Asi & Demir – Eksik

192 Yanıt to “Asi & Demir – Eksik”

  1. cemre Says:

    neyse canlarim ben isime geri döneyimm size güzel bir pazar diliyorum firsat buldukca gelmeye caliscamm sizii cokk seviyorumm vede öpüyorumm hoscakalin dostcakalin sevgili ile kalin byee 🙂

  2. tuba_asi Says:

    bir konuda açıklama getireyim

    sevimm ablacım sana sesleniyorum meral ablamın dediği gibi ben eski asicilerdenim… 🙂
    ben genel konuşmuştum senin asiyi eleştirdiğini demek istemedim ablam benimm 🙂
    hatice ablam doğru söylüyor bende asiden sonra hiçbir diziye severek bakmadım.
    neyse ben yine gelirimm hoşçakalınnn 🙂

  3. şeker Says:

    selammmmmmmm selammmmmmmmmm 🙂

  4. duyguu 2 Says:

    iyi akşamlar canlarım. bugün site de pek bi sessizmiş. benden sonra meloşum,asi tubam ve şekerim gelmiş sadece. pazar yaaa. herkes yoğun anlaşılan. neyse bitaneler. bende erken yatayım bari hoşçakalın. yeni bir haftaya çok güzel girin ve çok güzel geçsin inşallah. 🙂 öptüm sizi… 🙂

  5. ada Says:

    selaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 😀
    hocam telesekreterle tavla atıcaz aklına gelirde telini açarsan sende dahil olursun 😀

  6. ada Says:

    ustam burdaydı boşlamışsınız hatunu bana takıldı 😛 meloşun annesi geldi dimi hasretiniz diinişsin. genç abide uykusunu alamadı sanırım

  7. ada Says:

    hatcem sultanım canım ben ararım seni 😀 o kontürü yüklediysem ararım. siz arayında açıyım ama madem yüklemişim arıyım dimi 😀 öpüyorum gaymağıımmmmmmmmmmmm

  8. ada Says:

    müjgan abla senide öpüyorum çok çok uzun zaman oldu görmeyeli seni seher yeli. öpüçük

  9. karşıyakalı Says:

    günaydın hayırlı sabahlar.

  10. karşıyakalı Says:

    canlarım cigerlerim,uğur böcüklerim.
    nasılsınız.hepinize güzel bir hafta diliyorum.
    çalışanlara hayırlı işler ,bol kazançlar diliyorum.
    öğrencilerimize ALLAH zihin açıklığı versin.sınavlarınız rast gitsin.
    evdeolanlarada kolaylıklar diliyorum.

  11. karşıyakalı Says:

    akşam pek gelen olmamış.duygum ve fatoşumdan başka
    kimse gelmemiş.olur arada bir herkes meşguldü herhalde.

  12. karşıyakalı Says:

    fatoşummmmm sensin benim kaymağım.minik kuşum
    ben anneyim.sen beni çaldır telle.ben seni ararım.
    sen okulunu bitir maaşa geçersin o zaman sen ararsın .
    birtanem kara gözlüm.gerçi karamı gözlerin ,mavimi ,yeşilmi ,elamı
    bilmiyorum ama yinede güzel gözlernden öptüm akide şekerim.

  13. karşıyakalı Says:

    bizim yıldızlarımız vardı kırmızı kırmızı.
    onları kimler aldı.pek güzel göz kırpıyorlardı.
    genco yıdızlarımız sönmüşler.ÖPTÜM GÖZLERİNDEN. 😀

  14. karşıyakalı Says:

    meralim misafirleriyle meşguldur.
    gözün aydın cano.muhabbetiniz bol olsun.anacığına selamlar.

  15. karşıyakalı Says:

    emelim nasıl oldu acaba.perhizine başladımı.ilaçlar inşallah
    iyi gelmiştir.gel bacikom bize bilgi ver.
    emoşumda yok nerelerde .inşallah iyidir cancağızım.
    sende bir ce yapsan hiçte fena olmuyacak.
    sevoşummmm bacımmmm seni merak ettim.akşam uğramamışsın.
    iyisindir inşallah.öptüm canom.
    kızçelerrrrrrrrrr hepiciğinizide çok çok öptüm.

  16. karşıyakalı Says:

    ben nette biraz sörf yapayım.
    bakalım dalgalar ne getirecek. 😀
    gelen olursa cama tıklasın.

  17. karşıyakalı Says:

    M e r h a b a …

    Hadi ne duruyorsun…
    Sende MERHABA desene…
    Kocaman bir HAYAT var önünde unutma !!!

    – Dört gözle beklediğiniz bir kişiden haber gelmesi…

    -Ağrının dinmesi…

    -Yıllar sonra bir gün bir yerde, çocukluğunuzda annenizin sizin için yaptı kurabiyelere rastlamak…

    -Yağmurdan sonra, açan güneş…

    -Buz gibi sokaktan sıcacık eve girmek…

    -Yorgunluktan bitmişken yatağa uzanmak…

    -Tuttuğunuz takımın ezeli rakibini yenmesi…

    -Kızgın kumlarda uzun uzun yattıktan sonra bedeni denizin serinliğine bırakmak…

    -Sabahlar kızarmış ekmek kokusuyla uyanmak…

    -Bir doktor muayenehanesinin kapısından, şüpheleri dağıtmış olarak sevinçle çıkmak…

    -Yaz sıcağında, bir öğle uykusunun mahmurluğunu, buz gibi bir dilim karpuzla atmak…

    -Bir bahçenin önünden geçerken duyduğunuz hanımeli kokusu…

    -Sabah uyanıp o gün tatil olduğunu hatırlamak…

    -“Artık bitti” derken sizi arayı vermesi…

    -Yaşlı ana babanızın, hálá çaldığınız kapının arkasında ya da hattın öbür ucunda olması.

    -Fırından yeni çıkmış ekmeğin köşesi…

    -Bir köşede birbirine sarılmış uyuyan kedi yavruları…

    -Evinizden, pişmekte olan etli biber dolması kokusunun yayılması…

    -Soğuktan titrerken elinize tutuşturulan bir bardak çay…

    -Meteliksiz bir gününüzde, çoktandır giymediğiniz ceketinizin cebinden para çıkması…

    -Onunla ilk kez yalnız kalmak…

    -Uzun, sıcak bir yürüyüşten sonra karşınıza çıkan bir çınar altı.

    -Sabahtan beri ayağınızı vuran ayakkabıları çıkardığınız an.

    -Sudan bir sebeple küstüğünüz arkadaşınızla barışmanız…

    -Yıkanmış, ütülenmiş, mis gibi kokan yatak takımlarının koynunda uyumak…

    -Bir sandalın kenarına oturarak bacakları denize sallandırmak.

    -En sevdiğiniz yemeğin ilk lokmasını ağzınıza aldınız an…

    En önemlisi;

    -Nefes almak,

    -Konuşmak,

    -Duymak,

    -Yürümek,

    -Görmek,

    -Anlamak,

    -Paylaşmak.

    “Ne Güzeldir”…

    -Ve ne güzeldir, arkadaşlarınızdan, sevdiklerinizden alacağınız, sıcak bir merhaba…

    Gününüz güzel, mutlu ve hüzünden uzak geçsin…

  18. karşıyakalı Says:

    Dostlar çeşitli renklerde olur…

    Yeşil dost : Herşeye olumlu bakan ve herşeyde umutlanacak bir yön bulan,

    Mavi dost : Denizin ve göğün rengi; huzur ve dinginlik veren,

    Sarı dost : Güneşin rengi ; Bizi güldüren ve hüzünlü olduğumuzda bize yıldız gösteren,

    Kırmızı dost : Sıcacık sevgi sözcükleriyle, bize yaşamın kurallarını anımsatan, ama bizi değişmeye de özendiren,

    Portakal renkli dost : Büyümemiz için ruhumuzu yeni bir enerji ve sevgi vitaminleriyle güçlendiren,

    Gri dost : Bize sessizliği öğreten: Kendimizi ve başkalarını daha iyi tanımamız için yansıtan ve içimizi gösteren,

    Mor renkli dost : Asil ruhlu olanların rengi; Gerçek yetkeyi ve yüreğimizin bilgeliğini öğrenmemize yardımcı olan,

    Kahverengi dost : Boş hayallerden vazgeçip ayağımızı yere basmamıza, günlük yaşamın basit gerçeklerini anlamamıza yardım eden..

    Sizin etrafınızda nasıl dostlar var, veya var mı ? Ve siz nasıl bir dostsunuz

  19. karşıyakalı Says:

    KORKUYORUZ
    İnsanların çoğu kaybetmekten korktuğu için sevmekten korkuyor…
    Düşünmekten korkuyor sorumluluk getireceği için…
    Konuşmaktan korkuyor eleştirilmekten korktuğu için…
    Yaşlanmaktan korkuyor gençliğin kıymetini bilmediği için…
    Unutulmaktan korkuyor dünyaya iyi bir şey vermediği için…
    Ve ölmekten korkuyor…
    Aslında yaşamayı bilmediği için…

  20. karşıyakalı Says:

    ŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞİİİİİİİİİİİİTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
    NERDESİNİZ.BU GÜN KİMSELER YOK.
    SAYFA BANA KALDI
    SAYFA BANA KALDI
    SAYFA BANA KALDI.

  21. karşıyakalı Says:

    daha fazla yazıp sayfayı doldurmayayım.hoşçakalı.canlar.

  22. duyguu 2 Says:

    sessizlik…. dünkünden pek bi farklı değil sayfa bıraktığım gibi hala… fato gelmiş akşam sabah ta hatcem. hatcem çok öpüyorum seni. sitemizin bi tane anası. canı,ciğeri. paylaşımların da çok güzel ellerine sağlık kraliçe.
    sevgili fatoş hanım,tel kapalı diyosunuz da acaba hiç neden kapalı olduğunu soruyo musunuz? çünküm telim bozuldu. 😦 nedense ekranı birden bembeyaz oldu anlayamadım. oyüzden tamire verdim. yani bu aralar ararsan bil ki daha telesekreterle çok tavla atacaksın. 😀 öpüyorum seni de. meralim sevoşum sileri de öpüyorum. emel ablam da iyidir inş. aricam onu bi ama dur bakalım tel bi yapılsın da kaç gündür yapılabilmesini bekliyorum. inş. akşama gene gelicem ama dünkü bomboş manzarayla karşılaşmam. gününüz güzel olsun canlarım. öpüyorum sizleri.

  23. suruclu Says:

    selam size wordpresim kaç gündür yoktum ve sizleri çok özledim bir yeğenim oldu yani hala oldum 2 gün hastanedeydim ve hastane ortamı kabus gibiydi ya malesef alçak hemşire refakatçi olarak beni seçti ne anlarım bebek bakmasından hem çok korkuyorum yeni doğan bebeklerden her an bir tarafını kıracakmışım gibi geliyor.neyse kaldım .diğer yengemide zorla kalmasını sağladım sabaha kadar ameliyatlı kadını dolaştırdık durduk allahım dedim kadın olmak ne kadar zor bişeymiş ya anelerimizin kıymetini bir kez daha anladım.

  24. suruclu Says:

    yukarıda ne güzel sohpetler olmuş ya . tuba murat cansel ezeller hepsinin kulakları çınlamış ben kimseyi tutmuyorum benim için sadece asi ve demir. sevim abla ne güzel klipler getirmişin halaylar çekilmiş elerine sağlık bu arada spordan pek bir uzak kaldım gözde ablam ve fundada yok sohpet edecek varsa futbolu seven yaklaşsın biraz bu arada sevoş ablam geçmiş olsun ya fenerbahçe türkiye kupasından yine elenmiş neyse canınız sağolsun boşverin bizim varda ne olmuş.bizim stadda açıldı bütün galatasaraylılara hayırlı olsun inşallah yine avrupadan kupayı getirecez buralara.

  25. suruclu Says:

    şekercm geçen sormuşsun benim sınavı gülocan sınavı geçtim şimdide diplomayı bekliyorum bu ayın sonunda alacam inşallah ve meslek lisesine kayıt olacam bakalım artık.

  26. suruclu Says:

    hatice ablam çok güzel yazılar getirmişsin çok teşekürler paylaşım için öpüyorum.

  27. suruclu Says:

    Yorgun akşamlarda söylediğin şarkıları da sevmedim
    Çünkü sesin çok kötüydü
    Bir çiçeğe gülmeni bir güle benzemeni o kadar çok istedim ki
    Ama sen gülün dikenine bile benzeyemedin, otun tekisin sen!

    Ben seni hiç sevmedim ki
    Seni sevsem söylerdim zaten
    Hem senin nereni seviyim?
    Sevilecek bi tarafın mı var
    Ben seni hiç sevmedim ki
    Acaba seni seven biri çıkar mı? Bilinmez..
    KİMSE ÜSTÜNE ALINMASIN ŞAHSEN HEPİNİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

  28. suruclu Says:

    http://www.diziler.com/
    EN POPÜLER AKTRİS VE AKTÖRLER KADEGORİSİNDE BAYANLARDA TUBA BİRİNCİ ERKEKLERDE İSE CANSEL ELCİN, ŞİMDİYE KADAR MURAT YILDIRIMIN İSMİ HİÇ YOKTU LİSTEDE ŞİMDİ ONUN İSMNİDE EKLEMİŞLER HERKESİN OY VERMESİ LAZIM Kİ TUBANIN YANINA MURAT YILDIRIM GELSİN NE DERSİNİZ YAPTIM OLACAK.

  29. suruclu Says:


    OSMAN BİR DELİ OĞLAN
    Osman bir deli oğlan onyedisinde
    Bir dikili taşı yoktu şu fani dünyada
    Osman yoksul Osman garip Osman bir deli oğlan
    Osman sahipsiz Osman bir aşık oğlan

    Şerife bir güzel kız onbeşinde Şerife ay parçası
    Şerife elma yarısı Şerife bey kızı Şerife ağa kızı
    Osman kim Şerife kim derler
    Derler de araya girerler ağalar beyler

    Sana yoksul dediler Osman garip fakir dediler Osman
    Ağa kızı nene gerek seni oyuna getirdiler Osman
    Gel büyük sözü dinle Osman hani kan kardeştik Osman
    O kızı sana yar etmezler gece vakti dellenme Osman
    Bırak o silahı yerine Osman silahla mertlik olmaz Osman
    Allah’ın verdiği canı almak sana mı kaldı Osman
    Destur be tövbe de Osman yüzbin kere tövbe de Osman
    Tetik kolay düşer ama Osman dur Osman
    Dur çekme Osmaaaaaan

    Osman bir deli oğlan onyedisinde
    Bir dikili taşı yok derlerdi şu fani dünyada
    osman yoksul osman garip osman bir deli oğlan
    osman sahipsiz osman bir aşık oğlan
    Dinleyin ağalar dinleyin beyler
    Üç günlük dünyada üç kuruşluk mala gönül verenler
    Bilesiniz artık Osman’ında dikili bir taşı var
    Bir avuç toprağa dikili bir taşı
    Bir de ağızdan ağza dalga dalga yayılan
    yanık bir türküsü var Osman’ın
    BU ŞARKIYA HERKESE ARMAĞAN OLSUN BEN ÇOK SEVİYORUM

  30. suruclu Says:


    VEE BUDA SİZİN İÇİN NOSTAJİ SEVENLERE DEMET SAĞIR OĞLU ARNAVUT KALDIRIMLI TAŞ SOKAKTA

  31. suruclu Says:

    NACİZANE FİKRİM ESKİ ŞARKILAR ŞİMDİKİLERDEN ON KAT GÜZEL

  32. suruclu Says:

    duyguu 2 Diyor ki:
    17/01/2011 13:29

    sessizlik…. dünkünden pek bi farklı değil sayfa bıraktığım gibi hala… fato gelmiş akşam sabah ta hatcem. hatcem çok öpüyorum seni. sitemizin bi tane anası. canı,ciğeri. paylaşımların da çok güzel ellerine sağlık kraliçe.
    sevgili fatoş hanım,tel kapalı diyosunuz da acaba hiç neden kapalı olduğunu soruyo musunuz? çünküm telim bozuldu. 😦 nedense ekranı birden bembeyaz oldu anlayamadım. oyüzden tamire verdim. yani bu aralar ararsan bil ki daha telesekreterle çok tavla atacaksın. 😀 öpüyorum seni de. meralim sevoşum sileri de öpüyorum. emel ablam da iyidir inş. aricam onu bi ama dur bakalım tel bi yapılsın da kaç gündür yapılabilmesini bekliyorum. inş. akşama gene gelicem ama dünkü bomboş manzarayla karşılaşmam. gününüz güzel olsun canlarım. öpüyorum sizleri.
    DUYGUCUM ELİMDEN GELENİ YAPTIM BİRAZ ÇENE ÇALDIM TEK BAŞIMA AMA GERİSİNİ ONLARA BIRAKIYORUM. KENDİ ADIMA BENDE SENİ ÖPÜYORUM .

  33. suruclu Says:

    NASILDA UNUTUM GENÇ KARDEŞ ŞİİRİN BİRİNCİ OLMUŞ TEBRİKLER KARDEŞİM.NEDEN YAVAŞ YAVAŞ BİR ŞİİR KİTABI YAZMIYORSUN ÇOK CİDİYİM GERÇEKTEN GÜZEL YAZIYORSUN AHMET SELÇUK İLKANDAN NE EKSİĞİN VAR BENCE BUNU DÜŞÜN İLK KİTABINI BİZ ALACAZ HEMDE İMZALI.

  34. suruclu Says:

    *Almış eline bir çiçek, “sevecek, sevmeyecek”
    Ulan eşek çiçek nerden bilecek..?

  35. suruclu Says:

    BUGÜNDE YAPTIĞIM GEVEZELİĞİN SONUNA GELDİK BANA KATLANDIĞINIZ İÇİN TEŞEKÜRLER BİR BAŞKA GÜNDE YİNE BULUŞMAK DİLEĞİYLE TABİ SİZDE İSTERSENİZ HOŞÇAKALIN HEPİNİZİ ÇOK SEVİYOR BÜYÜKLERİN ELERİNDEN ABARTIM GALİBA KÜÇÜKLERİMİN KİRPİĞİNİN UCUNDAN ÖPÜYORUM.

  36. şeker Says:

    bennnnnnnnnnnnn geldimmmmmmmmmmmmmm

  37. şeker Says:

    bugünnn gelenlerr hepp yanlızz kalmışşşşşşş
    önbceliklee sabahlarımızınn sultanıı ustamm gelmişşşşş yazılarr getirmişşşşşşşşşşş kendiside gelmişş yanlızz kalmışşş çokk öpcükk ustammm 🙂
    duyguu ablamm gelmişşşşşşş tel bozukmuşşşşşşşş yakında kavuşursunn inş… ablaaaaa çokkk öpüyoreeeeeeeee 🙂

  38. şeker Says:

    nazlıı ablamm tebriklerr yeğeninn olmuşşş dmekk korkuyonn tutmyaa bebeğe bende senin gibiyimdir hiçç tutamam küçükk bebeklereee 🙂
    tebriklerr birr daha diplomanaı alıcakmışınnn liseyidee bitirsinnnn senn ablaaa hopp sonra üniversitelii olursunnnnnn ayy nee güzelllllll senin adına çokk seviniyomm canommmm dmet sağıroğlunun şarkısıda çokk hoşturr haa 🙂

  39. şeker Says:

    ustamdann kopya çektimm merall ablamın misafirlerii varmışş ablaa kolayy geleeeeeeee
    pekii sevimm ablamm nerdeeeeeeeeee ablaa nerdesinnnnn

  40. şeker Says:

    fatommm benimmm bendee senii öpüyorumm evetyaa uzun zamn ıolduu görüşmeyeliii canımmmmm

  41. şeker Says:

    emoşş ablaaa nassınnn perhizeede giriyomuşunnnn hadii bakalımm kolayy gele sanaaa 🙂

Bir Cevap Yazın

