ASI&DEMIR_56.bölüm

174 Yanıt to “ASI&DEMIR_56.bölüm”

  1. emel Says:

    meral senin ne yapcanı ben tahmin ediyom sankiiiiiiiiiiii 🙂
    ok geliyorum msneyeeeeee 🙂

  2. duyguu 2 Says:

    inşallah ablacım içini ferah tut inş. çok güzel çıkar sonuçlar

  3. cemre Says:

    ee duygumm sen nasilsinn iyisinnn? ustamm gitti sanirsaamm

  4. duyguu 2 Says:

    iyiyiym abla sen nasılsın bildiğin gibi iştee ders ders ders 😕

  5. emel Says:

    eeeee duygum sen anlat balım hayat nasıl gidiyooooooooooo
    meral gı ask ve cezada şavaş öldü sandım tmm sana baş saglıgı vercektimki yaşıyomuş 🙂

  6. duyguu 2 Says:

    iyyim emel ablam seni sormalı bende arayacam seni en kısa zamanda ama ahh bi de telini veren olsaa……

  7. cemre Says:

    hee gii komsuda izledimm ayy cokk kötüüü oldumm agitlar yakilirkennn bogazimm SIKILDI NEFES ALAMDIMM aglamamk icin tuttum kendimi 😕

  8. emel Says:

    ay saol cnm benimmmmmm ben vereyim balım senin msnen varmıydı bende yaaaa

  9. duyguu 2 Says:

    ben asinin tekrarını izlerken savaşa bakamıyorum çok garip geliyoo

  10. cemre Says:

    evett duygumm haklisinn ben bazenn diyorumm bu kadinin demirin yaninda ne isi varr resmen uyuzz oluyomm 🙂

  11. emel Says:

    ay dewdim şavaş çıkıyo galiba dizidennnnnnn üzüldüm bide baktımki hortladı canlandı 🙂

  12. duyguu 2 Says:

    var abla sende yollasan bi zahmet bana anlık ileti at

  13. emel Says:

    ok balımmmmmmmmmmmm atayım sende bana versen bende ararım balım sen ögrencisin :(kıyamam sanaaaaaa

  14. duyguu 2 Says:

    abla lafı mı olur aşkolsun

  15. cemre Says:

    ee nasil verceksinizz nolariniziiii 🙂 burdami

  16. tekrar iyi akşamlar

  17. cemre Says:

    sanda ustammm 🙂

  18. duyguu 2 Says:

    hg takrar genç

  19. emel Says:

    h.g gençer nasılsın ablammmmmm

  20. sağolun.iyiyim emel abla sağol.sen nasılsın.daha iyisindir inşallah.

  21. emel Says:

    saol genç çok şükür iyim migdemde agrı var ama buna şükür yemek yerken agrım oluyo nedense galiba yara yemek borumda migdende hazım etiyo işte yaşlaktık ablam yaşlandık 🙂

  22. duyguu 2 Says:

    ayy ne yaşlılığı emel ablam yaa daha durr bakalım

Bir Cevap Yazın

