ASI&DEMIR_Adam

176 Yanıt to “ASI&DEMIR_Adam”

  1. sevim Says:

    sekerimmmmmm ablasi su an yetenek sizsinize bakiyom ama ablasi seni hic görmedim :(nasil taniyacam ben seni :(sende cirak gibi gizemli kalmak istemessin herhalde :)yanliz hatcem sana sürekli yesil gözlüm diyor :)yesil gözlümüsün esastan :)dersinide vermissin cok sevindim 🙂

  2. sevim Says:

    ada Diyor ki:

    29/01/2011 11:24
    selma caktirma ne üzülmesi usta cezasina önlem senide tebrik ederim kardesim insallah getirecegin diger belgeleri de beraber kutlariz
    Pamugum sen bizi unuttun

    hmm acep cirak karne konusundan dolayimi dedin usta cezasina önlem diye :)bu arada görüntü versen su ustani cok sevindirirsin :)daha iyiymissin :)bunada ayriyetten cookkkk sevindim dadlum 🙂

  3. sevim Says:

    meralimm bacim gelemdigine göre temizlik seni nakavt etmis :)bacim cok yormasaydin kendini.kolay gelsin diyecem ama artik gec degilmi :)hadi bekliyom senide 🙂

  4. sevim Says:

    bu arada heheeh yahsi cazibe kesinlikle güzel bir dizidir ama ben izlerken o kadar gülemiyom neden acep :)yanliz cazibe rolünü süper yapiyor 🙂

  5. sevim Says:

    bana gelince ben iyiyim.bugün biraz carsilara ciktim.hava fena degildi.baskada yaramaz birsey yok 🙂
    ya dadlu ciragim senden bir ricam olacak.bana yaptigin filmi bir ara msn atarmisin.kendi videolarima eklemek istiyorum.fecte dduruyor ama kopyalanamiyor 🙂

  6. tuba_asi Says:

    bende yeşil gözlüyüm ama bana kimse demiyor alınıyorum valla 😦
    evet ablacım usta cezası diye karne olayını bahsediyo fatoşum 🙂

  7. sevim Says:

    vay selmam gelmis :)nasilsin ablasi?demek sende yesil gözlüsün :)yesil gözü cok severim :)üzülme ben derim bundan sonra sana 🙂

  8. sevim Says:

    neyse su an kimse yok.bende biraz ufak isim var.yapip gelem 🙂

  9. tuba_asi Says:

    iyiyim abla sen 🙂
    çok sevindim ablacım sanki biras zoraki oldu ama 🙂

  10. tuba_asi Says:

    tabi abla sen bitir işlerini 🙂

  11. cemre Says:

    geceniz hayra karsiiii 🙂 sevoo yok bacim nakavt olmadim sükür evde degildim arkadasa gitmistim yeni geldimm 🙂

  12. semommm slmm yesil gözlümm nasilsinn canom iyimisinnn senin karne olaylari ne durumdaydi yorum kacirmis olabiliremm 🙂

  13. bu aradaa burda kuru sogukk cok var yürüme gelirken lazerbeycan horunu ile geldimm 🙂

  14. ulennn allahinseverseniz bir keremdee biriniz olun daaaaaaaaaaa 🙂

  15. ada Says:

    selammmmmmmm meral abla ben varım ama en fazla yarım saate çıkarım yarın ingilizce sınavım var. kur atlıyacaz yine inş geçebelirsem.

  16. slmm fatomm nasilsin ? olsun kuzu yarim saatte katma deger vergisi olarak kal 🙂

  17. ya o degilde benim abammm buraya hic ugramamiss bugünnn 😦 aliskin degilimm onun güzell yüregini ve yazilarini görmemeye

  18. fatommm yarim saatinide göremedim daaaa 🙂

  19. emel Says:

    evetttttttttt sitenin daimi üyesi assolistiniz geldiiiiii daima sitede hazır ve nazırımmmmmmmmmmm 🙂

  20. emel Says:

    allooooooooo kimse yomu ben geldimmmmmmmmmmmmm 🙂

  21. vayyy sitemizinn sadakalti üyeside gelmisss h.g aybalamm nasilsinn iyisinn daaa 🙂

  22. emel Says:

    yahşiyem ay balam sen nasılsannnnn hoşmasan 🙂

  23. sevim Says:

    vay meralim gelmis emelim gelmis dadlu ciragim gelmis :)nasilsiniz?ay meral burasi da böyleydide bugün ne olduysa günes yanlislikla bizi birazcikta olsa isitti heheheheh 🙂

  24. sevim Says:

    emelim sen nasilsin? günün nasildi?heheheh her daim burda olan bacim :)ama bravo eskiye nazaran baya bir ilerleme var heheheheh 🙂

  25. sevim Says:

    selmam olurmu hic :)zoraki.yesil gözlüm benim :)neyse ben yine gidiyom 🙂

Bir Cevap Yazın

