan oki telaşınız çoktan başlamış.ee napalım seneye görüşürüz artık bizde 😕

  19. bir insan ömrünü neye vermeli?

  20. ‎’ Hoş sohbet ‘
    ‎* Bir bilgin gemiyle yolculuk ediyormuş. Yanından geçen bir gemiciye, sen grame…r bilir misin diye sormuş ?..Gemici omzunu silkmiş, ben garip bir gemiciyim, öyle şeylerden anlamam demiş !..Bilgin ona küçümseyici bir tavırla bakıp, öyleyse ömrünün üçte biri gitti demiş ve bir soru daha sormuş ..? Bilimden, fenden haberin var mı ?..Gemici dudak bükmüş, o dediklerin nedir, ne işe yarar..? diye konuşmuş..Bilgin ; Gitti öyleyse ömrünün yarısı diye alayla gülmüş..! Bir süre sonra gemi sallanmaya başlamış, gemiciler telaşla oraya buraya koşuyorlarmış !..Bilgin merakla ne olduğunu sormuş ?..Gemici, şiddetli bir fırtına çıktı, bu gidişle gemi batabilir dedikten sonra bilgine, yüzme bilir misin diye sormuş..? Bilgin hayır deyince başını sallamış ve şöyle demiş ; Öyleyse gitti ömrünün tamamı…

  21. neyse ben yatayım artık.seneye görüşürüz artıkın.ben yarında gelmeye çalışacam gerçi kimse olmıycak ama olsun.hepinize şimdiden iyi eğlenceler, mutlu yıllar,yeni yılınız kutlu olsun.

  22. duyguu 2 Says:

    merhabalar ıssız sitem. genç sana yetişememişim,göresim de gelmişti ama olsun kardeşim başka sefere artık. yorumlara göz attım şöyle bi yeni yılla ilgili yorumlar yapılmış sohbetler edilmiş. bende biraz bu konuya deyineyim ama önce;emel ablam çok geçmiş olsun bitanem. umarım önemli bişey değildir. numaranı birisini msnde yakalar yakalamaz alcam. hatice ablam aşure yapmışsın. Allah kabul etsin. emre abinin de sonuçları 11inde çıkıyomuş. Hiç sıkıntı yapma ablacım Allah ın izniyle hiç sorunsuz çıkar inş. öpüyorum seni de. yüce guruum,meral ablam,mügüm,fatmamiemel ablam vee tüm millet sizleri de öpüyorum.

  23. yatmadan önce bir bilmece sorayımda öyle çıkayım 😀 bakalım cevabı kim bulacak.tabi açıklamalı bi şekilde 😀 açıklamalı olmayan cevaplar kabul edilmez 😀

    bilmece:

    “Dün yarın olsaydı bugün cumartesi olurdu” diyen adam bunu hangi gün söylemiştir?

    iyi geceler,bye

  24. aa duygu slm hala ordamısın bilmiyom ama evet uzun zamandır denk gelemiyoz.artıkın seneye görüşürük inşallah 😀 hadi iyi geceler tatlı rüyalar.

  25. tuba_asi Says:

    abicim ordamısın

  26. duyguu 2 Says:

    Gelelim yeni yılaaa…. 2010 son yıllarda geçirdiğim en kötü seneydi. güzel geçiremedim bu yılı. her anlamıyla tam bir fiyaskoydu diyebilirm. mutlaka insan koskoca bir sene içinde hem üzülüyor,hem seviniyor,çok çeşitli şeyler yaşıyor. ama genel manada değerlendirecek olursak sevmedim ben 2010u. iyi gelmedi bana. her ne kadar geçen yıl astrologlar 2010 kovaların en şanslı yılı dese de 😀 o güzellik bizi vuramadı.. yılbaşlarını çok abartılı,hayatın dönüm noktası gibi kutlanmasını pek sevmem ama,yeni yılın getirdiği şansa yada şanssızlıklara inanırım. kampüste yeni yıl partisi var. sosyal bi öğrenci de olunca onun organizasyonuyla uğraşmaktan canım çıktı kaç gündür 😕 ama gidicenmi diye sorun? gitmicem. dedim ya abartılı kutlamaları sevmiyorum. ailemle olmak çok daha huzur ve mutluluk veriyo bana.
    her zaman bilindik ve klasik soru;yeni yıldan ne beklersin? yeni yıldan ne beklenebilirki? beklesek beklediğimiz şeyi yeni giren yıl mı vericek bize? saçma değil mi? ama adet olmuş bi kere… aslında dileklerimiz yeni giren yıl için değil,hayatımızı kapsayan dilekler ama her yeni yılda yineleriz. mesajlarımız da he bu yöndedir. dedim ya adet… ben tüm sevdiklerim için önce sağlık diliyorum. çünkü sağlığınız olmadan,paranız,şansınız,malınız,kariyeriniz,itibarınız neye yarar? yerine hiç bişey konulamayn,ve değeri hiçbişeyle ölçülemeyen tek şey sağlık. sağlığıımz yerinde olduktan sonra,geriye kalan herşey (eğer şansınız açıksa) zaten olur. ben yeni yılda size yani çok sevgili ikinci aileme bol bol sağlık diliyorum. sevdiklerinizle beraber huzur,neşe ve keşke demeyeceğiniz,düşündükleirnizi gerçekleştirebileceğiniz anlar,zamanlar diliyorum. yeni yılın sizlere uğur ve şans getirmesini dilerim. veeee bir dee bu güzel birlik ve beraberliğimizin,bu şahane dostluğumuzun (bu yıla özgü deil 🙂 ) hiçbir zaman bozulmamasını,her zaman kuvvetlenerek artmasını diliyorum.
    SİZLERİ ÇOOKKK SEVİYORUM. 😎

  27. duyguu 2 Says:

    genç ben burdaydım da çenem düştüğü için ancak gördüm ama gitmişsin. 😦 napcaz artık seneye görüşmekten başka çaremiz yok. 😀 burda olduğunu bilseydim gelmemiydim. yeni yılla ilgili iki yorum attırayım dedim bi baktım kenidimi kaybetmişim. zuhahahah 😛

  28. duyguu 2 Says:

    ve geriye doğru küçülüp çocukluktan yok olmayı da çok güzel söylemişsin diline sağlık kardeşim. gerçekten çok güzel olurdu.

  29. duyguu 2 Says:

    söylediğin bilmecenin cevabına pazartesi diyorum. çünkü pazartesi adam dün yarın olsaydı derse. pazar gününü yarın gelecek olarak sayar,bugünü de cumartesi yapar bilemem açıklayabildimmi ? 😀

  30. duyguu 2 Says:

    neyse çookkk konuştumç kimse gelmeyecek herhalde ben kaçar. yarın kısa da olsa uğramaya çalışıcam. hepinizi saygıyla kucaklıyorum…. canlarımmm sizi seviyorum….

  31. sevim Says:

    slm canlarim.nasilsiniz?
    yorumlara söyle bir göz attimda hatcemdemek emremizin sonuclari 11 ocakta belli olyuro.vet haklisin bekelemk en zoru.ama sen yüregindeki o güze hissini yitirme bacim.hem ispati kapi gibi karsinda duruyor.oglun emre :)inaniyorum sonucalr tertemiz cikacak bacim.asure yapiyormussun kokusu buralara kadar geldi :)kolay gelsin bacim.ha burayada dagit okey :)öptüm seni.

  32. sevim Says:

    meralim hehehehhe ay bak bu huyumuzda benziyormus birbirimize :Pbende cok unuturum torba falan :)hatta bir keresinde cüzdanimi unutmusum markette :)ertesi gün fark ettim yaaa heheeheh :)oda ekemk lazim olmasaydi belki ogünde farketmezdim :)allahtan müsteri ordaki calisana veriyorda ucuz kurtuluyor cüzdanim 🙂
    senide cok öptüm bacim iyi gezmeler.

  33. sevim Says:

    benim cirak yine sabah uynamis :)kesin horoz birakmiyor yatsin… :)canisi öptüm seni.yeni yil icinde yazdiklarin cok güzel.ama söylediklerini sende uygula emi :)senide cok öptüm.

  34. sevim Says:

    genc kardes haklisin yarin alksam biraz zor olacak gelmem.iyisndir umarim?bilmeceni okudumda :Pbu saatte kafayi yine baya yordum :)ben pazartesi diyorum ablasi.nasilmi?
    simdi dün yarin olsa bugün cumartesi olurdu,diyor.
    bugün cumartesi ise yarin pazar olur demi.
    adamda bu sözü pazartesi diyor.dün ´´pazar´´birgün sonrasi pazartesi.pazartesi günü adam diyorki,keske pazar yarin olsada bugün cumartesi olurdu :)oldumu ablasi?

  35. sevim Says:

    duygumla genc kardes görememisler birbirlerini.evet duygucum simdi mesela benim icin tersine dönebilir :)tekrar gencligime dönüs yapmak cok güzel olurdu herhalde 🙂

  36. sevim Says:

    duygucum bilmecede ayni cvvp vermisiz :)hmm simdi kopya cektigimi düsünebilir admin :Pne ypalim saglik olsun :)genc kardes bu güzel bilmecelerini biz burdayken sor ablasi :Pama yinede cok tsklr 🙂

Bir Cevap Yazın

