Asi&Demir – Yağmur ağlıyor

221 Yanıt to “Asi&Demir – Yağmur ağlıyor”

  1. cemre Says:

    Ey insan Kafdağı kadar yüksekte olsan da kefene sığacak kadar küçüksün. Unutma her şeyin bir hesabı var; üzdüğün kadar üzülürsün

    —————————————————-

    tmm indimm indimm 😀

  2. duyguu 2 Says:

    yok sen inme hakkındır 🙂

  3. cemre Says:

    ha bu aradaa duygumm merak ettim ben senin yazdigin siiri nasilsa veremedin sevim bacimaa ee o siir sana daha lazim olmazz yanii yarsimaya katilma acisindan diyorumm burda paylassan bizimlee nasil olurr kuzuuu 😀

  4. cemre Says:

    Kadınla şeytanın işbirliği onbin yıl önce adem’in elma yemesiyle başladı, Günümüz erkeklerinin ayva yemesiyle devam ediyor”.
    ————————-
    hahahaha cok güldümm bunaaa 😀

  5. duyguu 2 Says:

    olmaaaazzzzzzz artıkın diğer yarışmayı bekeleyeceinizz ona da var ya yarım saat uğraştım güzel olsun diye çöpe gitti 🙂

  6. cemre Says:

    iyide bir dahaki yarismada o olmazkii neysee bekliyelimm beklimyenin siiri olmazmiss 😛

  7. duyguu 2 Says:

    zuahahahaha ayy evet çok komikmiş 😛 😀

  8. cemre Says:

    duygumm annem sekerleme yapti az kalktii ben bir anneme bakayimm firsat bulursam yine bakarim birde tansiyonunu ölceyim tansiyonu hep yüksek 😕 sonra görüsürükk kuzumm öptüm simdilik byeee

  9. duyguu 2 Says:

    olmaz tabii de şimdi tarzımdan anlaşılmasın hemiii ama hangi şiiri beğendiğimiz söyleyebilcekmiyiz sevimu gelse de bi aydınlatsa bizi

  10. duyguu 2 Says:

    tamam hayatım sen işine bak öpüyorum seni ve teyzemin elleriniii 🙂

  11. duyguu 2 Says:

    ee gelen giden yok bende çıkayım bariii sevim ablam ezelite bitince gelir sevimu çok öpüyorum seni. herkese iyi geceler yarınınız güzel olsun bideneleriiimm 🙂

  12. ada Says:

    var var var benn varım dur

  13. yok böle bişey yaa 😦 bi sorunu çözersin ötekisi çıkar.bıktım ama artık ya yeter ya yeter 😦 bi kaç dakka net keyfimiz vardı onuda haram ediyolar 😦 işkenceye çeviriyolar.yakında pc kökten bozulmazsa oda iyi.

  14. karşıyakalı Says:

    relax gençerim.hayırdır ne oldu.

  15. karşıyakalı Says:

    ben geldim.birden daldım.
    selamlar .hayırlı geceler.fatoşum gençerim.

  16. karşıyakalı Says:

    meralim ve duygum size yetişemedim.sevoşum belki gelir.

  17. karşıyakalı Says:

    paşam neye kime kızdın yoksa netemi yoksa elektriğemi yoksa pcyemi yoksa siteyemi yoksa bizemi.

  18. karşıyakalı Says:

    ben biraz dolanayım.sizler bakana kadar.

  19. sevim Says:

    baya bir gec geldim :)ne yapayim ezele dalinca esimle ozan alinca banada sira yeni geldi 🙂

  20. sevim Says:

    elbeteki begendiginiz siiri söyleyebilirsiniz.duygucumsesli sesli söyle hemde 🙂
    cirak sende ben varim demissin bir daha görüntü vermemissin.hayirdir insallah hayirdir indallah 🙂
    genc kardes yine küplere binmis.bende olsamöyle olurdum kesin elektrik yamukjluk yapiyor 😦
    hatceem fazla dolanma ben burdayim :)gelde 10 kelimenin belini kiralim 🙂

Bir Cevap Yazın

