Asi & Demir – Kayip

192 Yanıt to “Asi & Demir – Kayip”

  1. nasilsinizz bacilarrr? emelim senin ev tl calismiyormu evi aradim cikmiyor önce geri araman icin cagri attigini sandim evini aradim ama acan olmadi sonra bir buraya bakayim dedim

  2. emel Says:

    meralim blaım h.g. bacım anne gittim allah kavuştursun üzülme sakın çokkkkkkkkkk öpüyorum seni bacımmmmmmm

  3. emel Says:

    aaaaaaaaaaaaa meralim telefonun sesi kısıkmış bacım yaaaaaaaaa ben seni aramıştım konuşcaktım ama yabancı bi bayan çıktı anlaşmadık ikimiz bende kapattım 🙂

  4. sagollll bacimm aminnn evett annem gittiii ve benn cok kötüyümmm geldigimden beriii koltugu bir kösesine sinmiss hem agliyoyrumm 😦

  5. sevim Says:

    eeee fundam gitmis 😦

  6. anladimm emelimmm demek telesekretere bagladi yoksa caldi tl

  7. nere gitmiss fundammm zatn aksamdan beri fundamm ve fundam gibiler hep aklimdaydii ama ne yapayim yüregime laf geciremiyorum 😦

  8. emel Says:

    ayyyyyy kıyammam bcaım bennnnnnnnnnnnn aglama sakın gıııııııııı canı sag olsun şurda yaza ne kaldı türkiyede görüşürsüznüz gine allah can saglıgı versin bacım

  9. sevim Says:

    ya yapma meralim.yolcunun arkasindan aglanmaz.evet bacim annedir bu kolay degil.ama yipratma kendini.tansiyonun cikar mazallah.gel bir sarilam bacim.

  10. emel Says:

    evet bir iki gün böyle olur bacım ne yapacan alışırsın üzülme balımmmmmmm

  11. evett öyleee allah can sagligi versin. cok sükür sagsalim gitmis evine varmiss konustumm

  12. emel Says:

    benide alın bende sarılayım evet sevim aklı bacım yolcunun arkasından aglama

  13. sevim Says:

    meralim bacim yarina toparlarsin kendini.ne desekte su andaki durumun normal.anne sicakligi elbetteki cok farkli.ama bak emeliminde dedigi gibi yaza ne kaldi surda…

  14. emel Says:

    aaaa maşallah ne çabuk gı sen hava alanından gelene kadar anacıgın eve varmış heeeeeeee çok şkür gitmiş sag saglim

  15. yokk bacim ben aksam 6 dan beri evdeyimm ama dedimya öyle yatiyordum koltukta

  16. sevim Says:

    geel gel emelim senide alalyim kollarima :)hadi meralim gözün aydin.annen sagsalim varmis evine.sende artik üüzme kendini.canimsin

  17. sevim Says:

    sen saat 6 dan beri evdemiydin bacim?bilseydim arardim.sen deyince aksam 7 de gidecek diye.canimsin gelseydin hemen kafan dagilirdi biraz burda.ALLAH kavustursun bacim.

  18. evet ucagi 7 deydi ama iceri erken girdii bende eve geldim hava alani cok degil 40dkk

  19. emel Says:

    evet meralim neden gelmedin gı buraya kanlız kanlız oturdun agladın heeeeee 🙂

  20. sevim Says:

    ben cikiyom.meralim emelim öptüm sizlri.bye

  21. emel Says:

    evet herkese ii geceelr meralim çok züme bacım kendini seni çok öpüyorummmmmmmmmmm
    sevimim senide çok öptüm bacım görüşürzzzzzz ii geceelrrrrrrrrrrr
    günaydınnnnnnnnnnnnnnn sabah şekerleriiiiiiiiiiii

  22. emel Says:

    sevim ben msneden düştüm bacım yanlış anlama pat diye çıkmadım balımmmmmmmm

  23. karşıyakalı Says:

    günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    Başka bir şey gerekmez,
    Sevda ile dolana.
    Hediyedir “Günaydın!..”
    Gönlü zengin olana..
    Günaydın Günaydın Günaydın
    …Gününüz Hep Aydın Hep Sevgili Olsun
    Mutluluk,Huzur,Başarı Hep Sizinle Olsun
    Günaydın Günaydın Günaydın…

  24. karşıyakalı Says:

    MERALİM GÜL KOKLUM ALLAH KAVUŞTURSUN.
    ANNENİ YOLCU ETMİŞSİN.AĞLAMA BİRTANEM.SAĞ OLSUNLAR
    EVLERİNDE OLSUNLAR.DAHA MUTLU OL SEVİN BİRTANEM BAK BİRAY BERABERDİNİZ İSTEDİĞİN GİBİ AĞIRLADIN.BERABER GEZDİNİZ ,ALIŞVERİŞLER YAPTINIZ BU DA BİR NİMET GÜL KOKULUM.
    BUNU YAPAMAYANLAR VAR.YİNE BERABER OLURSUNUZ.
    ÜZÜLME BAK TANSİYONLARIN FIRLAR YİNE.KENDİNE DİKKAT ET GÜZEL BACIM.ÖPÜYORUM SENİ CANOM.

  25. karşıyakalı Says:

    BU GÜN KAHVALTINIZ BENDEN.MERALİM ŞÖYLE BAŞ KÖŞEYE GEÇ CANIM.SENİ BİRAZ ŞIMARTAYIM BU GÜN BEN. 😀

  26. karşıyakalı Says:

    MERALİM BU KALPLERDE SENİN İÇİN.

    ═♥═♥═GÜNE SENLE BAŞLAMAK═♥═♥═
    ═♥══♥═════════════════♥═♥═
    ______(♥)__(♥)__(♥)________(♥)__(♥)__(♥)
    ___(♥)sabahın ilk (♥)___(♥)ışıkları var (♥)
    __(♥) penceremde ..(♥).içimde tarifsiz(♥)
    _(♥)bir sevinç var .(♥♥♥)yüregim daha(♥)
    __(♥)yuvasından(♥♥♥♥♥♥)yeni uçacak(♥)
    ____(♥)kuş yavrusu(♥♥♥)gibi heycan(♥)
    ______(♥)dolu cünkü.(♥).varışlarım (♥)
    ________(♥)sana olacak. sevincim (♥)
    ___________(♥)umutlarım yolum (♥)
    ______________(♥)gidişim hep (♥)
    _________________(♥)sanadır(♥)
    ____________________(♥)___(♥)
    _______________________(♥)

    ______(♥)__(♥)__(♥)________(♥)__(♥)__(♥)
    ___(♥) yeni güne (♥)___(♥) başlarken (♥)
    __(♥) ilk sözde sen .(♥).diyebilmek ne(♥)
    _(♥) kadar güzel ..(♥♥♥).bilirmisin yeni(♥)
    __(♥)umutlar ve (♥♥♥♥♥♥) sevinçlerle(♥)
    ____(♥)sevdigine .(♥♥♥). koşup içten(♥)
    ______(♥)bir hevesle(♥).gözlerinde (♥)
    ________(♥) umut saçan bir ışıkla (♥)
    ___________(♥)günaydın demek (♥)
    ______________(♥) ne kadarda(♥)
    _________________(♥) güzel (♥)
    ____________________(♥)___(♥)
    _______________________(♥)

    ______(♥)__(♥)__(♥)________(♥)__(♥)__(♥)
    ___(♥)bu canıma (♥)___(♥) yüregime (♥)
    __(♥)en tatlı sevinç .(♥). en güzel haz (♥)
    _(♥) ve en büyük .(♥♥♥). mutluluksun. (♥)
    __(♥) sensiz bir (♥♥♥♥♥♥) tek günüm(♥)
    ____(♥)hiçbir anım(♥♥♥)yarınım asla (♥)
    ______(♥) olmasın .. (♥).. çünkü sen (♥)
    ________(♥) içimde yaşam sebebi (♥)
    ___________(♥)hayatımın kaynağı(♥)
    ______________(♥) bu canıma, (♥)
    _________________(♥) cansın (♥)
    ____________________(♥)___(♥)
    _______________________(♥)

    ______(♥)__(♥)__(♥)________(♥)__(♥)__(♥)
    ___(♥)her günüm(♥)___(♥) her anım, (♥)
    __(♥)seninle geçsin.(♥).seninle dolsun(♥)
    _(♥)uzun geceler..(♥♥♥).senle başlasın(♥)
    __(♥)sabahlarım(♥♥♥♥♥♥)günüm son(♥)
    ____(♥)bulacaksa, (♥♥♥)senle bulsun(♥)
    ______(♥) bu hayat .(♥). bana senle(♥)
    ________(♥) anlam bulur ve senle (♥)
    ___________(♥)neşe verip ancak (♥)
    ______________(♥)senle mutlu (♥)
    _________________(♥)olurum(♥)
    ____________________(♥)___(♥)
    _______________________(♥)

  27. karşıyakalı Says:

    …………Seni ben roman roman seni ben sayfa sayfa
    ……………Seni ben satır satır anlatmak istiyorum….!
    …………Seni ben şarkılara name name inleyen
    ………Seni ben mızraplara telden tele gezinen
    ……Seni ben notalardan bir tatlı ses isteyen
    ……Seni ben tane tane anlatmak istiyorum…!

    ….Seni ben gonca güle; feryat eden bülbüle
    ……Seni ben ceylanlara seni ben kekliklere
    ……..Seni ben kardelene seni ben çiğdemlere
    ……….Seni ben koku koku anlatmak istiyorum…!
    ………….Seni ben akşamları gam yüklü kervanlara
    …………….Seni ben sevgisini bir pula satanlara
    ………………Seni ben nefesinden, canından bıkanlara
    …………………Seni ben hayat hayat anlatmak istiyorum…!

    Seni ben siyahlardan başka rengi bilmeyen
    Seni ben yüreklere adam gibi girmeyen
    Seni ben sevdiğini Mecnun gibi sevmeyen
    Seni ben sevda sevda anlatmak istiyorum…!

    …………………………….Seni ben bir simidi ikiye bölmeyeni
    ………………………..Seni ben bir nefeste kapıya gelmeyeni
    …………………….Seni ben sever iken kıymetler bilmeyeni
    ………………….Seni ben adım adım anlatmak istiyorum…!
    ……………..Seni ben yüreklere haramiler salanı
    ……………Seni ben kalpten sevgi çalanı
    ………..Seni ben sevdaları renkten renge koyanı
    …….Seni ben mavi mavi anlatmak istiyorum…!

    Seni ben deniz deniz seni ben dalga dalga
    Seni ben yağmur yağmur seni ben damla damla,
    Seni ben bu dünyada duyana duymayana,
    Seni ben ferman ferman anlatmak istiyorum…!

    ……..Seni ben tarihlerden bir tarih yaratarak
    ……….Seni ben damla damla avuçlara alarak
    ………….Seni ben son menzile kah düşerek kalkarak
    …………….Seni ben nefes nefes anlatmak istiyorum…!
    ……………….Anlatmak istiyorum seni ben bu dünyaya
    …………………Anlatmak istiyorum seni arş-ı aleme
    …………………….Bilmem ne zaman doğmuş doğacak olanlara
    ………………………..Seni ben canım diye anlatmak istiyorum

  28. şeker Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnnnnn 🙂

  29. şeker Says:

    ustamm nee güzell şeylerr getirmişinn teşekkürlerr

  30. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDINNNN ŞEKER ÇIRAĞIM .
    USTAN YESİN SENİ.

  31. karşıyakalı Says:

    afedersin birtanem dün görememişim seni gerçekten.
    arada kalmışsın.bu gün fark ettim.yaşlılık işte. 😀

  32. şeker Says:

    nee yaşlılığıı ustammm hakkatt arada kalmışımm he heee 🙂 nasılsınn ustamm

  33. şeker Says:

    ustammm nete mi daldınn 🙂 hayddii benn çkymmmmmmm öptümmmmmmmmmmm

  34. Gulu Says:

    Gunaydin guzel sitem.yorumlara baxa bilmedim affedin.her kes yaxsidir,her sey yolundadir umarim.Hatice abla kahvaltiya gore cox sag ol ve gozel sozlere gore 🙂

  35. Gulu Says:

    Mugum senin sabahin xeyir.bye

  36. Gulu Says:

    men de cixdim.yarin alman dili sinavim var.bye

  37. bi kafamı uzatıp merhaba dememde sakınca yoktur umarım 🙂

  38. bu arada bir bilmecem var ama herkese değil sadece cemre hanıma 🙂
    öğle çayda kahvaltıda yenir cinsten bir bilmece falanda değil yani.
    soru şu;
    bir önceki sayfaya bu sayfanın linki neden atılmamış?

  39. karşıyakalı Says:

    😀 😀 😀 😀 😀
    merhaba sevgili adminim.
    ustan annesini upurladı.kafası dalgın .sende ustanı hoşgörcen biraz.

  40. karşıyakalı Says:

    ayyyyyyyyyy uffffffff uğurladı diyecektimmmmmmmmmmmm
    neyse siz anladınız onu.ben gittim.eyvallah canlarım.

Bir Cevap Yazın

