GURBET SIIR YARISMASI SONUCLARI

DEĞMEZMİŞ SANA

G it uzaklara git, bırak beni yalnız başıma
U nut bütün yaşananları, o günlerin hatrına
R üyadan uyandım artık, kanmam yalanlarına.
B itti diyorum sana bitti, inat etme boşuna
E lem çektirdiğin yeter, artık huzur lazım bana
T ek suçum seni sevmekti, ama değmezmiş sana

YAZAN=GENCER

190 Yanıt to “GURBET SIIR YARISMASI SONUCLARI”

  1. cemre Says:

    evett zilfett bacimm 🙂 zilfett bizim oraninn güzel bir yemegidir gerci yemekmi desek börekmi 🙂 ekmek hamuru yogrulur ve bir tepsiyee oldugu gibi bastirilir ve firina atilirr pisince firindan cikartilip ve tepsiden hic cikartilamz ve üstü sert olur yani kabugu ekmegin ve bicak ile orta yerinden en üsteki kabugu kesilip alinir ve ici tabii pismis hamurdurr yani ekmek sonra bir kasik yada catal yardimi ile o icini oyarsin oyarsinn ufak ufak ufaltip yüksek bir görünüm olurr sonra sarmisakli yogurt ve tereyagi eritilip önce yogurdu üzerine gezdirilir sonrada tereyagi sonra kasik ile tepsinin icinde afiyetle yenilir 🙂 dogruu dimii giii sevimm

  2. sevim Says:

    offf bacim öyle bir anlattinki canim cekti :)kesin hafta sonu yaparim.evet bacim dogru anlattin.kapak gibi kesilen üst kismida kücük kücük dogranip ufaladigimiz icin icerisine katilir.of noffff yemede yaninda yat 🙂

  3. duyguu 2 Says:

    oooo süpermişşş vallahi 🙂

  4. cemre Says:

    haa evett bak onu unuttum evett o sert tarafinida dogruyup icine katiyorsun biz birde bunun kavurmali ve cevislisinide yaparizz oda cokk güzell oluyorr 🙂

  5. duyguu 2 Says:

    ohhhh elinize sağlıkk çok güzel bi tadı olduğunu tahmin edebiliyorum

  6. sevim Says:

    cok güzel demi taslaklar yazmiyor hicbiryerde :)normalde sag üstte yazardi hep simdi yok 🙂

  7. cemre Says:

    fatomm toplu görüsmee yapman icin hattindaa nasil denilirr yani hattindan gelen birseyy yani ev telindee. ben gecen sene ustam askerdeyken baska bir sirkete yazildim ve böyle birseyde eklemistimm ama iste diger sirket ile sözlesme bitmediginden bu sirkete gecmemiz anca oldu. iste gecenlerde benim bir netim gitmisti o an olduu yanii sözde ustam ile sizleride topluyacaktim ama olmadi nasip simdiymis ama onun yapilmasi icin hattinda olmasi lazimm

  8. sevim Says:

    evet bizde yapiyoruz bacim.hem cevizli hem kavurmali.ama ben daha cok bu tarif ettigin sekli seviyom :)duygum cok enfes tadi var ablasi.ay neyse bu konuyu kapatalim :)aksam aksam bazi yerlerimi alarma gecirmeyelim demi yani 🙂

  9. cemre Says:

    yaziyorda dedimya kurcalaman lazimm gizlide ararsan bulursun bacim 🙂 evett duygumm tadida cok güzel oluyorr

  10. duyguu 2 Says:

    inş. bir yaz da tüm ahali olarak antakyada buluşabilirizzz

  11. cemre Says:

    evett kapatalim valla benimde bazi yerlerde alarmlar ötmeyee basliyor 🙂

  12. cemre Says:

    ins duygum ins aslinda hafta sonu 2 gün bir kacsak bulussak ne güzel olur dimii ben varimm 🙂

  13. sevim Says:

    anket kaldirilmistir :Pmeralim bizde telekomdayiz.demek söylemek lazim telekoma.bu üclü görüsme yapmak istersek.

  14. duyguu 2 Says:

    benim öttü bileee 😀

  15. sevim Says:

    ah insallah duygum.meralim bende varim :)hafta sonu git gel 🙂

  16. duyguu 2 Says:

    bende varımm ama çoğunun yok olacağına emin olabilirsin 😦

  17. cemre Says:

    bilmemkii sevimm belki olur bir denee sana dedigim gibi aynisini yapp belkide seninde olur ama sanirim tl aktiflesmesi lazim olmasi icinn

  18. hopsss iyi akşamlar

  19. sevim Says:

    hehehe öttümü seninkisi duygum :)o zaman alrmi susturmaya git 🙂

  20. cemre Says:

    evett bacimm basardin kalkmis anket 🙂 evett keskee herkess gelebilsee ne güzell olurduu 😕

  21. duyguu 2 Says:

    iyi akşamlar gençç hg nasıl geçti günün annenle aynı yerde çalışmak nasıl bişey?

  22. cemre Says:

    vayy ustamm h.g. sanada iyi aksamlarr nasilsinn iyisinn gutsunn günün nasildii? sen ne yemek yedin:? annenin ilk günü nasildii :?hava nasil oralardaa 🙂

  23. sevim Says:

    vayyyyyyy siir yarismasinin birincisi h.g.nasilsin ablasi.günün nasildi?

  24. duyguu 2 Says:

    gidemem canım sizi bırakıp ötüp ötüp geçer 🙂

  25. sevim Says:

    meralim hahahahahahah masallah bana iyice benzemeye basladin :)dur hele ustan bir soluklansin :Parka arkaya siraladin sorulari hehehehe 🙂
    neyse evet genc kardes cvp alalim 😛

  26. duyguu 2 Says:

    işteeee kadın milleti değil mi? gelir gelmez soru yağmuruna tutulursun böyle genç 😀

  27. sevim Says:

    hahahahaah iyi o zaman ötsün :)bana uyar 🙂

  28. cemre Says:

    hehehe ee soru yagmurunu duygumm aynisinii sana yaptimm dedim bari ayrimiclik olmasinn dimiii 😛 ama ustam sanirimm sayfaya giremiyorr ben bir sayfami acsam gerci simdi ustam burdaykende sayfa acsammi ee nasil olcekk 🙂

  29. ada Says:

    hastasıyım bu şarkının duygu hıca sana gelsin 😛

  30. duyguu 2 Says:

    niye özellikle bana gelsin fatoş hanım hemde eminem ıyyykkk sen şimdi beni ve yalan söylemeyi mi seviyorsun zuhahahaha 😀

  31. sevim Says:

    cirak sen dersmi calisiyon yoksa dailymotionlarda turluyonmu 😛

  32. duyguu 2 Says:

    o nasıl ders çalışıyo inan bende bilmiyom abla

  33. ada Says:

    müzikli seansssss 😀 eminemi bende sevmem ama rihanna on numara hatun 😀 ayruca ders çalışmıyorum ödev arıyorum dikkatinizi çekerim 😀

  34. cemre Says:

    demek dailymotion dersii 😛

  35. ada Says:

    özellikle sana çünkü acayip paylaşasım geldi ve sen anlarsın diye 😛

  36. duyguu 2 Says:

    thanks caniko 🙂

  37. sevim Says:

    ha sen ödev aariyon anladimmmm :)ödevin yabanci müzik üzerinemi 😛 😛 :Pyerim seni bakkkkkk 😛

Bir Cevap Yazın

