Asi&Demir – Dön

182 Yanıt to “Asi&Demir – Dön”

  1. cemre Says:

    sinavlarinnn nasil gidiyorrr mügümm tatilede az kaldiii 🙂

  2. cemre Says:

    hmmm tmm mügümm bir dahakinee cikolata koyarimm 🙂 evett dogruya sizin oralarin findigi meshurr o konulurr dimii 😀

  3. şeker Says:

    ablamm sınavlarımm bitti sonuçlarıııııı bekliyommmmm düşük birr nnotum olursaa birr dahaa sınavaa girecemmmmm sonuçlarıı bekliyomm heycanlaa kaldım pc başındaa 🙂

  4. cemre Says:

    öylemiiii hadi sevindimmm senin adinaa biraz dinlenirsin ins sonuclarida iyi cikarr ama eminim senin güzel not alcagindann 🙂 hayirlisiiii

  5. şeker Says:

    hukuk sınavımmpek iyii geçmemiştii diğerlerr iydee bakalımmm hayırlısıı
    eee ablamm sendenn naberrrrrrrr annenii bırakıpp gelmişinn

  6. cemre Says:

    hmmmm anladimm kuzumm olsun yinede ins iyi not alirsin 🙂 evet annemi biraktim ama sükür pazar geliyor teyzemler getircekk gerci sonra 10 gün sonra gidecek bu sefer hepten 😕 ne yapalim saglik olsunn

  7. şeker Says:

    napıcaksınn abla ne dmeişler evlii evine köylü köyünee kalan 10 gününde çokk iyi geçirirsinizzz

  8. cemre Says:

    müjganimm benim biraz carsida isim var cikmaliyimm sonra görüsürüz okeymii canomm haa bu arada senin cebini msn mesaj birakirmisin ben bir ara almistim sanki birinden ama anlamadim demek kaydetmemisim yok simdiden tesekürlerr kuzumm senii cok öptümm kib bye.

  9. karşıyakalı Says:

    canlarımmmmmmmm burdamısınızzzzzzzzz,
    öpüyorum sizleriiiii.

  10. şeker Says:

    tamamm ablammmm kolayy gelsinnn sananaa çokk öptümmm byyyyyyyyyyyy

  11. karşıyakalı Says:

    meralimmmmm gittinmi
    güle güle canım.iyi alışverişler gül kokulum.
    getirdiğin yazılar çok güzel.teşekkür ederim canım.

  12. şeker Says:

    ustammm hoşgeldinn benn burdayımmmmmmm 🙂

  13. karşıyakalı Says:

    müjganımsen nasılsın.çantanı aldın demek.
    keşke gerçekten birşeyler koyabilseydik ne güzel olurdu

  14. karşıyakalı Says:

    canımmmm ustan yesin seni.
    özledim .nasılsın.

  15. karşıyakalı Says:

    güzel gözlüm şekerim trabzonda havalar nasıl.

  16. şeker Says:

    iyiimmmmm ustammmmmmm aldımm çantamıı aldımmm keşkee gerçektenn atsaymışımmm ama nerdeeeeeeeeee
    senn nasılsınnnnnn ustammmmm

  17. karşıyakalı Says:

    gülnarımda gelmiş gitmiş ders çalışmaya.
    kolay gelsin birtanem.başarılar diliyorum.

  18. şeker Says:

    trabzonnnda hava hepp güneşliiii 🙂 tabii azcıktaa soğukkkkkk

  19. karşıyakalı Says:

    bende iyiyim müjganım.havalarımız karasız.bir açıyor bir kapatıyor.arada bir yağmur atıştırıyor.serin havamız var.
    kahvaltı yaptık.ortalığı toplamadan siteme bakayım didim.

  20. şeker Says:

    işlerr senii bekliyorr desene ablaa kahvenii içtinmiiiiiiiiii yoksa işler bittikten sonra mı 🙂

  21. karşıyakalı Says:

    sendende güzel haberler alırız inşallah.
    derslerininin hepsini vermişsindir inşallah.
    müjgan liseden arkadaşlarından varmı şu anda senin bölümünde sınıfında.

  22. karşıyakalı Says:

    he he heeeee yok daha içmedik.eşim traş oluyor.
    cuma namazına gidecek.o gitmeden yapacam içelim.

  23. şeker Says:

    yokkkk ablaaa yaaa maleseff amaa şeyy benn ilkokul 2 ye kadar bi okulda okumuştum ordan sıra arkadaşımlaa karşılaştık aynı bölümdeyizz anlican ilkokul 2 den terk arkaşımla yıllarr sonra karşılaştıkk 🙂

  24. karşıyakalı Says:

    aaa bak ne güzel çocukluk arkadaşınla buluşmuşsunuz.
    2 den terk olmuşsa nasıl okumuş .ama sonradan bitirmiştir.

  25. şeker Says:

    himmmm anadımmmmm şimdienn afiyettt olsunnnnn ablaaa 🙂

  26. karşıyakalı Says:

    müjgannnn gideyim eşim seslendi.
    öpüyorum canım kuzum.sonra görüşmek üzere hoşçakal canısı.

  27. şeker Says:

    2 den terk dediğimm ablaa 2.ci sınıftan sonra başka birr okula yazılmıştımm ondan yaniii

  28. karşıyakalı Says:

    ha tamam anladım.sen okul değiştirdin.öptüm canım bye bye.

  29. şeker Says:

    tamammm ablammmmmmmmm gülee gülee byyyyyyyyyy öptümmmmm

  30. şeker Says:

    neysee bende çıkayımm annişimle evii toplayıp biraz dolaşmaya gidicezzzzzzzz byyyyyyyyyy

Bir Cevap Yazın

