ASI&DEMIR_Despre Tine Cant

199 Yanıt to “ASI&DEMIR_Despre Tine Cant”

  1. sevim Says:

    bu arada meral bacim sen neredesin?getirdigin hikaye ve yazilar cok güzelmis bacim.ates ve suyun aski ne kadar güzel ve bir o kadar acikli 😦

  2. sevim Says:

    midede yara cok kötü.insani öldürüp bitiriyor.ben cekmedim ama masallah etrafimda mide problemi olan cok var :)malesef sevdigi herseyden uzak kalacak bacim ama iyi olmasi icin bu sart.
    barim seninde hatrini sorayim :)o degilde aniden cikarsin bende hatrini sormadigim icin vicdan yaparim :)o bakimdan 🙂

  3. günes Says:

    bütün tatil ablamla beraberdik bacikomm sonra eve geldimm yasenin odasini alt üst attikbeni beklemisler 😀 ben yokken tv almis babasi ama yase bir senedir parasini topluyor tv alcak diye ve babaanne ve teyze de üstüne ekleyince gidip almislarr yani bir tv yüzünden bütün oda yerinden koptuu

  4. sevim Says:

    güle güle kullanin bacim.demek yasede para biriktirmisti televizyon icin :)lya tamam bacim biliyom haberim var ablana gittiginden hatta ablanda sendeydi yilbasinda.ama bacim sen eve geleli nerdeyse 1 hafta olacak.inanmassan sor merale dedimmerak ediyom niye gelmiyor bacim diye?ama dedim aramayacam inat ettim:)ee ne yaparsin bacim bu inadida asidenmi yada demirdenmi kaptim bilemiyom heheheheh :)ama özledim seni.gel bir sarilambacim sana.oh birde öpem sapur supur 😛

  5. günes Says:

    demek ceza olarak beni aramadinnnnn ask olsunnn bacikom oysa ben seni hep bekledim ha bugün ha yarin arayacaksin diyee 😆 neyse arada cezada cekmek lazim deyilmiii bende seni hep arayacaktim ama bekledim biraz uzun zamanim olsun rahat konusalim diyeeee ama uzun zamanim oluncada unutuyordum öyle derken burdayim isteeeeeee 😀 sen beni anladin dimi bacikommm eminim sende o uzun zamani bekledin heppp sen kiyamassin bana ceza vermeye hem bunu melos hanim yapiyor dimiii sana yakismiyorrrr 😀

  6. sevim Says:

    meral nereye gitti?ciktimi aylam?simdi sen ve ben mi variz?sende cikacaksin belli 😛

  7. sevim Says:

    anladim bacim anladim :)neyse zaten yelkenleri suya indirdim :)neyse artik seni arayabilirim :)müsait bir zamanimizda hemde uzun uzun konusmak icin 🙂

  8. günes Says:

    heee giiii saril bakayimmmmm bide sapur supur öp bakayimmmmm bende cok özlemisimmmm tane tane öpmeyiiii 😀 bide salla ortali giiii 😀 bu arada melos msn de konustuk sonra yusuf uyumuyor diye yanina yatacakti bende dedim iyi sen yat bende cikayim sonra buraya cüzz derken seni gördüm ve takildimm kaldimmm melosada cikiyom dedimmm 😀

  9. günes Says:

    evet uzun uzunnnnnnnn 😀

  10. sevim Says:

    oh oh öp bacim :)ne güzelde tane tane öpüyon giiiii heheheh :)demek msn deydiniz :)o zaman meralim gelmez artik.sende cüss demissin ona.

  11. günes Says:

    sevosum nasilsin bacimmm nasil gecti tatilin ozan ve esin iyidir insallah

  12. sevim Says:

    aylam günesim sabah calisiyorsan tutmayayim seni.uykusuz kalma benim yüzümden.

  13. günes Says:

    evet giii yazik bacim benide uyuyor biliyor gelmez herhalde hatta kendide uyuya kalmistirrrr belki yusufu uyutayim derkenn 😀
    iyiki siteye göz atmisimm cikmadann 😀

  14. sevim Says:

    bacim tatil de evdeydik.herzamanki gibi gecti.yani gezdiysekte d.dorf icinde gezdik bacim.ozan iyi.bu hafta okullar acildi.dersleride iyi bacim.esimde iyi.yani bende yaramaz bir durum yok.sen nasilsin?ablanal günlerin nasil gecti bacim?

  15. günes Says:

    calisiyorum ama daha uykum gelmedii biraz hasret giderelimmm giiii

  16. sevim Says:

    ha tamam bacim uykun gelemdiyse hasretlik giderelim tabiki :)anlat o zaman gezen sensin dolasan sendin 🙂

  17. günes Says:

    ablamla cok güzel zaman gecirdikk 😀 yazik ablama kalsa beni hic yollamayacak eve ama ben cadilarimi özlüyorum iki gün sonra ama ablamada üzülüyorum yanniz birakmak istemiyorumm derken zaman gecti isteeee kayak kaydik onun evin önünde kayiyorlarr ablam herzaman kayiyor zaten bende bu sene ilk defa denedim bastan kursa girdim 😀 bir yerimi kirmayayim diyeeee cok güzeldi bastan korkaklar gibi hic cesaretim yoktuu sonra sonra alistimmm hocam süperdiii 😀 😀

  18. sevim Says:

    ee aylam uykum yok dedin ama :)yorumunda yok heheheheh :)bekliyom yorumunu 🙂

  19. günes Says:

    bu arada araba tekerleyi deyistirmis bacin karsinda duruyorrrrrr 😀 😀 20 senedir söförüm ama hic basima gelmedi 2011 senenin ikinci günü kismetmisss 😀

  20. sevim Says:

    hadi demek kaydin bacim.hani televizyonlarda görrüyüz kayak yerleri var.sende öyle bir yerdemi kaydin bacim?cünkü bende kaydim ama parkin tepesinden asagiya ddogru hehehehehe 🙂

  21. günes Says:

    hadiii yaaaaa bir yerini acitmadin insallahh 😀

  22. sevim Says:

    evet insan tabiki kardesinide birakamiyor ama bunuda sükür demi.
    demek hocanda cok iyiydi 🙂 :Pekstra ayrintili anlatirsin bana kayak macerani heheheh :)veeee sen tek basinami degistirdin tekerlekleri.masallah bacima.ben daha hic denemedim gii :)bravo bacima.

  23. günes Says:

    evet bacim ayni tv deki gibi ama tecrübene göre daglar var yani anliycan ben ufak bir dagda kaydimmm 😀 seneye yükseyine cikarimmm korkmassam tabii belki senin parktan kaydinla ayni olabilirrr 😀

  24. sevim Says:

    muhahahahah yok bacim ne acirmasi :Pben oturarak kaydim :Phatta uzanarak kaydim heheheheh :)ama sen kesin ayakta kaydin demi :)özel ders aldigina göre 🙂

  25. günes Says:

    hehehehe yok tekerlek deyistirirkende bir hocam vardiiii 😀
    simdi biz ablamala senenin ikinci günü ablama dogru yola ciktik 45 dakka sonra otobanda bir ses oldu sallandik filan herhalde sen o siralar salliyordun buralariii bu ayla nerde diye 😆

  26. sevim Says:

    bacim sen dag diyon :Pbenimkisi kücük bir tepeydi :)ama cok kücük tepe :)ama insan kayinca cok rahatkiyor insan bacim :)ne bileyim sanki icindeki negatif enerji yok oluyor.

  27. sevim Says:

    hehehehheeh evet ben sallamistim :)saka bir yana bacim deme bana tekerlelk patladi diye.

  28. emel Says:

    herkese ii akaşmlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bacıkolarım öpüyorum siziiiiiiiiiiiiiii nasılsınız bakalımmmmmmmmmm

  29. emel Says:

    ne yapıyonuz bakalım burda bensiz heeeeeeeeeeeee 🙂

  30. emel Says:

    oooooooooooo aylam kader arkadaşım nasılsın balımmmmmm seni burda görmek ne güzelll bacımm

  31. emel Says:

    aloooo beni gören duyan yokmuuuuuuuuuuu acaba perizden küçüldümde görünmnüyommu 🙂

  32. sevim Says:

    emelim balam h.g.nasilsin bacim?cok gecmis olsun bacim.okudum yormunu ve yorumum yukarda :)dikkat et bacim dr ne diyorsa harfi harfiyen yap olurmu.hafife alma.insallah cok cabuk atlatirsin bacim.tekrar gecmis olsun.

  33. günes Says:

    hemen yana cektim arabayi ve baksak ki tekerlek patlamis ve en yakin benzinciye yavas yavas gittik ve pazar oldu icin werkstatt kapaliydi ama istasyonda calisan adam dedi ben yardim ederim bende tesekür ederim dedimmm ve adam gitti arabayi kaldirmak icin bir alat getirdi baslamak istedii 😀 ama ben dedim ablam valla bu firsat birdaha kimbilir nezaman elima gecer ben yapacam bu isi 😀 adama dedim lütfen yannis anlamayin ama ben yapmak istiyorum tabiki sizin yardiminizla dedim siz bana anlatin ve bende aynisini yapayim adam güldü dedi böyleside hic karsima cikmadi bayanlar genelde elini sürmez ama tabiki siz yapin dedi ve hersey iyidi yaptim ama en son vidalari adam ille ben sikayim dedi saglam olsun dedi 😀 yani böyle gecti ve parada istemediii ama ben kahve ikram ettim 😀 yardimlari icinnnn

  34. günes Says:

    uyyy kader arkadasimm canimmm h.g evet ben geldimmmmm senide tane tane öpüyorummmm nasilsin daha iyisin insallah cok gecmis olsunnn bacikommmmm

  35. emel Says:

    h.b. bacım baktım yorumlara bacım saolun geçmiş olsun dilekleriniz için teşekürlerrrrrr evet bacım dr deiklerine uycam tmm karar verdimbugün başlıyodum ki çocuklar duymasında haluk gece yarısı melteme makarna yaptırdı benim kızda illa anne sende yap dedi bende birazcık yedim :)ama yarın kesin başlıyorum

  36. sevim Says:

    aylam sizde cok gecmis olsun bacim.ucuz atlatmisiniz kazayi bacim.heheheeh evet bacim yapmak lazim.herzaman yanimizda bir erkek olamaz demi :Pben hic deistirmedim bacim cünkü biurda esim hemen tamirciye götürüp degistirior :)aslinda ögrenmek amacli yapmamiz lazim.kahvede ismarlamissin :)ince düsünceli bacvim benim 🙂

  37. emel Says:

    bende sizi öpüyorum bacılarımmmmmm

  38. sevim Says:

    emel Diyor ki:

    12/01/2011 23:53
    h.b. bacım baktım yorumlara bacım saolun geçmiş olsun dilekleriniz için teşekürlerrrrrr evet bacım dr deiklerine uycam tmm karar verdimbugün başlıyodum ki çocuklar duymasında haluk gece yarısı melteme makarna yaptırdı benim kızda illa anne sende yap dedi bende birazcık yedim ama yarın kesin başlıyorum

    yemin ediyom emelim bizde cocuklar duymasina bakarken haluk o makarnayi yerken ben oglum ve esim yutkunduk :)dedim yarrin menümüzde makarna var :Pama inan olsaydi herhalde bende yerdim heheheh 🙂
    bacim makarna yiyebilirsin ama salcasiz aci biber olmayacak icinde :)aslinda gii bu sayde kiloda verirsin 🙂

  39. emel Says:

    çok geçmiş olsun bacım sanada allh bi daha göstermesinnnn

  40. sevim Says:

    emelim hani dün birsey daha konusmustuk.onu ne yaptin sen?

  41. emel Says:

    ay bu haluk varaya kimbilir kaç kişi bizim gibi bu saate makarna yaptı evet bacım makarna boş yesem ii ben ona keçapla mayonuz sıkıp yşiyom ama azcık sıktım koklattım :)bu sefer

  42. günes Says:

    sagol bacikommm
    ama biz ablamla yinede eve dönmemiz sart oldu cünkü deyisen tekerlek yazlik tekerleyidi ve öyle yola devam edemezdim ve is arabasi oldugu icin babamiz tamiraneye götürmesi gerekiyordu ondan eve geri geldik ve ben arabayi babamiza taslim edip zaman kaybetmeden benim arabama esyalari koyup tekrar yola ciktikk ve tin tin benim kücük arabayla sakin sakin geldik aradan 6 saat gecmiss eve geldimizdee 😀

  43. emel Says:

    hehehehehehe sevim tmm aynı şeyi ben düşünmdüm onada gittim yarın belli olcak oooooo 🙂

  44. emel Says:

    aylamm kızlar iyilermi bacım bi yaramazlık yok demi çalışıyomusun yorumları okumadım ama sen kısaca geçiver bana 🙂

  45. günes Says:

    sagol emelimmm sükür iyi atlattik 😀
    hani o birsey daha konustunuzz bende merak ettim diyer tarafa gecerseniz benide alin giiiiiii

  46. sevim Says:

    siz geri döndünüz bide :)barim cok uzaklasmismiydin bacim evden?
    emelim ketcauplu bende seviuyom :)ama mayonez kullanmiyom o tam bir kalori bombasi :)gerci sevmiyorumda heheheh :Pafiyet olsun bacim.9ama su haluk ne zaman yemek yese tokta olsam canim yemek yemek istiyor 😛

  47. sevim Says:

    hadi öbür tarafa gecin :)cevrim ici olun.ben vuraya cüsss diyem :)sitem öpüldünüz :)byee

Bir Cevap Yazın

