Asi & Demir – Hoşçakal

192 Yanıt to “Asi & Demir – Hoşçakal”

  1. emel Says:

    evet çok zor sabah bi geliyo leyla yataga zor atıyo kendi ne yapcan ablam işte ekmek parası mecburen çekiliyo allah kolaylık versin bütün çalışanlaraaaaaaa

  2. sevim Says:

    ben gece hic calismadim ama calisanlar aynen gecn kardesin dedigini diyorlar.bazen bizde türkiyeye uctugumuzda gec ucardik.ve tüm gün sersem gibi olurduk.

  3. kim benmi döktüm,bre de get çıtlatıp çıtlatıp önüme atıyon 😀 ama olsun ben yinede gırgırlarım.sabahçılara ayıp olmasın sitemizi temiz tutalım.yoksa haççe abla o bahsettiğiniz şekerler niyetine bizi kıtlar sonra 😀

  4. sevim Says:

    neyse genc kardes,emel bacim ben müsadenizi istesem..

  5. sevim Says:

    genc kardes emel bacim hayirli geceler ikinize.tatli rüyalar.gününüz aydin olsun.
    sevimu usulca gider.byee

  6. emel Says:

    tmm tmm ben süpürür siler yatarım hatice ablam kızmasın siz yatın siz çalışıyonuz erkecisiniz ne yapalım bu iş bana kaldıııı

  7. enişteye allah afiyet versin ablacım.sanada geçmiş olsun tekrar dikkat et kendine.

    evet bende yaylanayım artık müsadenizle

  8. emel Says:

    tmm ii geceelr sevim a.e.o. bacım byyyyyyy öpüldünnnnnnn

  9. sevim Says:

    neyse sen üstüme at at sucu :)güzel girgirla ama olurmu :)birtek kirinti nkalmasin :)hatcem halilarin altina bile bakiyor heheheh :)hadi ben simdi esastan kactim 🙂 byeee

  10. işte bu yaa dostluk bu arkadaşlık bu kardeşlik bu ablalık bu 😀 canım ablam sei bi denesin çok sağol.ellerin dert görmesin 🙂

  11. emel Says:

    sanada ii geceelr ablası allah rahatlık versin by kolay gelsin iişindeeee

  12. neyse haydi tek tek olmaz bu işler herkese iyi geceler byee

  13. abla benim içim rahat etmedi ya sen rahatsızsın yorulmaman lazım ver ben süpürüp öğle yatayım.

  14. emel Says:

    sende bidenessin gardaş sen yat ablam ben anlarım çalışanın halinden ben şimdi tertemiz yaparım buraları ii geceelr sizeeeeeeeeeeee

  15. emel Says:

    ay saol ablası bak ben süpürdüm bile bide silerim tmm sen rahat rahat yat keyfine bak ben hallederimmmm

  16. emel Says:

    evettttt hatice ablacım ben ortalıgı sildim süpürdüm biraz çerez yedik sen kızma diye ben temizledim ortalıgı tmm senide öpüyorum ablam
    artık sabah kim gelirse çay ona kaldı piyongo ablamamı çıkar meralimemi adaşımamaı kızçeleremi alalh bilir orasını ama iş nyok sitede kavaltı kaldı :)herkese ii geceelr byyyyyyyyy görüşürzzzzz
    GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  17. allah senden razı olsun abla.süpürdün yeter bide silmekle uğraşma.ha bu arada çay içinde çok teşekkürler .hadi iyi geceler .allah rahatlık versin.bye

  18. sabahçılara GÜNAYDINNNNNNN

  19. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDINNNN.HAYIRLI SABAHLAR.

  20. şeker Says:

    günaydınnnnnnnn ustammmmmm günaydınnn türkiyemmm 🙂

  21. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN GENÇERİM.
    GÜNAYDIN EMELİM.
    GÜNAYDIN SEVOŞUM.
    aferin size .emelim ellerine sağlık.her taraf pırıl pırıldı.
    cano silmek için zahmet etmeseydin.gece gece yorulmuşsun.
    kızçeler silerdi. 😀 neyse kızçeler şimdi karne telaşına girdi.
    karneleri alsınlarda sonra dip temel kapı pencere heryer dahil bir temizlik yapalım.bende çayı koyayım ocağa .çay olurken kuru tozları alayım.
    televizyon tozlanmış.üstüne sil beni yazsak yazılacak 😀

  22. karşıyakalı Says:

    günaydın anzer balım.hoşgeldin.nasılsın.şeker çırağım.

  23. karşıyakalı Says:

    müjganım bende kahvaltı aramaya gitmiştim.
    ellerine sağlık birtanem.mmmmm nefis görünüyor.

  24. şeker Says:

    hoşbuldukk ustammm afiyettt olsunnn lopp lopp ett olsunn he hee 🙂
    bugünnn sınavımmmm dua ett ustammm geçeyimmm

  25. karşıyakalı Says:

    müjgan nereye kayboldun.gel şöyle yüzünü göreyim.
    bu gün senin hukuk sınavın vardı yanilmıyorsam.
    ALLAH kolaylık versin.zihin açıklığı versin.

  26. karşıyakalı Says:

    HAYIRRRRRRRRRRRRR
    lop lop et olmasın. 😀 can olsun,kan olsun.

  27. şeker Says:

    evett ustamm yanlışşş hatırlamıyorsunnnnnn saollllllll ablalamm

  28. karşıyakalı Says:

    he he heeeee ikimiz aynı anda aynı şeyi yazmışız.bak kalplerimiz birmiş.
    tabi ederim kuzum dua . 🙂

  29. şeker Says:

    karşıyakalı Diyor ki:

    25/01/2011 8:37
    HAYIRRRRRRRRRRRRR
    lop lop et olmasın. can olsun,kan olsun
    tamamm olsunn dediğinn gibiii olsunnn senn ne dersenn oo 🙂

  30. şeker Says:

    ustamm senn nassınnn hazırlıklarııı yapıyomuşunuzzzz okuduğumaa göreee allah kolaylıkk versinnn

  31. karşıyakalı Says:

    canımın içi güzel gözlüm her şey senin istediğin gibi olsun.
    namazdan sonrada okurum.saat kaçta sınavın.

  32. karşıyakalı Says:

    başladık müjganım.beyaz eşyalar tamam.sıra mobilyalara geldi.
    çalıştıkları için ancak hafta sonları dolaşabiliyoruz.mayısa kadar hallederiz.

  33. şeker Says:

    3 te sınavımmm ustammmmm

  34. şeker Says:

    halledirsinizzzzzz inş….. ablamm dahhaa çokkk varr ozamnnnaaa kadarrr

  35. şeker Says:

    buu aradaa acun ktü ye geliyorrr bilett alabilirsemm yarınn acunaa sözz veriyorumm he hee tabi hülyayaa ve aliyedee 🙂

  36. karşıyakalı Says:

    ay bu uğur böcükleri çok tatlılar.neden bu kadar uğur böceklerini seviyorum ben.halbusiki ben böceklerden korkarım,hiç sevmem.genelde baharda kırlada elime konduğunda onunla konuşuyorum ben.
    ALLAH ım ne güzel yaratmış seni diyorum.özene bezene . 😀

  37. karşıyakalı Says:

    aaaa ne güzel git müjganım.acuna benden selam söyle.
    hemşonun selamı var de 😀
    biletler ne kadarmış müjgan.

  38. şeker Says:

    bendee severimmmm ablamm bir renkk uyumubilee çokkk güzellll ama elimee alamam benn hiççbi hayvan türünüü elliyememm 🙂

  39. şeker Says:

    ücretsizz diyolarrrr ablaa bakalımmmm alabilecekmiyimm kalabalıkk olucakk şimdii selamınn gittii bill he hee acunaa 🙂

  40. karşıyakalı Says:

    müjganım şimdi gerçek kahvaltı hazırlamaya gideyim.
    öptüm seni guzum.sınavında başarılar dilerim.dualarım seninle.
    görüşmek üzere birtanem hoşçakal

  41. şeker Says:

    tamamm ablammmm kolayy gelsinn bizdede kahvaltıı hazırr annemm bekliyoo güzell haberlerle akşama burdayımm inş….. öptümmm

Bir Cevap Yazın

