ASI&DEMIR_Sakincali

180 Yanıt to “ASI&DEMIR_Sakincali”

  1. neysee benn şmd çıkıyımm..kahvaltıyı hazırlamam gerekiyoo…
    sonra görüşürzz…

    by byy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrr

  2. karşıyakalı Says:

    günaydınnn.hayırlı sabahlar.
    yeni bir haftaya daha başladık.herkese sağlıklı huzurlu günler
    diliyorum.bol kazançlar.sofralarınız bereketli olsun.

  3. karşıyakalı Says:

    emoşummmm birtanem sabah kahvaltımızı hazır etmiş.
    ellerine barnaklarına sağlık.bir gün inşallah gerçek sofralarda buluşmak
    nasip etsin hepimizi.asilim emoşum görüşmek üzere .öptüm birtanem.

  4. karşıyakalı Says:

    hepinizin güzel dileklerine çok çok teşekkür ederim.
    önümüzdeki hafta sonundan itibarende mobilyalara gidip bakalım dedik.
    onlarıda ayarlarsak sonrada ev tutma işine bakalım.
    günler çok çabuk geçiyor.birde bakarızki mayıs gelmiş.
    onun için şimdiden bunları ayarlamamız lazım değilmi canlarım.

  5. karşıyakalı Says:

    duygum kara gözlü kuzum projeni bitirmişsin.
    şimdi dinlenme zamanı.abasının güzeli kemiklerine dikkat et
    dinlendir onlarıki düğünümüz var oynayacaz daha.bende seni özledim.
    öptüm kara gözlüm.

  6. karşıyakalı Says:

    emelim ,sevoşum ,gençerim ve fatoşum gelmişler akşam.
    bidenelerim bende sizi çok özledim.gençer hariç hepinizi çok öptüm.
    görüşmek üzere canlarım.

  7. karşıyakalı Says:

    meralim canım sen necesen.
    iyisindir inşallah.senide öpüyorum gıdından.
    annene selamlar sevgiler.bidenem.

  8. karşıyakalı Says:

    ben biraz dolanayım.bir tur atayım bakalım neler var.
    eşim yatıyor.kalkıncaya kadar.biraz sağı solu kurcalayayım.

  9. karşıyakalı Says:

    Yoruldum Ben ; Çok Sinirliyken Bile Sakin Olma Zorunluluğundan Yoruldum.
    Hüzün Çizgileri Sarmışken Yüzümü Gamzelerimi Göstermekten Yoruldum
    Bağıra Bağıra Ağlamak İsterken Gözyaşımı İçime Akıtmaktan Yoruldum. İçimde Deli Gibi Çağlayan Aşk Vark…en , Dağlara Taşlara Haykırmak Varken Sesimi, İçime Çekip Susmaktan Yoruldum.

  10. karşıyakalı Says:

    Birbirini çok seven iki sevgili mutlu bir şekilde evlenmişler,birgün çok küçük bir sebepten kavga etmişler….Ayrılma
    kararı almışlar.Oglan kıza”Yarın çarşıdan bir gül fidanı alıp bahçeye
    dikicem .Fidan soldugu zaman ayrılalım demiş.Bu süre zarfında
    birbirimizi hiç görmeyelim ….”kıza mantıklı gelmiş..Aradan aylar g…eçmişgüller solm…amış.Bir sabah bahçede karşılaşmışlar…İkisinide elinde ne varmış biliyomusun?Bir kova su!…

  11. cemre Says:

    a.s ablamm söylerimm bende seni öptüm gidigindan 😀 bu arada hayirli sabahlarr yeni bir haftaya basladikk herkes icin güzel gecme dilegiyle gerci benim icin iyi gecmeyecegi belli 🙂 aksam son postaki misafirlerim gec gitti saat 12 gittiler benimde basim agriyordu az toparlanip hemen yatim gerci gelsemde kimseler yokmus 🙂 emosum kahvalti icin cok mersi bacikomm 🙂 duygum hadi gözün aydin merak etme ben senin yorulan kemiklerini bir ara kasirim gecer 😛 aksamm millett devamli sörf yapmis biribirlerini bulupta sohpet etmemisler olurmuu beee biz ne okuyacaz 😀 bu arada ugur böceklerin zemin rengi böyle daha güzell mence 🙂 neyse kahvaltimizi yaptik annem ile carsiya gidecez firsat buldugumda gelirim hepinizi seviyor ve öpüyorumm simdilik bye

  12. slm millet ama sanırım yine kimse yok

  13. allahım hastalara şifa, işi olanlarada afiyet versin gari

  14. karşıyakalı Says:

    anaaaa bir gençer gördüm sanki. 😀
    paşam öğlen öğlen sen hoşgeldin.sefalar getirdin.
    ne istersin çay kahve .

  15. karşıyakalı Says:

    kardeşceğezimmmmm gittinmi.
    öğlen paydosunda ziyarete geldin sanıyorummm.

  16. karşıyakalı Says:

    gençerim geldi dua etti gitti.
    bende aminnn diyorum vede gidiyorum. 😀

  17. slmmmmmm
    ben geldimmmmmmmmmmm

  18. ablamm sabah hemenn benden sonra gelmişsinn..bilseydimm biraz daha takılırdımm.. 😀 canım ablamm inş.bi günn kahvaltıı sofrasını beraberr kurarızz..bende senii öpüyorumm..
    bugünn hepp köşe kapmacaa oy nuyozz..bendenn sonra senn senden sonra benn.. 😀

  19. meralimm canımm sendee gelmişsin sabah..şmd de çarşılarıı arşılıyonn kesin…yormaa kendinii.. 😀 görüşürükk bacıkomm…

  20. gencerimm dee ne güzell dua etmişş..AMİN ablasıı…

  21. ablammmmmmmmmm getirdiğinn yazılarr ne güzell..hele o güller solmasınn diyee birbirininn seven eşlerin hikayesinee bayuıldımm..
    sevgii ne kadrr güzell bir şeyy…sağolasınn…

  22. bende sabah kahvaltıdan sonraa..biraz ev işi sonraa yemek derkenn anca gelebildimm..eşim biraz rahatsızz 😦 bi yandan da onunla ilgileniyomm..grip olmuşş.. erkeklerin hasta olmasını da evlilerr bilirr..bi naz bi niyazz.. 😀 neyse allahım beterinden saklasınn…

  23. neysee kimselerr gene yok şansımaa..akşamm gelmeye çalırım..

    herkeze soğuk ve yağmurlu bursadan sıcakcıkk sevgilerimi yolluyorumm..

    sağlıucakla kalınn..by byyyyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrr

  24. cemre Says:

    vayyyyyyyyyyyyy agammmmmmmmmm yakisirrrrrrr kendi odandan kendii pc artik arada ce yaparsinn neyseee ben bir kayfe alirimm sekersiz ve sütsüz olsun lütfenn 😀

  25. cemre Says:

    emosumm gecmiss olsunn bacimmm eniste hasta olmusss evett bilmezmiyimm belki esler hasta oldugu zaman ismimizi daha cok zikrediyorlarr 🙂 evet gittik carsilara arsinladim ama yük sorunu yüzündenn fazla birsey alamadikk oldugu kadar öptümm 🙂

  26. cemre Says:

    evet ablamin yazilari cok güzellll, güzel sevgiymis ama her 2 tarafta caba göstermis ne güzel tek yönlü caba oldumuu o evlilik ite kalka yürür 🙂 bir sevgi dolu icinde evlilik var birde mecburiyet icinde yürüyen , allahim herkee sevgi dolu evlilikler nasip etsinnnnnnnn…

Yorum bırakın