Asi & Demir – Sevda

190 Yanıt to “Asi & Demir – Sevda”

  1. ada Says:

    cepten anamizi arayacaz nazillim. Hosgeldin kurban nasilsin. Kadere bak son muhabbetimizde derslerdi. Güzel terslerler. Takdir yok ama takdir-i ilahi var

  2. sevim Says:

    anlasildi dadlumun ruh hali bugün iyi degil :(daha iyilesememis.ya ilaclarini icsene.biktim diyon ama mecbur icilecek.yerim seni bak :)kizdirma ustani.

  3. ada Says:

    11 (bir rakamindan nefret ediyorum)

  4. sevim Says:

    vay urfa güzeli merhaba.nasilsin ablasi?nasil geciyor hayat :)bak benim cirak yine dertlenmis :)baslamis yine ustasinin zor anlayacagi dille yorum yapmaya 🙂

  5. ada Says:

    icelim güzelleselim ustam hap beni bozar.

  6. sevim Says:

    neden nefret ediyon dadlum 1 rakamindan 🙂

  7. suruclu Says:

    yani yani malesef anamızı ağlatmasınlarda. inan fatom evin işlerinden daha iyi ders çalışmak şahsen öyle düşünüyorum

  8. ada Says:

    özet: karne aldindi. Fizik 1

  9. sevim Says:

    ay ben senin hap beni bozar lafina :evil:neyse burasi herkese acik bir yer,fircayi arka tarafta atarim sana 🙂

  10. suruclu Says:

    iyidir sevim ablam uğraşıyoruz işte sen nasılsın neler yapıyorsun. fatom nedir bu 11 in sırı hem bende çıvataları sıyırdım napacaz

  11. ada Says:

    1 gün 1 ben kalirim 1seyler hayatimi mahvetmisken lalalalala müzik marketlerde. Son albümüm.

  12. sevim Says:

    urfa güzelim iste bize göre okumak ev islerinden daha güzel.ama ögrenciye sorsan oda tam tersini iddia eder 🙂
    demek karnene 1 geldi fizik.saglik olsun cirak.2.dönem kurtarirsin.SIKMA canini.[gerci yüregim diyor cirak saka yapiyor diye ama neyse :)]

  13. suruclu Says:

    lise bire mi gidiyon boş ver canın sağolsun 10dk müsade gelecem babam çığırıyor

  14. sevim Says:

    bende iyiyim ablasi.bende degisiklik yok.hersey ayni 🙂

  15. ada Says:

    sinifimi rordun ya gi

  16. duyguu 2 Says:

    selam herkese 😦 sizleri özledim ama iki gündür 39 derce ateşle yatmaktayım. 12 tane iğne yiyecem düşünün ki kevgire dönecem. karne alan kardeşlerimimn karneleri güzeldir inş. fatoo fiziğe kafayı takma 2. dönem düzeltirsin ablası. hem unutma o sadece bir ders değil,o bir illet.

  17. sevim Says:

    dugum ablasi cok gecmis olsun.demek ates 39 derece.canim ya olsun igneler ne kadar sempatik durmasada iyilestirecekler seni..
    bende okurken banada illetti fizik:)

  18. duyguu 2 Says:

    genel olarak herkes iyidir umarım gözlerim sulanıyoo yorum bile okuyamıyom 😦

  19. ada Says:

    11 yani lise 3 nazo abla.

  20. duyguu 2 Says:

    sağol ablam Allah razı olsun. ateşi düşüremedik bi türlü. iğne de penisilin. bilirsiniz çok yakıcı. mahvoldum iki gündür,fenalardayım. sizler nasılsınız?

  21. ada Says:

    gözlerin mi sulaniyo. Suyuna gidim dee. Gecmis olsun sehri ahbab

  22. sevim Says:

    kendione dikkat et ablasi.nerden kaptin bu gribi?ben iyiyim ablasi.biraktigin gibiyim.ya yorumlarim gecikmeli geliyor.yeni sayfa icin klip indiriyom o bakimdan.

  23. ada Says:

    hem fena hem burda. 39 derece atesi suyla mi islatacan. Yat dinlen alala

  24. duyguu 2 Says:

    eyvallah caniko sağol. sadece sulanma dememek lazım. yani ağlar derecedeyim. durum o kaa ciddi yanii. karda yatmışım mübarek.

  25. ada Says:

    indirim mi var. Asi & Demir~beni unutma isteyecektim. Ya da unutulmaz.

  26. duyguu 2 Says:

    napiyim kaç gündür giremiyom. bi bakınayı dedim. neyse vgerçekten çok duracak halim yok zaten .şimdilik çıkıyom. hiçbirinizi öpmüyom hastalık bulaşmasın. kib,sizi seviyorum.

  27. ada Says:

    sus konusma. Yatip uyusana hap almiyo musun?

  28. suruclu Says:

    yeniden merhaba duygucum çok geçmiş olsun sanırım bu grip her yerde var benimde babam kaç gündür hasta 12 iğnemi dedin hemen kaç bence . fatom lise 3 mü bitirmişsin canom atlatırsın merak etme.

  29. sevim Says:

    cirak vardi madem :)niye ustani yoruyon :)yolla o zaman senin isteginlen acam sayfa.bunlarida diger günlerde acarim 🙂

  30. sevim Says:

    hap aliyormusn diyene bak.kendisi almaz.
    ciragim hadi at buraya acayim o zaman.zamanim daraldi:)

  31. suruclu Says:

    sevim abla evde iş yaparken ne karne ne taktir nede teşekür alıyoruz şahsen ikisinide yapmaya çalışıyorum ama ne fayda

  32. ada Says:

    gecmis olsun tekrar. Allah’a emanet ol. Iyi olunca gel. Bizde seni seviyoruz bye

  33. ada Says:

    daha 2.yari var. Bitmedi 3. Sinif
    Ben telden giriyorum atamam. Sen ac bildine.

  34. sevim Says:

    nazlimu orasi öyle:)en zor is ev isidir ama anlayana :)böyle gelmis böylede gider 🙂
    sevgili ciragimmmm klibi atiyonmu buraya :)bekleyeyimmi 🙂

  35. suruclu Says:

    akşam fundamızda gelmiş ne güzel artık sık sık gelmesini istiyoruz reca ediyoruz yani

  36. sevim Says:

    tmm o zaman taze taze firindan cikmis sayfamizi acayim 🙂

  37. suruclu Says:

    olsun fatom geçersin

  38. suruclu Says:

    tamam sevim abla seni bekliyoruz

  39. ada Says:

    men cixdim bye.

Bir Cevap Yazın

