YENI YILINIZ KUTLU OLSUN……


250 Yanıt to “YENI YILINIZ KUTLU OLSUN……”

  1. cemre Says:

    ayyy sevimm bacim h.g öpüyom nasilsinnnn bacim ben mahsumum hic sucumm yokk affett 🙂 allahim benii sevimim haybetinden koruuu AMINNNNNNN 😛

  2. sevim Says:

    yorumlara baktimda heheheh yok genc kardes yatmiyordum :)alman kanalinda örümcek adama bakiyordum :)saat 1 geciyordu yattigimda 🙂
    kitap okuyacam diye ciktim cpnkü yorumlarima cvp yarim saatte bir veriliyordu.dedim barim tv bakyim :)o seslerde kesin ajan selmadan gelmistir heheheh 🙂

  3. sevim Says:

    slm bacim hayirdir :Prüyanda seni salladigimimi gördün yoksa :)nasilsin?ben hem yorum okuyorum hem yaziyom :)kesin birseyler var heheheheh 😛

  4. cemre Says:

    hmm örümcek adamda iyi hic degilsee vampirlerden iyidirr 😛

  5. cemre Says:

    ayy daha okumamisss ya astamda gitti hic degilse 1.89 boyunun arkasina saklanirdim 🙂 nerye saklansam simdiii 🙂

  6. sevim Says:

    hatcem canim sende demeek aksam gelmissin :)siir yarismasiyla ilgili düsüncelerine gelince belki inanmayacaksin ama dün aksam dedimki birdahaki siir yarismasina baslik koymadan yaptirayim :)yani herkes icinden geldigi gibi yazsin :)evet bazen bas harfe insan kelime bulamiyor bulsada bir diger misraya uydurmak zor oluyor:)o yüzden bu siir yarismasindan sonra büyük bir ihtimalle herkes özgürce yazsin siirlerini.fikrin icinde tsklr bacim.öptüm 🙂

  7. cemre Says:

    ulaaa ustammm uyuyann adami niye uyandirdinn bak simdii jetonu düscekk sevimimmm ne güzell hic farkinda degilmisss 😆

  8. sevim Says:

    meralllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll gel yumusak kollarimaa :Pgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ben daha nasil diyem?koskoca duyuruda demisim buraya kackez yazmisim genc kardesin dedigi gibi yalvarmdigim kalmisti.ben simdi seni kac siddetinde sallayam :)kardesin dedigi gibi 11 siddeti olurmu :Pyedim seni meral.heyttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt sallayacam burayi heyttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt :p

  9. cemre Says:

    niyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee iyii okuuuuuuuuuuuuuuuuuuu beni yoldannnnnnnn kim cikarmisssssssssss dabiiiiiiiiiiiii zatennnnnnnnnnnn heppppppp ezilen bne oluyommmmmmmmm 😛

  10. sevim Says:

    http://en.vidivodo.com/135099/japonyada-buyuk-deprem
    bakin orda korkan bayan meraldir heheheeh 🙂

  11. cemre Says:

    ablamaaaaaaaaaaaa bakiyomm torpil geciyonnnnnnn 🙂

  12. sevim Says:

    hatcemi kastediyon demi :Pzaten hatceminki en komigiydi :)duyuru yaptigim gün yazmisti yazacagini hahahahahahaha :)hatcem senide sallamak zorundayim :)tutun sende meraleee.heyttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt 🙂

  13. sevim Says:

    neyse sevgili sitem eger siirleriniz hazirsa simdiden alabilirim :)yani herhalde gece 12de vermeyeceksiniz demi :)sonucta o saatte siir sayfasini aciyom,bunun birde ön hazirligi var :Pdemi yani 😛

  14. sevim Says:

    meralcimmmm nirdesin :Psesin cikmiyor :)cokmu salladim acep heheheheeh 😛

  15. cemre Says:

    sevimmmmmm itiraf et ustam demsee sen farkinda olmuyacaktinnn 🙂

  16. cemre Says:

    burdayimm giii arada annem ile konusuyomm pehh senin sallaman kac yazarrr banaaa 😀

  17. sevim Says:

    niye giiiiii dedim ya yorumlari tek tek okuyom diye :)zaten kac yorum yapmissinizki ben görmeyeyim :)neyse bu sallantidanda ucuz kurtuldun.neyse bacim nasilsin teyzem nasil?

  18. sevim Says:

    sizin kina geceniz nasil gecti bacim.20 yil sonra görmedigin akrabalarini görmüssün.cok güzel bacim.bugünde dügünmü var?

  19. cemre Says:

    annemde iyi bacim su an dayimlarla konusuyorr 🙂 kina geceside iyi gectii evett akrablarimizi gördümm iyidi güzeldi ama cok kalabalikti 400 kisilik salondu tika basa doluydu daha ek yapildi masa olarakk iyi oldu yanii 🙂

  20. cemre Says:

    neysee bacimm ben cikiyorum firsat buldukca bakarim seninde islerin var sanirsamm hadi byee 🙂

  21. sevim Says:

    masallah desene kina gecesi dügün havasinda gecmis.bende gazetelere bakiyordum bacim.tmm meralim seni öptüm.bende ara ara bakarim artik.bye

  22. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım.hayırlı akşamlar.

  23. karşıyakalı Says:

    sevoşşşşş canom mesajlarına bir göz at.he he heeeee
    bende dedimki niye bu kadar sallandım 11 şiddetinde.
    birde merali arkama sakladım.çok fazla hasar görmesin diye .
    neyse geldi geçti .hehe heeee

  24. karşıyakalı Says:

    bu ışık saçan kalpler ne güzel olmuş.çok şık durmuş.
    şu pempeli kalp benim kalbim.güzel olmuş gençerim ellerine sağlık.
    canım kardeşim nelerde yapıyor.yalnız birşey var görüntü çok hoş gözlerimizi uzun süre bakarsak yormaz değilmi paşam.sürekli hareket halindeya ondan şeyettim.öyle aklıma geldi.

  25. karşıyakalı Says:

    evet sevoşum şiirler bundan sonra belirli kalıplar içinde olmasın.
    serbest olursa daha iyi olur bence.çünkü takılıp kalıyoruz.

  26. selamın aleyküm abla nasılsın?

  27. abla ordasınmı?

  28. abla eyer ordaysan çerezle içeceklerimi şimdi alabilirim 😀 😀

  29. gözde_nur Says:

    huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ben geldimmmmmmm 😀

  30. gözde_nur Says:

    2 haftadır izin yapmadım işi oturttuk açılış vs bittim resmen 😀 ama şükür toparladık artık rahatladık rutin düzene başladık salı günü izinliyim bu işimde hafta içi izinliyim paşam ablam iyi akşamlar nasılsınızzz çok özledimmmm

  31. gözde_nur Says:

    herkesi aramak istedim yeni yıl için ama arayamadım hiç kimseyi pc başına bile oturamadım 😀 hatta cumartesi sabah 8 de işteydim 😀 herkesin yeni yılını kutluyorum ve siz canım ailemle uzun uzun yıllar geçirmeyi diliyorum rabbimden hepinizi çok seviyorum mutlu yıllar canım ailem

  32. gözde_nur Says:

    paşam ben hazırladım çerezini içicek ne alırsın bilemedim sorayım dedim söyle hemen onuda hazırlayayım bir tıkla 😀 😀

  33. gözde_nur Says:

    ama olmazki nereye kayboldunuzzzzz ya beklerim bende biri gelene kadar aha oturdum gitmiyorum ,yazmayı öyle özledimki kendi kendime konuşurum bende hihihihi 😉

  34. gözde_nur Says:

    hem buraya yazıyorum hemde ruhumu doyuruyorum nasılmı tabiki efsane aşkın videolarını izliyorum günler oldu bakamadım ohhhhhhhhhhh sefam olsun keyiften dört köşeyim şuan lilililililililililillliiiiii 😀

  35. gözde_nur Says:

    ne demişler biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar 😀 sizde besleyin ruhunuzu cicişlerim mahrum kalmayım

    anammmmmmmm ben bunlara ölüremmmmmmmm aheyyyyyy aheyyyyyyyyyyyyyy 😀 😀

  36. gözde_nur Says:

    ahanda kalpler değişti çokkkkkkkkkkkkk güzellllllllll paşam sen yapıyorsun sanırım beğendimmmmmmmm ,ellerine sağlık sevgili sitemmmm bekle geliyorum 5 dakikaya

  37. gözde_nur Says:

    geldim hala kimse yok olsun sitemin karanlıklarıyla konuşurum bende 😀 hatta halay çekesim var 😀 eeeee ne duruyoruz ozaman vurrrrr baba davulaaaaaaaaaa teyyyyyyyyyyyyyy teyyyyyyyyyyyyyyy

    http://www.izlesene.com/video/ne-rap-ne-hip-hop-al-sana-davul-zurna-show/1006750

  38. gözde_nur Says:

    evettttttttttttttt başlıyoruzzzzzzzzzzzzzzzzver coşkuyuuuuuuuuuuuuuuu teyyyyyyyyyyyyyyyyyyy teyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy lilililililililillililililililililililililililillilililillilililililililil

  39. slm abla hoşgeldin.teşekkür ederim ikramların için.nasılsın?

  40. gözde_nur Says:

    ortalık boşşşşşşşşşşşşşş ayağıma basan da yok 😀 😀 😀

    hele loy loy loyyyyyyyyyyy çıkalım dağlara lo bana yoldaş olmasan lo gelemem dağlara loooooooooooooooooo haydeeeeeeeeeeee koppppppppp koppppppppppppppppppp

  41. gözde_nur Says:

    hb paşammmmmmmm nassan eyimisen hoşmisen geç kurul baş köşeye ne içersin 😀

  42. gözde_nur Says:

    evettttttttttttttttt sırada benim hemşolarım varrrrrrrrr hızlanıyoruzzzzzzzzzzzz tutmayın beni freni boşa aldımmmmmmmm hehehehehehe

  43. gözde_nur Says:

    gençer nere kayboldun ben beklerim buradayım daha doğrusu halaydayım 😀

  44. gözde_nur Says:

    sevimim gelsede inletsek siteyi puahahahahaha 😀

  45. gözde_nur Says:

    gelinnnnnnnn halay çekelimmm hep elele verelim
    halayımız bitmesin eylenelim dönelim
    çalsın davul zurnalar oynasın bütün dostlar
    halayımız bitmesin gönlümüzde halay varrrr

    teyyyyyyyyyyyyyyyy teyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy teyyyyyyyyyyyyyy

  46. gözde_nur Says:

    diğer bir toprağım halay üstadı mustafa özarslanda sıraaaaaaaaa koppppppppp evladımmmmmmmmmmmmm

  47. burdan devam edelim;

    https://asidizisi.wordpress.com/2011/01/02/asidemir-yagmur-agliyor/#comment-210665

    bu yorumu yazcam diye feleyim şaştı 😕

  48. gözde_nur Says:

    malatya iki yoldur biri sağ biri soldur
    şu gelen güzellerin hepisi aynı soydur
    oyyyyy canım canım neler istiyorum canım
    sen kahvecim olursan ben elimde fincanım

    heleleleelelelelele helelelelelelelelelee

  49. https://asidizisi.wordpress.com/2011/01/02/asidemir-yagmur-agliyor/#comment-210665
    ……………………………………………………….

Bir Cevap Yazın

