Doğum Günün Kutlu Olsun SEVİM :)

Hazırlayan: cemre

 

Hazırlayan: ada

227 Yanıt to “Doğum Günün Kutlu Olsun SEVİM :)”

  1. meralimmmmmmmmmmmm aşkımm şiirin süper olmuş bacımm..yüreğine sağlıkk..ayrıca senin de eşininn doğum günüymüşş..kutlu olsunn…
    canım benim anneninn gitmesine eminim ki üzülüyonn ama napıcan canımm..allahh sğa salim başımızdan eksik etmesinde varsın uzak olsunlarr..üzülmee canımm..

  2. ablamm bugünn geciktii… 😀 bekledim ama gelmedii..neysee kahvaltıı telaeşsinee girmiştirr ablacımm..

  3. BUGÜN CUMA ..
    HERKEZİN CUMASI MÜBAREK OLSUNN..
    HASTALARA ŞİFA,DERTLİLERE DEVA,BORÇLULARA EDALAR NASİP ETS,N ALLAHIMM..
    ALLAHIM İŞİNE GİDENLERE İŞ RASTLIĞI VERSİN İNŞŞ..

  4. neysee cnalarım bendee çıkayımm..ancaa kahvaltııyı hazırlayımm..anca ortalığıı toplarım cuma saatine kadarr..öğleden sonra da gezmeye gidicemm.o yüzdenn ben çıkayımm..

    herkezee bursadan kucakk dolusu slmlarr ve sevgileerr…

    SEVOSUMM D.GÜNÜÜ ÇOCUĞU AĞAMMMMMMM TEKRAA KUTLU OLSUN YENİ YAŞINN…

    aeo.kib.

    by byyy

    wmwl2 kaçarrrrrrrrrrrrrrr

  5. şeker Says:

    ayy sevimma ablaa yaa akşamm gelemedimm kusuraa bakmaaaaaaa İYİKİİ DOĞDNNN ABLAMMM İYİKİİ TANIMIŞIMMM SENİİİİİİİİİİİ OO GÜZELL YÜREĞİNNN HER ŞEYİNN ENN İYİSİNİİ HAKEDİYORRRR SENİİ ÇOKKK SEVİYORUMM İYİKİİ DOĞMUŞUNN VEE İYİKİİ TANIMIŞIZZ SENİİİİİİİİİİİ ÇOKK SEVİYORUMMM SENİİİİİİİİİİİ

  6. karşıyakalı Says:

    selam canlarım.bu gün geç kaldım.
    çünkü geç kalktım.geç kalkıncada işler bir türlü yoluna girmiyor.
    neyse ,emoşum gelmiş ve şeker çırağım gelmiş.hoşgelmişler.
    doğum günü çocuğu daha gelmemiş.
    birdaha söyliyeyim klip çok güzel olmuş fatoşum ellerine sağlık.
    mikemmellll tek kelimeyle .
    meralim seninde şiirin süperdi gül kokulum.
    seninde gönlüne sağlık.öpüyorum sizleri.

  7. karşıyakalı Says:

    bu gün cuma .hayırlı bereketli cumalar hepimize.

    Ya Rabb , bir aşk verdin bana ; yanıp durdum Sen’den yana !! ..
    Canı kurban dedim Sana ; Rahîm Sen’sin , Rahmet Sen’in !! ..
    Ezel ebet devletin var ; her zerrede kudretin var !! ..
    Ne tükenmez servetin var ; Rezzâk Sen’sin , nimet Sen’in !! ..
    Benden yakın oldun bana ; hangi yüzle dönem Sana ?! ..
    Akıl yetmez bu devrâna ; Kâdir Sen’sin , kudret Sen’in !! ..
    Sen berat ver günahkara…

    amin.amin.amin.şimdilik hoşçakalın canlar.

  8. duyguu 2 Says:

    Mutlu Yıllar

    Bu gün dünyayı istediğin bir renge boya.
    Rengârenk batan günü al karşına.
    Bir renk, de kendinden kat.
    Çocuklar gibi saf, temiz ve berrak.
    Kapat gözlerini bir hikâye yarat.
    Vazgeçme hissedilir biraz, da sıcaklığını kat.
    Kalbinde, ki elleri bırakma sıkıca tut.
    Çünkü varlıktır sevgiye en güzel kanıt.
    Yalnızlığın saltanatını sür, sür ama.
    Birikmiş sevginden, herkese bir parça ver.
    Bir tebrik, bir arama bin umuttur insana.
    Mutlu yıllar, mutlu yıllar sana……. BİRİCİK SEVİM ABLAM

  9. duyguu 2 Says:

    HAYIRLI CUMALAR WORDPRESS İM! SEVİM ABLAM DOĞUMGÜNÜN TEKRAR KUTLU OLSUN CANIM. DAHA ERKEN GELEBİLMEK İSTERDİM AMA LAPTOP OKULDA KALMIŞTI,ZATEN DİĞER PC SİTEYE GİRMİYO BİLİYOSUNUZ. DÜN GENE BÜTÜN GECE ÇALIŞTIM. ŞİMDİ DE OKULDAN YENİ GELDİM. TEKRAR İYİKİ DOĞDUN VE İYİKİ SENİ TANIMANIN MUTLULUĞUNA ERİŞMİŞİM ABLACIM. MUTLU YILLAR,MUTLU YAŞLAR OLSUN…

  10. cemre Says:

    slm biricikleriii bende anca geldimm ama bakiyorum bizim dogum günü veledi cok sansliymis baksana ne güzel millet benden sonra dökülmüss 😀 birselim ve sezencigimde gelmislerr sizleri gördügüme cok sevindimm 🙂 birselim enisteninde dogum günü kutlu olsun bacim.bu arada evet dünde bizimkinin dogum günüydüü tebrikleriniz cok mersi gerci ben tebrikte etmedim daha 😀 bende sabah beri 2 kapi gezdik aksamda bir arkadas cagirdi isten sonra oraya gideriz daha firsatim olmaz sizlere bir görüntü vereyim dedim 🙂 neysee herseyi 1 yoruma sigdirayim sayfa gecmis ama bacimin günü kalsin kendisi demisti ben uslubumca hallederim diye 🙂 duygumm kolay gelsin kuzum demek bu gecede yatmadinn ins bitince uyursun bol bol 🙂 bu arada herkese hayirlii cumalarr ben gittimm hepinizi öpüyorumm aeo kib byeeee

  11. emel Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sevimim balım çok özür dilerimmmmm bacımmm dün gece gelemedimmmm canım benim nice yıllara eşinle ogluşunlaa nice saglıklı mutlu yıllaraa
    MUTLUUUUUUUUU YILLARRRRRRRRRRRR
    yatılı misafirim vardı pceli odada yattılar içim içimi yedi ama gelemedimmmm sabhata kavaltı filan yeni gittiler ne yapalım gönüller bir olsunnnnnn

  12. sevim Says:

    slm canlarim.nasilsiniz?

  13. karşıyakalı Says:

    Özlemek; Sevmektir İlk Önce Çünkü Sevmezsen..Özlemezsin Ki Delicesine.
    Özlemek; Ağlamaktır Akan Her Gözyaşında Anıları Anımsamaktır.
    Özlemek; Uzaklara Dalmaktır Çok Uzaklara…
    Özlemek ; Ümit Etmektir Hayal Etmek Başarmanın Yarısıdır Misali.
    Özlemek; Sıkılmaktır Bazen Yalnızlığından ,
    Bazen İse Etrafındaki Gereksiz Kalabalıktan.
    Özlemek; Haykırmaktır Sesin Kısılırcasına Özledim Diye Bağırmaktır.

  14. sevim Says:

    evet d.günü cocugu geldi 🙂
    emosum,sekerim,emelim,tskr ediyorum güzel dilekleriniz icin.cok sagolun.gerci dünkü coskuyu kacirdiniz ama 😛
    ve tekrar bana bu güzel sayfayi hazirlayan genc kardesime,meral bacima,veee dadlu cirak usta versiyonuma cok tesekkür ediyorum.
    ve günüme gelince :)gerci baslamisti benim günüm geceden :)daha saat 6.30 da oglum elinde gül ile dikildi :)babasida arkasinda :)d.günü sarkimi söyledikten sonra oglum okula gitti 🙂
    esimde kalk dedi disarda yapalim kahvaltiyi.gittik yaptik kahvaltimizi,dolastik geldik eve.sonra ciragimla karsilikli birbirimizi aradik :)güzel sohbetler ettik :)sagolsun arayanlar msj cekenler :)kendimi gercekten özel hissettim 🙂

  15. sevim Says:

    ben bu aksam gec gelecem araniza.arkadaslarla aksam kahve icmeye gidecez.haber vereyim dedim.
    sayfama gelince biliyorumcoktan 200 yorumu asmis.canimsiniz :)ama biraz dislerinizi SIKIN :Psimdi sayfa acsam gelen bilemez d.günümü demi yani heheheheh :)genc kardes gelirse aksam yada ben acarim yeni sayfa :)anlayisiniz icin cok tsklr.

  16. sevim Says:

    neyse canlarim ben cikayim.malum yorum sayyisi dahada artmasin 🙂
    aksama gecikmeli olarak bulusmak üzere.bye

  17. gözde_nur Says:

    ben geldimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    sevim bacımmmmmmm doğum günün kutlu olsun canım bacım benim biriciğim iri kemiğim nadide çiçeğim 😀 seni çok seviyorum iyiki varsın iyiki hayatımdasın ve iyiki benim can bacımsın hep beraber nice mutlu huzurlu ve sağlıklı yıllara inşallah bacımmmm çokkkkk öpüyorummm muahhhhhhhhhh

    bu arada canım kocamında doğum günü aynı zamanda süpriz hazırladım kendisine işten gelmesini bekliyorum 😀 😀

  18. ada Says:

    yuh herkesin dogum günü bugün mü 😀 vay arkadas ne mübarek bi gün 😀 serdar abi, birsel ablanin esi abi ve meral ablanin esi bey dogum günleriniz hayra garsi. Nece bele illere.

  19. ada Says:

    klibi begenmenize sevindim canlar. Sinavlar güzeldi geometri güzel ama biyoloji zor. Bakicez.

  20. ada Says:

    ustam iyi eglenceler. Doyasiya gez, eglen yakisir.
    Hatcem gec kalkmis o da yakisir 😀 öptüm tanem.
    Duygu hanim abla sanada basarilar ve kolayliklar dilerim
    Melosu öpeyim nasilsa görürüm
    Asilim sende daha cok aktif ol zamaninda burda ol 🙂
    Assolist apla sana deger bu yorum error 😀
    Müjgan abla sanada selam olsun.

  21. ada Says:

    müsait animda gelseniz nolur haret bisi

  22. emel Says:

    slm ii akşamlarr kimse yokmuuuuuuuuuuu

  23. emel Says:

    nerde bu dogum günü çocugu yaaaaaaa ):bi gel bacım bi öpem seni bi sarılayımmmm

  24. sevim Says:

    geldifm geldim :)gel öp heheheheh 🙂

  25. emel Says:

    meralll sen nerdesin bacıkommmmmmmmmmmm

  26. sevim Says:

    sen gelene kadar ben sayfa acam bacim :)artik gün bitiyor malum 😛

Bir Cevap Yazın

